بازدید 1935

هدف تحرکات جنگ طلبانه ترامپ تجزیه منطقه است

تحلیلگر سوری با اشاره به تحرکات حکام سازشکار در همسویی با آمریکا برای پیشبرد سناریوهای ترامپ، به اهداف تحرکات جنگ طلبانه واشنگتن در منطقه پرداخته است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 07 July 2019

تحلیلگر سوری با اشاره به تحرکات حکام سازشکار در همسویی با آمریکا برای پیشبرد سناریوهای ترامپ، به اهداف تحرکات جنگ طلبانه واشنگتن در منطقه پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، می حمیدوش تحلیلگر سوری در مطلبی در وبگاه خبری دام پرس آورده است: پس از حرف و حدیث ها درباره جنگ جهانی سوم در حال حاضر ما در برابر تحولات جدید قرار داریم. روند تحولات سیاسی و میدانی دنیا با شتاب حرکت می کند تا سیاست بین المللی جدید آشکار شود. محورهای جدید در سایه آنچه انقلابهای رنگی نامیده می شود و هرج و مرج سازمان یافته و بهار عربی شکل گرفته است.

وی می نویسد: از عادی سازی محرمانه تا معامله قرن، آرمان فلسطین به حراج گذاشته شده است و ملت فلسطین تنها بازنده هستند. محور مقاومت در حال حاضر در برابر مرحله سرنوشت سازی قرار دارد، کینه توزی و لجاجت آمریکا و تلاش برای برافروختن جنگ در راستای تجزیه منطقه است.

این تحلیلگر سوری بیان کرد: باوجود مخالفت‌های مردمی گسترده اما حکام سازشکار به توطئه‌های خود ادامه می‌دهند. از زمان شروع طرح مخرب موسوم به بهار عربی، هدف، فروپاشی محور مقاومت و اجرای معامله قرنی که با اشغال عراق از سوی آمریکا آغاز شد، است.

حمیدوش نوشت: آنچه امروز در منطقه رخ می‌دهد با هدف ایجاد هرج و مرج و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است. محور مقاومت در حال حاضر پرچمدار دفاع از آرمان فلسطین به ویژه حق بازگشت آوارگان به سرزمین شان است. ما در برابر مرحله جدیدی قرار داریم که محور مقاومت توان خود بر پیروزی و خنثی سازی طرح‌های استعماری جدید را ثابت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار