بازدید 15135
۵

کیهان از وزارت اطلاعات عذرخواهی کرد

کد خبر: ۹۰۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 03 July 2019

روزنامه کیهان در متن کوتاهی که تحت عنوان "تصحیح و پوزش" منتشر کرد از وزارت اطلاعات بابت یادداشتی که در آن نسبت به "نفوذ در وزارت اطلاعات" هشدار داده شده بود عذر خواهی کرد.

به گزارش «تابناک»، متن "تصحیح و پوزش" کیهان به این شرح است:

«چندی قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان که در آن به خطر نفوذی‌ها پرداخته شده بود، ضمن هشدار به همه مراکز و کانون‌ها درباره حضور نفوذی‌ها و مراقبت از اطلاعات نظام، ‌اشتباها به نفوذ در وزارت اطلاعات ‌اشاره شده بود(!) که با ابراز تاسف به خاطر بروز این خطا، از کارکنان وزارت محترم اطلاعات که نام سربازان گمنام امام زمان(عج) برازنده آنان است، پوزش می‌خواهیم.

گفتنی است کیهان نیز مانند همگان، قدردان خدمات بی‌شائبه فرزندان فداکار و پاکباخته ایران اسلامی در وزارت اطلاعات بوده و تلاش گسترده آنان را فراموش نشدنی می‌داند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
چه عجب بالاخره از یکی عذر خواهی کرد
هرسيستمي ميتواندداراي مشكل باشدولي انصافاوزارت اطلاعات تنهاتشكيلات تخصصي رشته اطلاعات است كه مظلومانه به اين مملكت خدمت ميكند
آیا کارکنان وزارت اطلاعات معصوم یا تافته جدا بافته هستند؟
در همه جای دنیا کارکنان اطلاعاتی نیز زیر نظر نهادهای نظارتی خودشان هستند تا مبادا دست از پا خطا نکنند و در صورت خطا به اشد روش های ممکن با ایشان برخورد می شود.
تقدس گرایی یکی از آفت های هر مجموعه ای است.
هرچند قبول دارم که هر نقدی را نباید در هر جایی مطرح نمود. خصوصا در یک روزنامه عمومی . از این بابت پوزش کیهان توجیه پذیر است.
حالشو جاآوردند که واداربه عذرخواهی شده
کیهان جا زد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار