بازدید 9129

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

کد خبر: ۹۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 12 June 2019
حسین کلانتری امروز با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم حسین کلانتری مدیرکل امنیتی وزارت کشور در جلسه صبح امروز هیئت دولت به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد و در روز‌های آینده به طور رسمی جایگزین علی محمد احمدی می‌شود.

حسین کلانتری مدیرکل فعلی امنیتی وزارت کشور متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان دره‌شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران نزدیک به ۲۰ سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره‌شهر مدیریت کرده و از نیرو‌هایی است که از ۲۲ سالگی دارای مسئولیت سیاسی بوده است.

کلانتری علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و جزء نخستین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان ایلام و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره‌شهر است.

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان ایلام در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در استان ایلام بوده است.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی گزینه مطرح برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیرو‌های بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه‌سازان ایران اسلامی «حامیان حسن روحانی» در استان ایلام به‌عهده داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان