بازدید 3718

وزارت ورزش و فدراسیون مامور پیگیری پرونده پروپئیچ!

تصمیم آنها برای مهمترین مشکل این روزهای استقلال یعنی پرداخت بدهی نجومی بازیکن سابق و بنجل آبی ها ، کمک گرفتن از فدراسیون و وزارتخانه بود. مدیران استقلال خواهان پرداخت این بدهی از محل طلب های باشگاه در فیفا و ای اف سی هستند.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 25 June 2019

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و مقرر شد پرونده پروپئیچ از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و سایر مبادی ذیربط پیگیری شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره استقلال با حضور اعضا و در محل باشگاه برگزار شد و تصمیم آنها برای مهمترین مشکل این روزهای استقلال یعنی پرداخت بدهی نجومی بازیکن سابق و بنجل آبی ها ، کمک گرفتن از فدراسیون و وزارتخانه بود. مدیران استقلال خواهان پرداخت این بدهی از محل طلب های باشگاه در فیفا و ای اف سی هستند.

در این جلسه ابتدا امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه به اعضا توضیحاتی ارائه و سپس درباره برنامه ریزی آبی‌ها برای حضوری قدرتمندی در رقابت‌های آتی بحث و تبادل نظر شد. در ادامه بحث مسائل مالی و راه‌های درآمدزایی در فصل پیش رو در دستور کار اعضا قرار گرفت. آخرین موضوعی که در این جلسه مطرح شد، پرونده پروپئیچ بود که مقرر شد این مهم از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و سایر مبادی ذیربط پیگیری گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی