بازدید 11126
۳

واکنش مقام اطلاعاتی آمریکا به سرنگونی پهپاد

کد خبر: ۹۰۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 24 June 2019

رئیس سازمان اطلاعات نظامی آمریکا در اظهاراتی اقدام ایران در ساقط کردن پهپاد متجاوز ایالات متحده را نشانه تمایل تهران برای تغییر شرایط موجود دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ «رابرت اشلی» رئیس سازمان اطلاعات نظامی آمریکا، در گفتگو با فاکس نیوز مدعی شد: ایران به موجب تحریم‌های آمریکا و وخیم شدن وضعیت اقتصادی به نقطه انفجار رسیده از همین رو اقدامات اخیر ایران نشانه تمایل این کشور برای تغییر دادن شرایط موجود است.

بر اساس ادعای وی، هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکا و همچنین حمله به نفتکش‌ها در خلیج فارس که آمریکا و چند کشور عربی مدعی هستند ایران عامل این حملات بوده، نشانه تمایل تهران برای تغییر شرایط موجود است.

وی در ادامه به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: ممکن است ایرانی‌ها از نفوذ منطقه‌ای خود در عراق و سوریه راضی باشند اما خروج از برجام و اعمال تحریم‌ها موجب شد تا ایران در شرایط بدی از لحاط اقتصادی قرار بگیرد و اقدامات اخیر تهران برای تغییر این شرایط است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
و این شرایط را تغییر خواهد داد!!
حمله به نفتکشها و هدف قرار دادن پهباد نشانه عصبانیت ایران بخاطر عدم امکان فروش نفت و فشار تحریمهای شدید است. روحانی هم قبلاً تهدید کرده بود اگر ما نتوانیم نفت صادر کنیم، هیچ کشور دیگری هم در خلیج فارس نخواهد توانست نفت صادر کند.

اما این کار ایران فرار رو به جلو می باشد که منجر به وخیمتر شدن شرایط و رسیدن به نقطه غیر قابل کنترل میگردد که نهایتاً منجر به حمله نظامی امریکا، شورش مردم ایران و تغییر نظام خواهد شد. ترامپ هم یکشنبه توئیت کرده که حمله نظامی منتفی نشده، بلکه فعلاً متوقف شده و به زمانی دیگر موکول شده.
چه واکنش مبهمی! منظورش چیه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار