بازدید 30187

اظهارات عجیب وکیل نجفی

کد خبر: ۹۰۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 01 June 2019
استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران ۲۱ فروردین ۹۷ پذیرفته شد در حالی که سردار لطفی ۱۴ مرداد ۹۷ به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد؛ حال باید پرسید چگونه در زمان بازدید احتمالی نجفی از پلیس آگاهی سردار لطفی رئیس آن بوده است.

به گزارش فارس، حواشی قتل پر سر و صدای پایتخت تمام شدنی نیست. قتلی که در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ۷ خرداد رسانه‌ای شد و حکایت از شلیک و کشته شدن همسر دوم نجفی، شهردار اسبق تهران را داشت.

در ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه همان روز خبر دستگیری نجفی به عنوان قاتل همسرش در صدر اخبار قرار گرفت؛ تا اینجای کار، حرفی نبود؛ اما حرف و حدیث از آنجا شروع شد که تصاویری از حضور نجفی در اداره پلیس آگاهی و شائبه تکریم بیش از حد ماموران پلیس آگاهی با نجفی بر صفحه اذهان مردم نقش بست.

خوردن چای همراه با رئیس پلیس آگاهی و دست دادن و احترامی که رئیس پلیس آگاهی برای نجفی قائل شد این جو را در اذهان ایجاد کرد که پلیس آگاهی در برابر این متهم بیش از حد کرنش کرده است.

حواشی این اخبار و آنچه در این روز‌ها منتشر شد و سخنان رئیس پلیس پایتخت در این خصوص و توضیحات

رئیس پلیس آگاهی مبنی بر اینکه پلیس در مواجهه با نجفی هیچ استثنایی قائل نشد، تا حدی جو را آرام کرد؛ اما انگار قرار نیست این آرامش پابرجا باشد؛ چرا که اظهارنظری از سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل نجفی منشر شد مبنی بر اینکه: «صدا و سیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود وهمه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند. این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صدا و سیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تاسف دارد».

خبرنگار فارس، اما به این اظهارنظر مجازی بسنده نکرد و در گفتگو با علیزاده طباطبایی صحت این موضوع را جویا شد.

علیزاده طباطبایی در این خصوص گفت:بنده فیلم قدیم بازدید شهردار اسبق را دیدم که به عنوان شهردار به پلیس آگاهی رفته بود و با مقایسه با فیلم جدید استنباط می‌کنم که این دو فیلم را صدا و سیما با هم تلفیق کرده باشد و به دنبال این بوده که چنین فضایی را ایجاد کند.

پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حاکی از آن است که این اظهار نظر آقای وکیل این بار اشتباه از آب درآمده است چرا که استعفای آقای نجفی ۲۱ فروردین ۹۷ پذیرفته شد  و سردار لطفی نیز ۱۴ مرداد ۹۷ به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد؛ پس چگونه امکان دارد شهردار اسبق تهران به بازدید پلیس آگاهی پایتخت رفته باشد و سردار لطفی رئیسش باشد؟

حالا باید دید منظور وکیل آقای نجفی از تلفیق این دو فیلم، کدام دو فیلم است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۲۱
حالا که چی؟! حالا بفرض رییس آگاهی و سایر کارکنان اونجا به دکتر نجفی احترام هم گذاشته باشند. آیا احترام گذاشتن جرم محسوب میشه؟! کما اینکه خودشون در صحبت هاشون گفتند که با مجرمین هم رفتاری مثل رفتار محترمانه ای که با آقای نجفی شد داشته و دارند. این حداقل وظیفه اخلاقی و انسانی اونهاست. الان مشکل خبرگزاری فارس چیه دقیقن؟! اینکه چرا در پلیس آگاهی به افراد احترام گذاشته میشه؟!
اینا اصلا عجیب نیست واقعا همه مردم میدونن هرچیزی که صدا و سیما میگه برعکسش درسته حتما حرف های این وکیل اعتبار و سندیتش از اعتبار و سندیت صدا و سیما بیشتره با این گزارشی که دادن
چرا انسانیت و مهربانی با شخصی بسیار درمانده را کرنش معنی می کنیم؟
مگر چای با آب فرق بسیار زیادی دارد؟؟؟
مگر نه این است که رزمندگان ما در جبهه های جنگ اگر اسیرشان تشنه بود و خودشان هم تشنه بودند و آب کمی در ته قمقمه داشتند آنرا به اسیر می دادند؟
چه بر سر ما آمده است که وقتی پلیس به کسی که عمری وزیر بوده و الان درمانده و تنها در سیل مشکلات گرفتار شده چایی میدهد که کمی آرام تر شود آنرا کرنش معنی میکنیم؟ وااای بر ما
تو یک کشور جهان سومی همه انتظار دارند تا به متهم بی احترامی بشه؟؟؟ چرا ؟ اگر جرمی مرتکب شده با دادگاه وقانون خارج از این باید با همه با احترام رفتار بشه البته آغازاده ها و اونهایی که ارث پدرشان را طلبکارند و توهم خود برتر پنداری بهشون دست داده وضعیتشون فرق میکنه
مهم این است که رئیس اگاهی فعلی بعلت اجازه تهیه گزارش در مرحله تحقیقات مقدماتی که محرمانه است و نیز قرار دادن الت جرم بدست خبرنگار بجای قرار دادن ان نزد بازپرس پرونده !...و خود این خبرنگار بخاطر دست گرفتن اسلحه پر بدون مجوز و کلنجار رفتن با ان و احتمال بروز خطر در صورت شلیک از اسلحه در این حین باید مورد بازجویی و محاکمه قرار گیرند
مدعی العموم سریع ورود کند
در صورت عدم صحت اظهارات وکیل، به جرم تشویش افکار عمومی و فریب دادگاه باید محاکمه شود.
رییس پلیس باید هم احترام میذاشت- این درست نیست که وقتی قدرت داری همه بهت احترام بزارن و وقتی مشکلی پیش اومد و از قدرت افتادی به یکباره همه روشون رو ازت بردارن و بهت بی اختزامی کنن-رییس پلیس آدم محترمی بوده و به رییس آموزش پرورش سابق احترام گذاشته-مگه فراریش دادن که میگین بی عدالتی شده؟ همین که این اتفاقا براش افتاده براش عذاب آوره-آدما بر اساس جایی که قبلا بودن نسبت به رفتارایی که به نظر دیگران خوب بوده شاید برای اونا خیلی هم اثرات بدی داشته باشه و تحقیر آمیز به نظر بیاد - اون لبخندای آقای نجفی پشتش هزار تا غم بود- از این ملت با اونهمه ضریب هوشی بالا بعیده اینقدررررر سطحی نگر باشن-انشا الله یکم انصاف داشته باشیم
فیلم تلفیقه؟! بعد چطوری هست که لباس ایشان، قیافه ایشان، ... همه چیز یکسان هست؟
منتظر باشید که بدهکار آقای نجفی هم بشیم.
صدا و سیمای میلی و حاشیه ساز با این کارهات میخوای چی را ثابت کنی
یعنی لباس های نجفی رو عینا همون لباس ها رو تنش کردن؟ حالت چهره و تمام موارد، مثل میز اداره آگاهی، همه و همه مربوط به یک زمانه. مردم رو ... فرض نکن آقای وکیل
تو یکی از کتابهای پزشکی قانونی نوشته بود شرافت یک جامعه در برخورد با زندانیان و کودکان نمود داره! باید به زندانی احترام گذاشت ولی حکم اش (حتی اگه اعدام هم باشه) اجرا بشه! در ضمن آقای نجفی از افراد فرهیخته این مملکت بودند
وقاحت تا به کجا دروغ گویی بیش از این ها توهم بوده
بیچاره نجفی ! یعنی همین یک دست کت و داره ؟
شما دنبال چه هستید در هر حال صدا وسیما حق ورود به پیگیری قضایی را ندارد.
ولی لباس آقای نجفی در قم که عکسش منتشر شد مشکیه درحالیکه در اداره آگاهی لباس طوسی با یقه سفید به تن داره. در ضمن مسلما عکس قم هم جعلیه و مربوط به یه زمان دیگه است چون چه جوری یه نفر فوری در فاصله چتد متری پشت آقای نجفی قرار گرفته و عکس انداخته . تازه ایشون گفتند به مزار پدر و پدربزرگشون رفتند. نگفتند برای زیارت به حرم هم رفتند. کلا ماجرا مشکوکه و به دلایلی که هنوز روشن نیست ایشون قتل رو مجبور شده گردن بگیره.
اصولا پلیس باید با همه متهمان بااحترام برخورد کند حالا از نجفی شروع کرده این کاررا ، کار بدی کرده است؟
شاید آقای نجفی بعد از مرداد ماه به دلیل دیگه ای به آگاهی رفته بوده و این فیلم مربوط به قتل نباشه. چون فیلم کامل نشون می ده که ایشون به همراه یه نفر از آگاهی خارج میشه در کمال عزت و احترام و البته بدون دستبند.
اسلحه متهم بدون مهر و موم دست خبرنگار! صدا و سیما چکار می کنه؟ ساعت 9 شبه می گه ساعت 7 شبه. کی با صدا و سیما هماهنگی کرد؟ بوی اتفاقی خاص می اید
وكالت واقعا حرفه خطيري است و با جزيي ترين غفلت ميتواند طرف را از جنت به جهنم واصل كند
اين وكيل مغرض بايد بفهمد كه مردم ما خيلي هوشيار تر أز آن هستند كه بشه سرشون رو شيره ماليد.وكيل آقاي نجفي به جاي شايعه پراكني و ترويج اراجيف،فكري به حال موكل بدبختش بكند.
شاید اون موقع جانشین پلیس بوده یا یک پستی داشته که در اونجا حضور داشته و از شهردار استقبال کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل