بازدید 9914
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه طرح جدید ۲۶ خرداد ۹۸/ سکه امامی به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نزدیک شد

بازار طلا و سکه امروز را هم به مانند روز گذشته، با افزایش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نرخ جهانی در دومین روز هفته، تنها به دلیل رشد نرخ ارز رقم خورده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 16 June 2019
بازار طلا و سکه امروز را هم به مانند روز گذشته، با افزایش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که با توجه به ثبات نرخ جهانی در دومین روز هفته، تنها به دلیل رشد نرخ ارز رقم خورده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه بیست و ششم خردادماه ۹۸، در بازار طلا و سکه تهران، قیمت‌ها با روند افزایشی همراه بود. به گونه‌ای که به گفته محمد کشتی آرای نرخ سکه امامی به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نزدیک شده است.
قیمت سکه طرح جدید ۲۵ خرداد ۹۸/ افزایش بهای سکه همسو با رشد نرخ اونس

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه نرخ جهانی بدون تغییر همان ۱۳۴۲ دلا روز گذشته می‌باشد، افزود: امروز به دنبال رشد نرخ دلار به رقم ۱۳۸۰۰ تومان، شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار سکه بودیم. به گونه‌ای که در پایان معاملات امروز، هر قطغه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز شنبه، به رقم ۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به قیمت ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان فروخته شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید و هر ربع سکه بهار آزادی با رشد قیمت، یک میلیون و ۷۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۹۲ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است. این در حالبی است که روز گذشته،  یک میلیون و ۸۷۲ هزار تومان تومان بود.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز بدون تغییر، ۴۵۰ هزار تومان بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار