بازدید 8520
۱
خبر

قرارداد مهدی رحمتی با پدیده رسمی شد+عکس

رحمتی قبلا در مدرسه شاگرد یحیی گل محمدی بوده و پس از سال‌ها هم بازی بودن در تیم ملی حالا دوباره شاگرد او شده است تا برای فصل آینده در لیگ قهرمانان از سنگر مشهدی ها دفاع کند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 16 June 2019

گلر شماره یک استقلال که هفته گذشته خبر جدایی اش را تایید کرده بود، امروز رسما به عنوان خبرسازترین انتقال فصل به پدیده پیوست تا این انتقال نخستین بمب بزرگ فصل باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، رحمتی که هفته گذشته با تیم سرخپوش مشهدی توافق کرده بود از امروز و با انتشار تصویر عقد قرارداد رسما بازیکن این تیم محسوب می‌شود. رحمتی که باسابقه‌ترین بازیکن لیگ است در شرایطی به تور پدیده افتاده که این باشگاه مشهدی با انتقال وی، نشان می‌دهد همچنان قصد دارد به روز‌های خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد.

رحمتی قبلا در مدرسه شاگرد یحیی گل محمدی بوده و پس از سال‌ها هم بازی بودن در تیم ملی حالا دوباره شاگرد او شده است. گلر باسابقه‌ای که از او خاطرات زیادی در ذهن استقلالی‌ها و هواداران تیم ملی به یادگار مانده است در تیم‌های فجر، سپاهان، استقلال، مس و پیکان بازی کرده و پدیده شهرخودرو ششمین تیم باشگاهی او در نوزده سال سابقه باشگاهی اش محسوب می‌شود.

قرارداد رحمتی با تیم جدیدش دوساله بسته شده است. شماره یک سابق تیم ملی کمی قبل از انتشار رسمی خبر، تصویری از حرم امام رضا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده تا نشان بدهد چقدر از انتخاب جدیدش راضی است چرا که او خادم رسمی امام هشتم هم محسوب می شود. مشهد می‌تواند رحمتی را دور از هیاهوی بی پایان سال‌های گذشته در استقلال به یک وداع خوب از فوتبال برساند.

قرارداد مهدی رحمتی با پدیده رسمی شد+عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایشون تاریخ مصرفشون تموم شده
باید بره تتمه عمر ورزشی توی یکی از تیم های در پیت بگذرونه تا بازنشسته بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر