بازدید 3729

حمله نبی به نحوه قرارداد بازیکنان پرسپولیس و جدایی آسان

کد خبر: ۹۰۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 06 July 2019

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی درباره برگزاری اردوی پرسپولیس گفت: با مسئولان کمپ کردان صحبت کردیم، اما آن‌ها گفتند تاریخ مورد نظر شما را سپاهان از قبل رزرو کرده، به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردو را در خارج از ایران و در نزدیکی شهر استانبول برگزار کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی محمد‌نبی در این باره که چه شد از بین گزینه‌های مورد نظر، کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد؟ گفت: با ۵ گزینه سرمربیگری هرکدام ۴ تا ۶ ساعت جلسه گذاشتیم از بین این گزینه‌ها به دو گزینه کاررا و کالدرون رسیدیم. بعد از صحبت‌هایی که با هر دو گزینه داشتیم، در نهایت دیدیم که کالدرون این ظرفیت را دارد با پرسپولیس خیلی بی غل و غش کار کند.

وی درباره سرانجام توافق با برانکو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه او سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده نیت باشگاه این است با تفاهمی که انجام می‌شود این موضوع حل و فصل شود. وکیل ایشان هم مکاتباتی با آقای عرب و بخش حقوقی و بین‌الملل پرسپولیس داشته است. در اولین جلسه‌ای که با وکیل برانکو می‌گذاریم به تفاهم می‌رسیم. برانکو وقتی در ایران بود ۶۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. دو ماه و نیم پیش دیدیم ایشان هیچ دریافتی به جز پاداش‌هایش نداشته و سوم ماه می‌میلادی ۵۰۰ هزار یورو به او پرداخت شد. تفاهم لازم با وکیل او خواهد شد و امیدواریم پرسپولیس و برانکو به شکل منطقی و خوب با همدیگر توافق کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور بیرانوند در پرسپولیس گفت: بیرانوند پس از بازی دوستانه با کره جنوبی ۱۰ روزی از کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال مرخصی داشت و بعد از این به باشگاه مراجعه کرد و با وجود اینکه از سه باشگاه خارجی پیشنهاد داشت طی جلسه‌ای مقرر شد کار را در پرسپولیس ادامه دهد و خودش هم در مصاحبه این را موضوع را اعلام و در تمرینات هم شرکت کرد.

وی تاکید کرد: اساسا نوع قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس در سنوات قبل اینگونه است که روی بند‌های قرارداد دقت نشده و بازیکنان به راحتی می‌توانند از پرسپولیس جدا شوند. نبی در پاسخ به این سوال که بند ۲۰۰ هزار دلاری برای آزادسازی بازیکنان در قرارداد‌ها هست؟ گفت: نمی‌خواهم رقمی اعلام کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل