بازدید 4655
۱

درخواست نجومی کی‌روش برای تمدید با سپاهان؟

کد خبر: ۹۰۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 23 June 2019

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره تمدید قرارداد کی‌روش استنلی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن برای ماندن در سپاهان مبلغ زیادی درخواست کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش گفت: صحبت از مبلغ بالا نشده است، اما فعلا مشغول مذاکره هستیم و اگر بتوانیم او را در تیم نگه می‌داریم. قلعه‌نویی در لیستش برای هر پست اولویت اول، دوم و سوم قرار داده و طبق همین اولویت‌ها عمل خواهیم کرد.

وی ضمن تایید مذاکره با فرشاد احمدزاده یادآور شد: همانطور که گفتم ما به جذب دو، سه بازیکن دیگر احتیاج داریم، اما در این بین با هفت، هشت بازیکن به طور همزمان در حال مذاکره هستیم. در نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه کار را جلو می‌بریم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره داغی بازار نقل و انتقالات و اینکه برخی از باشگاه‌ها به اصطلاح «بمب ترکاندن» را آغاز کرده‌اند گفت: در نقل و انتقالات به دنبال بمب ترکاندن نیستیم و با ترقه‌های خودمان داریم کار را جلو می‌بریم (با خنده). خودمان به این مسائل دامن می‌زنیم، به طور مثال چند روز پیش گفته شد که باشگاه سپاهان ۱۰۰ میلیارد تومان برای تیم فوتبالش بودجه کنار گذشته و عده‌ای نیز گفتند که باشگاه سپاهان این مسئله را تایید کرده است، اما منظور ما از این مبلغ فقط تیم فوتبال‌مان نبود. حدود ۹۳ میلیارد تومان بودجه داریم که این پول مربوط به ۸۰ تیم ورزشی است و نه فقط تیم فوتبال بزرگسالان! ما در باشگاه سپاهان رشته‌های متعددی در گروه‌های سنی مختلف و در بخش زنان و مردان داریم که در این تیم‌ها جمعاً ۳۵۰۰ ورزشکار حضور دارند. در همه رشته‌ها آکادمی نیز داریم، به طور مثال در همین فوتبال ما ۲۴ تیم فوتبال داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم اسکول نیستند که 3500 ورزشکار را با 98 میلیارد تومان رتق و فتق می کنید.
بعد سرمربی شما میگه بعضی تیمها فقط برای فوتبال و یک تیم در لیگ برتر 100 میلیارد تومان پارسال هزینه کردند و یعنی امکان داره شما برای 24 تیم فوتبال و چندین تیم غیر فوتبالی و... فقط 98 میلیارد تومان هزینه کرده باشید
عجب مدیر خوبی هستید شما و دیگر کارکنان باشگاه تان از جمله سرمربی تیم فوتبال تان
شما باید کاندیدای ریاست جمهوری بشوید، و مطمئن باشید اگر بشوید هشتاد میلیون رای میارید
با 98 میلیارد تومان این خوب همه را ساپورت میکنید به همه می رسید و همه راضی هستند واقعا حق شما ریاست جمهوری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار