بازدید 4160

زمان آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری پزشکی

کد خبر: ۹۰۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 06 July 2019

کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ امروز ۱۵ تیرماه ۹۸ منتشر می شود.

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ برگزار شد.

تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶ هزار و ۱۲۱ داوطلب زن و ۳ هزار و ۹۹ داوطلب مرد بودند و با توجه به نقص مدرک حدود ۳ هزار نفر نتوانستند در آزمون شرکت کنند.

کلید اولیه ساعت ۱۸ به بعد روز اول تیر ماه ۹۸ منتشر شد و کلید نهایی پس از رسیدگی به اعتراضات از ساعت ۱۸ امروز ۱۵ تیر ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۲۶ تیر منتشر می‌شود و انتخاب رشته / محل توسط داوطلبان مجاز در روزهای ۲۶ تا ۳۰ تیر ۹۸ انجام می‌گیرد.

اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام شده و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود و ثبت نام دانشگاه‌ها در هفته آخر شهریور انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان