بازدید 6528
رئیس هیات فوتبال گیلان:

هر دو قرارداد بلبلی با استقلال و فولاد باطل است

چون علی کریمی دیگر نیست اگر بندی هم جود داشته باشد دیگر قابل قبول نیست. چون وی پس از خروج کریمی برای سپیدرود بازی کرد. بلبلی باید رضایتنامه و فسخ قرارداد بگیرد. در نتیجه قرارداد با فولاد، استقلال یا هر باشگاه دیگری خود به خود باطل است.
کد خبر: ۹۰۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 12 June 2019

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: نمی‌دانم بیات حق تصمیم‌گیری در مورد جدایی بلبلی از سپیدرود را دارد یا خیر، چون او استعفا داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، قربانعلی الماسخاله در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: بیات فقط به ما اطلاع داده و نامه‌ای به فدراسیون و سازمان لیگ فرستاده و استعفا داده است. وی در این نامه عنوان کرده دیگر قادر به اداره باشگاه سپیدرود نیست البته نامه‌ای هم برای ما ارسال کرده‌اند و در آن عنوان کردند اگر مالک جدیدی وجود دارد تیم را به آن شخص واگذار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بیات با وجود استعفا می‌تواند در مورد بلبلی تصمیم‌گیری کند؟ ادامه داد: بیات تصمیم‌گیرنده نیست. به نظر می‌رسد نتواند اظهار نظر کند چرا که استعفا داده. البته من دقیق نمی‌دانم مدیری که استعفا داده می‌تواند تصمیم گیری کند یا خیر ولی فعلا زمانه‌ای شده که هر کسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند. دقیق نمی‌دانم تا چه حد حق تصمیم گیری دارد، ولی می‌دانم که استعفا داده است.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در مورد این که بندی در قرارداد بلبلی وجود دارد که در صورت جدایی علی کریمی او هم می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟ گفت: در حال حاضر، چون علی کریمی نیست اگر چنین بندی هم جود داشته باشد دیگر قابل قبول نیست. چون وی پس از آن برای سپیدرود بازی کرد. بلبلی باید رضایتنامه و فسخ قرارداد بگیرد. در نتیجه قرارداد با باشگاه‌های فولاد، استقلال یا هر باشگاه دیگری خود به خود باطل است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر