بازدید 12316
۴

پیوستن ۷ کشور دیگر به اینستکس

کد خبر: ۹۰۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 01 July 2019
مسئول سیاست خارجی اروپا خبر داد که علاوه بر سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان، ۷ کشور اروپایی دیگر نیز قرار است به سازوکار مالی اینستکس بپیوندند.

به گزارش تسنیم، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه در وبلاگ شخصی خود با اشاره به اینکه سازوکار اینستکس عملیاتی شده است، نوشت: «ما به همراه سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان این سازوکار را راه‌اندازی کردیم و هفت کشور اروپایی دیگر نیز قرار است به آن بپیوندند. ما همچنین روز جمعه کمیسیون مشترک برجام را برگزار کردیم که همواره برای تضمین اجرای این توافق تلاش می‌کند.»

پیشتر اتریش، بلژیک، فنلاند، هلند، اسلوونی، اسپانیا و سوئد اعلام کردند که با انگلیس، فرانسه و آلمان همکاری می‌کنند تا کانال‌هایی را برای تسهیل تجارت و معاملات مالی با ایران ایجاد کنند.

کمیسیون مشترک برجام با حضور نمایندگان طرف‌های توافق روز جمعه در وین، پایتخت اتریش برگزار شد و شرکت کنندگان در بیانیه پایانی خود بار دیگر تائید کردند که برجام همچنان یک عنصر کلیدی در ساختار جهانی عدم اشاعه به شمار می‌آید که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ به اتفاق آرا مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
یعنی یک بار دیگه باید اینبار از طریق اینستکس کلاه گشاد دیگری سرمان برود.
همه می دانند که اینستکس فقط برای مبادله غذا و دارو است ان هم به شکل تحقیر آمیزی که پول فروش نفت ما از کشورهای دیگر رو تهاتر کنند و بجاش چیزهایی بدهند که اصلا تحریم نیستیم.
قرار است
پیوستن اینها هیچ مشکلی از ما حل نمیکند
تا نفت از ما نخرند و پولش را در این کانال برای واردات استفاده نکنند هیچ چیزی در عمل بنفع ایران اتفاق نمیافتد.
انگار با کمی مقاومت بیشتر چون ترامپ خیلی نیاز با مذاکره دارد برای چند ماه حاضر است تخفیفاتی بدهد تا ایران مذاکره کند که البته مشکل اصلی ما را حل نمیکند و موقتی خواهد بود.
اگر از اینستکس پا بگیرد بزرگترین ضربه به سلطه دلار خواهد بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل