بازدید 10800
۸

رودست نیم میلیون دلاری مامه تیام به استقلال

تیام قبل از علنی کردن موضوع توافق ۲.۵ میلیون یورو برای هر فصل با کاسیم پاشا ، طی توافق با عجمانی‌ها با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار قرارداد خود را فسخ و به صورت بازیکن آزاد سر از ترکیه درآورد تا استقلال رقم بسیار کمتری کاسب شود. حالا فتحی برای گرفتن ۱۲۵ هزار دلار در دوبی است
کد خبر: ۹۰۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 30 June 2019

ستاره سنگالی یک بار دیگر در ماجرای مالی به استقلالی‌ها رودست زد تا سودی که از بابت انتقال او به باشگاه تهرانی رسید خیلی کمتر از پیش بینی‌ها باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، درست یک سال قبل وقتی مامه تیام از بند گنجانده شده در قراردادش با استقلال برای جدایی بهره برد تا با ۲۰۰ هزار دلار قرارداد خود را فسخ و راهی عجمان شود، سران باشگاه زیر بار ارسال رضایتنامه این بازیکن نرفتند تا کار به نشست‌های متعددی میان سران استقلال و عجمان کشیده شود.

Image result for ‫مامه تیام کاسیم پاشا‬‎

خروجی این نشست‌ها به این جا ختم شد که ۲۰۰ هزار دلار به ۳۵۰ هزار دلار افزایش پیدا کند و در کنار آن عجمان ۲۵ درصد از حق انتقال آتی ستاره سنگالی را نیز به استقلالی‌ها بدهد. توافقی که به صورت مکتوب امضا شد تا نقطه اطمینانی باشد برای باشگاه تهرانی برای درآمدزایی بیشتر از این جواهر سنگالی. وقتی خبر رسید عجمانی‌ها با انتقال مامه تیام به لیگ ترکیه و باشگاه کاسیم پاشا موافقت کردند این امیدواری برای استقلالی‌ها ایجاد شد که به پول خوبی در این روز‌های بحرانی خواهند رسید، غافل از این که تیام دوباره به آن‌ها رودست خواهد زد.

مامه تیام چند روز قبل با امضای قراردادی سه ساله به ارزش ۲.۵ میلیون یورو برای هر فصل پیراهن کاسیم پاشا را برتن کرد. اگر این رقم به صورت رسمی در ماجرای انتقال ثبت می‌شد استقلالی‌ها با توجه به توافق ۲۵ درصدی با عجمان می‌توانستند روی درآمد ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورویی حساب باز کنند. در این بین، اما ستاره سنگالی یک بار دیگر از زیر بار پرداخت این پول دررفت، چون قبل از علنی کردن موضوع توافق با کاسیم پاشا طی توافقی با عجمانی‌ها با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار قرارداد خود را فسخ و به صورت بازیکن آزاد سر از ترکیه درآورد.

به این ترتیب استقلالی‌ها تنها می‌توانستند روی ۱۲۵ هزار دلار از ۵۰۰ هزار دلار پرداختی تیام به عجمان حساب کنند و بیشتر از آن طلب نداشته باشند. این رودست تیام در ماجرای ترانسفر جدید بار دیگر استقلالی‌ها را نقره داغ کرد، چون انتظار می‌رفت سودی حداقل ۵۰۰ هزار دلاری در انتظار باشگاه باشد. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال طی یکی دو روز گذشته در دوبی حضور دارد تا با دریافت ۱۲۵ هزار دلار بخشی از بحران‌های مالی باشگاه را حل و فصل کند، پولی که می‌توانست بیشتر از این هم باشد، اما زرنگی ستاره سنگالی و مدیربرنامه هایش این اجازه را نداد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
احمق بودن ما ایرانی ها باعث این ضررها است نه زرنگی یه افریقایی
استقلال چه زحمتی برای این بیچاره کشیده بود که می خواست از آب کره بگیرد؟ اگر عرضه دارد از ترانسفر بازیکنان رده امید و جوانان خودش پول به دست آورد
زرنگی نیست ، قاعده و قانون داره ، هر کی بهتر و بیشتر بلد باشه ، بیشتر هم سود میبره !
زرشك
بیشتر از اینکه به زرنگی تیام مربوط باشد به عدم اطلاع مسئولان مربوطه از قوانین و زبان می باشد .
بدبختی مردم رو حل کنید بابا،اصلا کی گفته تو این شرایط اقتصادی اینهمه از بیت المال رو بریزید تو دهن یه مشت مفت خور از استقلال و پرسپولیس،یه رفراندوم یا به قول خودتون همون نظرسنجی بزارید ببینید مردم اصلا راضی هستن اینهمه هزینه برا فوتبالی بشه که هیچ وقت نتیجه نمیگیره.فوتبالی که تشکیل شده از یه مشت تازه به دوران رسیده که یک شبه صاحب کلی پول میشن.
خوب زمان قرارداد معلومه باز بی دقتی شده و برای اختیار توافق بازیکن آزاد بندی پیش بینی نشده . بطور خلاصه تا سیستم مدیریت این کشور به تخصص و متخصصین احترام قائل نشود . این خسارت ها قابل پیش بینی است .
شما مطمئنید که مسئولین ما بالیاقت و کاردان و با سواد و کاربلد و ... هستن که مسئولیت این زرنگی رو به گردن بازیکن انداختی.
تا وقتی شایسته سالاری نباشه از این ضررها زیاده............. زییییییییاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس