بازدید 6863
۳

شناسایی ۵۷ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های تهران

کد خبر: ۹۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 17 June 2019
معاون عمرانی استاندار تهران از بهسازی نقاط حادثه‌خیز این استان در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، محمد تقی‌زاده در حاشیه اجلاس شهرداران استان تهران در باغستان شهریار گفت: ۵۷ نقطه حادثه خیز در راه‌های اصلی این استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه پرحجم‌ترین شبکه راه‌های کشور در استان تهران است، افزود: اصلاح و رفع نقص این نقاط در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستورکار قرار گرفته است.

تقی زاده با بیان اینکه در برنامه کوتاه مدت، علائم هشدار دهنده، شانه خاکی و حفاظ جاده‌ای در کمتر از یک ماه انجام می‌شود، گفت:: در برنامه‌های میان مدت نیز از یک ماه تا دو سال و در برنامه بلند مدت برای طرح‌هایی مانند تقاطع‌های غیر همسطح، بین ۴ تا پنج سال، طول مدت اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه بیشترین نقاط حادثه خیز مربوط به شرق استان تهران است، گفت:: اصلاح هندسی تقاطع مهر اباد در مسیر فیروزکوه – رودهن و پل عابر پیاده در جاده امام رضای پاکدشت نمونه‌ای از این مصوبات است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اشکال فقط از جاده هامون نیست،راننده هامونم خیلی آنتیکت تشریف دارن
یک رازهایی است که شاید سرش زیر میز باشد . مثلا در منطقه 22 برای میدان دریاچه و بزرگراه شهید خرازی یک مجموعه دوربرگردان و پل درست کرده اند و چند تا مقام با آن عکس گرفته اند ولی خروجی از میدان به شرق خرازی توسط یک پیمانکار آشغال شده و کار نا تمام مانده و مردم باید برای رفتن به شهید خرازی کلی راهشان را دور کنند . یا زورشان به پیمانکار نمی رسد یا سرش زیر میز است .
جاده تهران مشهد یا خاوران از افسریه تا شریف آباد و بالعکس مثل دریای همیشه طوفانی هست؟ ترافیک،تصادف، کامیون ، تریلر، سرعت و سبقت و استرس و حادثه...
گویا هیچ دولتی برای آن طرحی ندارد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی