بازدید 4015

ریزش آوار در وردآورد

کد خبر: ۹۰۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 24 June 2019

در حادثه ریزش آوار ساختمان یک طبقه در منطقه وردآورد یک زن ایرانی فوت کرده و یک مرد افغانستانی مجروح شد.

به گزارش فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۱۰:۰۶ صبح امروز وقوع یک فقره ریزش آور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش نشانی از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و دریافتند ملکی یک طبقه در حاشیه یک محل گودبرداری ریزش کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: در نگاه اول و غیرکارشناسی شده مشخ بود که اقدامات لازم برای ایمن سازی دیوارها از سوی مالک ملک گودبرداری شده انجام شده است.

ملکی گفت: در ضلع شمالی این مکان گودبرداری یک ساختمان یک طبقه وجود داشت که زیرزمینی داشته که پس از ریزش آوارهای طبقه اول به داخل آن زیرزمین ریخته شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه گفته می‌شد در این محل افرادی حضور داشته اند آتش نشانان جستجو‌های خود را آغاز کرده و موفق شدند یک مرد جوان ۲۸ ساله افغانستانی را به صورت زنده از محل خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تلاش‌ها ادامه یافت تا اینکه یک زن حدوداً۳۰ ساله ایرانی نیز از زیرآوار بیرون کشیده شد اما مشخص شد این فرد به دلیل صدمه و جراحات وارده فوت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار