بازدید 2566

سالوینی و پمپئو دیدار کردند

وزیر کشور و معاون نخست وزیر ایتالیا در دیدار با پمپئو از مذاکره با مسکو حمایت، اما از پیشرفت روزافزون اقتصادی چین ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 18 June 2019

وزیر کشور و معاون نخست وزیر ایتالیا در دیدار با پمپئو از مذاکره با مسکو حمایت، اما از پیشرفت روزافزون اقتصادی چین ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، ماتئو سالوینی وزیر کشور و معاون نخست وزیر ایتالیا در واشنگتن با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و مایک پنس معاون رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

سالوینی رهبر جریان راستگرای «لیگ شمال» در آمریکا اعلام کرد که ارزش و اولویت‌های مشترک و فراوانی بین او و دولت دونالد ترامپ وجود دارد.

معاون نخست وزیر ایتالیا در گفتگو با وزیر خارجه ایالات متحده تاکید کرد که پیشرفت روزافزون اقتصادی چین برای «اروپایی ها هم امری نگران کننده» است.

سالوینی هم مانند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد امیدوار است تا اروپا و آمریکا بتوانند روسیه را به دلیل ارزش‌های مشترک اروپایی در جبهه غرب نگاه داشته تا روسیه به ائتلاف و اتحاد با چین خاتمه دهد.

وی در دیدار با پمپئو اعلام کرد امیدوار است به جای ادامه جنگ لفظی با روسیه، اروپا و آمریکا بر سر میز مذاکره با ولادیمیر پوتین بنشینند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر