بازدید 6008
کاهش حجم و کیفیت نان در استان تهران

افزایش قیمت نان تکذیب شد

کد خبر: ۹۰۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 30 June 2019
معاون استاندار تهران گفت: نانوایان مدعی هستند که در این چهار سال همه قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است و آن‌ها خواستار افزایش قیمت نان هستند که این درخواست نانوایان است که ما شاهد کاهش حجم و کیفیت نان هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درخصوص افزایش قیمت نان از سوی استانداری، اظهار داشت: چنینی چیزی در این خصوص صحت ندارد و این خبر تکذیب می‌شود ما در روز گذشته جلسه شورای آرد و نان داشته‌ایم، اتحادیه‌های آرد و نان چندین سال است که درخواست اصلاح قیمت نان را دارند.

وی گفت: آردی که به نانوایان تحویل داده می‌شود با توجه به اینکه قیمت خرید گندم امسال ۱۸۵۰ تومان است تا وقتی که گندم به آرد تبدیل شود و پس از حمل و نقل قیمت تمام شده آن چیزی نزدیک به ۳۵۰۰ تومان می‌رسد و دولت آرد را ۴۰۰ تومان برای نانوایان دولتی و ۱۴۵۰ تومان برای آزاد پزان تحویل می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: البته ما چیزی به نام نانوایی آزادپز نداریم، چون همان آرد ۱۴۵۰ تومان یعنی چیزی حدود۳۵۰۰ تومان تمام می‌شود و تقریبا می‌توان از آن به عنوان آرد کم یارانه و آرد پر یارانه نام برد.

امامی امین افزود‌: نانوایان مدعی هستند که در این چهار سال همه قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است و ما باید افزایش قیمت نان را داشته باشیم که این درخواست نانوایان است که ما شاهد کاهش حجم و کیفیت نان هستیم.

وی بیان کرد: ما باید شرایط فعلی را ساماندهی کنیم چرا که خیلی از نانوا‌ها به خودی خود قیمت نان را افزایش داده‌اند و این نابسامانی مورد تایید ما نیست و باید به گونه‌ای عمل بشود که مردم نگران این موضوع نباشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان گفت: در برخی از استانها، استانداری‌ها بر اساس اختیاراتی که داشتند تغییرات قیمتی نان را داده‌اند، ولی ما در استان تهران حدود چهار سال است که قیمت نان را تغییر نداده ایم و همان نرخ قبلی را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار