بازدید 6527

حمله پهپادی یمن،دو فرودگاه‌ عربستان را تعطیل کرد

کد خبر: ۹۰۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 16 June 2019

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی با حمله به فرودگاه های «ابهاء» و «جیزان» در جنوب عربستان فعالیت این دو فرودگاه را متوقف کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یحیی سریع افزود: یگان پهپادی یمن عصر شنبه با هواپیماهای بدون سرنشین «قاصف 2K» طی دو عملیات فرودگاه‌های ابها و جیزان را هدف قرار داد.

وی افزود: در عملیات اول اتاق کنترل هواپیماهای بدون سرنشین فرودگاه جیزان بمباران شد و در عملیات دوم نیز جایگاه سوخت فرودگاه بین المللی ابها با تعدادی هواپیمای «قاصف 2K» هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به عربستان هشدار داد که در صورت ادامه تجاوز به یمن، در روزهای آینده اقدامات شدیدتری در انتظار متجاوزان خواهد بود.

هفته پیش نیز تعدادی پهپاد یمنی با حمله به فرودگاه جیزان در جنوب عربستان آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شود، هدف قرار دادند.

بامداد چهارشنبه هفته گذشته نیز منابع یمنی اعلام کردند که با یک فروند موشک کروز پیشرفته برج مراقبت فرودگاه ابها را هدف قرار داده‌اند که در جریان آن همه پروازهای این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد. در پی این حمله منابع سعودی با تأیید این خبر از زخمی شدن ۲۶ تن خبر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار