بازدید 2840
شهردار تهران:

چابک سازی باید از دفتر شهردار شروع شود

کد خبر: ۹۰۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 18 June 2019

شهردار تهران درباره تعدیل در دفتر شهردار تهران گفت: به هر صورت کوچک بودن و بهره وری بالا اصل است و باید در دفتر شهردار هم این اتفاق بیفتد. حضور و رسوب ۲۴۰ نیرو در دفتر شهردار را قبول ندارم.

به گزارش مهر، پیروز حناچی در حاشیه آئین بهره برداری و توسعه ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا دولت سهم خود را در تامین اتوبوس های درون شهری می پردازد، گفت: در گذشته شهرداری این موضوع را پیگیری نمی کرد و دولت هم سهم خود را نمی پرداخت، اما از این پس با کمک وزارت اقتصاد میزان این بدهی ها مشخص می شود و برای رفع این مشکل نیز در حال تهاتر هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوسرانی تنها ۱۰ درصد از هزینه های خود را می تواند تامین کند، ادامه داد: مابقی هزینه ها باید به صورت یارانه از سوی دولت پرداخت شود که در تمام دنیا این اتفاق می افتد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اتوبوس ها و مینی بوس هایی که امروز وارد ناوگان اتوبوسرانی می شوند تا چه اندازه متعلق به بخش خصوصی است، گفت: مینی بوس ها را بخش خصوصی راه اندازی می کند و نیاز است که دولت در این زمینه کمک و همراهی کند.

حناچی درباره اینکه چرا سه شهردار را عوض کرده و در عین حال از این افراد در جای دیگری استفاده کرده است، عنوان کرد: تلک الایام نداولها بین الناس.

وی درباره تعدیل در دفتر شهردار تهران هم گفت: به هر صورت کوچک بودن و بهره وری بالا اصل است و باید در دفتر شهردار هم این اتفاق بیفتد. حضور و رسوب ۲۴۰ نیرو در دفتر شهردار را قبول ندارم و اگر قرار است بخش های مختلف شهرداری چابک شود این اتفاق می تواند از دفتر شهردار شروع شود.

شهردار تهران درباره استعفای رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دلیل عدم تخصیص اعتبارات فرهنگی عنوان کرد: استعفا روش پسندیده ای نیست؛ به هر حال تا وقتی بحث حقوق کارکنان است نمی توانیم به بخش های دیگر بودجه بدهیم. ضمن اینکه بیشترین حجم سرمایه گذاری شهرداری تهران برای توسعه فضاهای فرهنگی است که این امر باید به بهره وری بالا منجر شود.

وی درباره واگن هایی که باید از گمرک ترخیص شوند، گفت: این واگن ها معادل هفت قطار مترو هستند که سه قطار آماده پیوستن است و تا مهرماه هر ماه یک قطار به متروی تهران اضافه می شود. مشکل در پرداخت بدهی مالیات بر ارزش افزوده ۱۵ درصد از قطعات این قطارها است که در حال حل این مشکل هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر