بازدید 9521
۷

ترامپ: ما جنگ نمی‌خواهیم

کد خبر: ۹۰۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 23 June 2019
رئیس‌جمهور آمریکا به یکی از دستیارانش گفته برخی از مشاوران او به دنبال آن هستند که آمریکا را وارد جنگی دیگر کنند، اما او با آن مخالف است.

به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از برخی از مشاورانش به دلیل داشتن روحیات جنگ‌طلبانه انتقاد کرده و گفته که آن‌ها دنبال جنگ هستند، اما آمریکا نمی‌خواهد وارد درگیری‌های بیشتر در منطقه خاورمیانه شود.

طبق گزارش روزنامه وال استریت‌ژورنال ترامپ در گفتگو‌های خصوصی، درباره برخی از مشاورانش از جمله بولتون به یکی از معتمدانش گفته است: «این آدم‌ها می‌خواهند ما را به سمت جنگ ببرند و این خیلی زننده است. ما به جنگ‌های بیشتر نیاز نداریم.»

ترامپ در این گفتگو‌ها درباره بهای ۱۳۰ میلیون دلاری پهپادی که ایران ساقط کرده گلایه کرده، اما گفته که قیمت این پهپاد کمتر به چشم رأی‌دهندگان آمریکایی خواهد آمد تا تلفات احتمالی ناشی از حمله به نقاطی در داخل ایران. او در توئیتر و مصاحبه‌هایی روز جمعه گفته که در صورت حمله به سه نقطه در ایران ۱۵۰ نفر کشته می‌شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
عااااااااااااااااااااااااااشقتم مهربون :)
ما ایرانیان هم جنگ نمی خواهیم. اگر ترامپ کلا بی خیال ایرا ن شود به نفع امریکاست و مسوولان ایرانی خودشان چنان عمل می کنند که همه چیز به نفع امریکا تما م شد.
شما جنگ نمی خواهید ما می خواهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درود بر ترامپ مهربان.
یکی بپرسه کلا ترامپ چی میخواد؟؟؟
فقط اومد که مردم ایرانو بدبخت کنه؟؟

آخه مرد حسابی تو فقط مارو بیچاره کردی با این خروجت از برجام
مسئولین که دارن خوش میگذرونن ... بچه هاشونم که نزدیک شمان!
عادت شده هر خبری را که می خوانیم ناخوادگاه برعکسش می کنیم.
نمی خواهد یعنی می خواهد
ما گفته که قیمت این پهپاد کمتر به چشم رأی‌دهندگان آمریکایی خواهد آمد تا تلفات احتمالی ناشی از حمله به نقاطی در داخل ایران...
چه عجب یک حرف درست شنیدیم !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار