بازدید 5224
گزارش

گره ۸۰۰میلیونی خرید جدید و بدون رضایتنامه استقلال

این بازیکن برای خودش راه می‌افتد و با این باشگاه و آن باشگاه قرارداد می‌بندد! قرارداد بستن که کاری ندارد. بلبلی الان می‌تواند با تراکتورسازی هم قرارداد ببندد، اما مهم این است که رضایت‌نامه بازیکن به تاریخ روز و با امضای مدیرعامل و مالک وقت صادر شود.مدیران باشگاه استقلال به من گفتند ۲۵۰ میلیون می‌دهیم و رضایت‌نامه را صادر کنید، اما گفتم فقط ۸۰۰ میلیون!
کد خبر: ۹۰۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 11 June 2019

سپیدرود ، باشگاه جالب و عجیبی است. تیمی که وقت بدهی به بازیکنان ، صاحب و مالک خاصی ندارد اما در زمان دریافت پول چندین مدیر و صاحب اختیار از طرفش مصاحبه می کنند! فعلا که کیومرث بیات خود را مالک سپیدرود معرفی کرده و علیه استقلال موضع گیری کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه سپیدرود رشت که به لیگ دسته یک سقوط کرده است، مدعی شده که انتقال یکی از بازیکنانش به استقلال تخلف قانونی است و او را محروم خواهد کرد. مشکل اما اینجاست که فردی که این تهدیدها را انجام داده، قبلا از سمتش استعفا داده است.

کیومرث بیات درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص قرارداد محمد بلبلی با باشگاه استقلال و یا پیوستن او به فولاد خوزستان اظهار داشت: این بازیکن ۲ سال و نیم با ما قرارداد دارد و ما به هیچ وجه برای این بازیکن رضایت‌نامه‌ای صادر نکرده‌ایم. 

وی در پاسخ به این پرسش که عکس‌هایی از لحظه انعقاد قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال منتشر شده است، گفت: من اصلاً در جریان نیستم. این بازیکن برای خودش راه می‌افتد و با این باشگاه و آن باشگاه قرارداد می‌بندد! قرارداد بستن که کاری ندارد. بلبلی الان می‌تواند با تراکتورسازی هم قرارداد ببندد، اما مهم این است که رضایت‌نامه بازیکن به تاریخ روز و با امضای مدیرعامل و مالک وقت صادر شود. مالک باشگاه سپیدرود در واکنش به انتشار قرارداد این بازیکن با باشگاه فولاد تصریح کرد: وقتی سازمان لیگ سر و سامان نداشته باشد، بازیکن راه می‌افتد و برای خودش قرارداد می‌بندد! بلبلی باید خودش را برای محرومیت آماده کند. 

گره ۸۰۰میلیونی خرید جدید و بدون رضایتنامه استقلال

«گفته می‌شود قرارداد این بازیکن با باشگاه سپیدرود به صورت حرفه‌ای نیست». بیات در واکنش به طرح این موضوع گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. وقتی بازیکنی در لیگ برتر بازی می‌کند یعنی قراردادش حرفه‌ای است. کسانی که این داستان‌ها را سر هم می‌کنند اطلاعی از قانون ندارند.

بیات در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه استقلال برای دریافت قرارداد بلبلی با او تماسی گرفته شده است یا خیر، به تسنیم گفت: روز گذشته (دوشنبه) یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه با من تماس گرفت. من هم گفتم ۸۰۰ میلیون به حساب باشگاه سپیدرود واریز کنید تا رضایت‌نامه را صادر کنم. مدیران باشگاه استقلال به من گفتند ۲۵۰ میلیون می‌دهیم و رضایت‌نامه را صادر کنید، اما گفتم فقط ۸۰۰ میلیون! ما با این پول بدهی‌های باشگاه سپیدرود را می‌دهیم. اگر قرار باشد بازیکن راه بیفتد و برای خودش قرارداد ببندد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مالک باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه گفته می‌شود بندی در قرارداد بلبلی وجود دارد که در صورت جدایی علی کریمی او هم می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟ یادآور شد: خیر، چنین بندی در قرارداد او وجود ندارد. این بند فقط در قرارداد پیام صادقیان و نورمحمدی بود. بلبلی زمانی که با ما قرارداد بست سابقه یک دقیقه بازی در لیگ برتر را نداشت. او اصلاً آن زمان در حدی نبود که از این بند‌ها در قراردادش باشد!

بیات درباره کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه سپیدرود هم عنوان کرد: کناره‌گیری کردم، اما هنوز با این موضوع موافقت نشده است. در این مورد اداره کل ورزش و جوانان در حال مذاکره با خریداران است تا ببینیم در نهایت با کدام یک موافقت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل