بازدید 24327

اصرار ترسناک صداوسیما به وارونه‌نمایی یک «کودک ربایی»!

وضعیتی نگران کننده که خدا می‌داند چه هراسی در دل والدین دیگر کودکان انداخته بود؛ هراسی بزرگ که چه بسا موجب شد کودکان زیادی با کشیدن دستشان از دست پدر یا مادر یا حتی برادر و خواهر، به شدت تنبیه شده و حکایت مفقود شدن این دختر بچه کرجی بر سرشان فریاد کشیده شود؛ فریادی از سر ترس و نومیدی.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 11 June 2019
تابناک اجتماعی -
رسانه ملی که به تازگی با پرونده جنایی شهردار سابق تهران، پوست اندازی عجیبی را تجربه کرده و زمینه ساز واکنش‌های فراوان و اعتراضاتی شده بود، در روز‌های اخیر رویداد عجیب دیگری را رقم زد؛ عجیب و البته ترسناک!

به گزارش «تابناک»؛ اواخر مردادماه سال گذشته بود که خبر گم شدن یک دختربچه سه ساله در کرج، در دست تکثیر قرار گرفت. خبری که حکایت از گم شدن «پرنیا» در بازار خرم دشت کرج داشت و ساعت به ساعت و روز به روز، بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و بعد رسانه‌های خبری، پررنگ‌تر می‌شد.

واقعه‌ای که هرچه بیشتر از زمان وقوع آن می‌گذشت، نگران کننده‌تر به نظر می‌رسید، به ویژه آنکه زمان زیادی از گم شدن چند کودک در چند نقطه دیگر کشور و بعد انتشار خبر جنایاتی که این کودکانِ گمشده در بطنشان قرار داشتند، نمی‌گذشت و یادآوری این رویداد‌های تلخ، امید‌ها برای یافتن پرنیا را کمرنگ می‌کرد.

وضعیتی نگران کننده که خدا می‌داند چه هراسی در دل والدین دیگر کودکان انداخته بود. هراسی بزرگ که چه بسا موجب شد کودکان زیادی با کشیدن دستشان از دست پدر یا مادر یا حتی برادر و خواهر، به شدت تنبیه شده و حکایت مفقود شدن این دختر بچه کرجی بر سرشان فریاد کشیده شود؛ فریادی از سر ترس و نومیدی.

ترسی که در کلام پدر و مادر پرنیا نیز آشکار بود. پدر و مادری کمر خمیده که خودشان را بابت این اتفاق سرزنش می‌کردند و به آن‌هایی که شماره تلفنشان را پای خبر‌های منتشر شده در خصوص گمشدن دلبندشان می‌دیدند، عاجزانه می‌گفتند که حالشان بد است و طاقت تحمل اخبار و اطلاعات غلطی که دریافت می‌کنند را ندارند.

اصرار ترسناک صدا و سیما به وارونه نمایی یک «کودک ربایی»!

خانواده‌ای رنجور که نمی‌دانستند پرنیایشان دقیقه ها، ساعت ها، روز‌ها و هفته‌های گذشته کجاست و چه بر سرش آمده و می‌آید. روز‌هایی که به ماه رسیدند و از دو ماه هم عبور کردند تا در نهایت پس از ۷۱ روز، چشمشان به دیدن دخترشان تازه و روشن شود؛ دیدار بعد از عمری انتظار که تغییر رنگ مو‌های پرنیا را کم اهمیت جلوه می‌داد!

نکته‌ای که وقتی گزارش پلیس در خصوص چگونگی یافتن دختر بچه رسانه‌ای شد، اهمیت یافت، چون مشخص می‌کرد پرنیا همه ۷۱ روزی که مفقود بود را در منزل زوجی جوان در در جاده قزلحصار کرج گذرانده بود که کوشیده بودند با رنگ کردن موی دختربچه، شناسایی اش را مانع شوند و حتی وقتی پلیس به سراغشان رفت، پرنیا را در یکی از اتاق‌ها مخفی کردند.

رفتاری که پلیس را مجاب کرد که این زوج را با اتهام آدم ربایی بازداشت کرده و در اختیار پلیس آگاهی قرار دهد. شروع فاز دیگری از رسیدگی به پرونده که کمتر مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. شاید به این دلیل که پیدا شدن پرنیای سه ساله در کمال سلامت بعد از دو ماه و اندی، اتفاقی معجزه گونه و فراتر از انتظار بود که دیگر لزومی به پیگیری‌های بعدی نداشت.

پایان موقت، اما بسیار خوش ماجرایی که اخیرا لطمه سنگینی به آن وارد آمد. لطمه‌ای که وارد کننده آن رسانه ملی بود که در یکی از برنامه هایش، رباینده پرنیا را بی اطلاع قبلی والدین این دختر، کنار ایشان نشاند تا به تعریف و تمجید از خوش رفتاری ربایندگان پرنیا با این دختر بپردازد و همگان را شگفت زده کند؛ گویی میهمان برنامه، قهرمانی بود که پرنیا را از بلایا نجات داده و بعد این دختر را با تشریفات مفصل به خانواده اش بازگردانده است!

روایتی قلب شده از ماجرایی که یافتن اخبار روزشمار مربوط به آن، از زمان وقوع تا لحظه شناسایی دختر بچه‌ی مو رنگ شده در منزل ربایندگان توسط پلیس، کاری به غایت ساده است، اما ترجیح دست اندرکاران برنامه «اختیاریه» بی توجهی به این اخبار و فیلم‌های منتشر شده از ناله‌ها و گریه‌های مادر پرنیا و عبور از کنار خواهش‌های پدر وی از مردم و قرار دادن تریبون رسانه ملی به فردی بود که متهم ردیف اول پرونده است و تأکید دارد که پرنیا سرما خورده بود و با مراقبت‌های وی خوب شد!

برنامه‌ای که مشخص نمی‌کرد چه هدفی را دنبال می‌کند و قصد دارد با قهرمان سازی از رباینده پرنیا و وارونه نمایی یک رویداد آسیب زننده به امنیت عمومی، مثلا چه آموزشی به مردم و خانواده‌ها بدهد؟ اینکه می‌شود کودکی را در خیابان پیدا کرد و به خانه برد یا اینکه نگهداری از کودک دیگران در منزل و رنگ کردن موهایش به مدت چند ماه، در صورت خوش رفتاری اشکالی ندارد؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۳
بابا بی خیال
کی تلویزیون نگاه میکنه آخه که اینقدر حرص میخوری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
بهرحال تلویزیون را روزی یکبار جهت اخبار یا استان یا شهرها یا اب و هوا و ... باید روشن گرد اما مهم این هست که چند تا روانپزشک و متخصص رسانه باید به صدا و سیما کمک کنند که این فیلم یا این سریال را پخش میکنید از نظر روانی مشکلی برای مردم بوجود نیاید . وقتی اخبار را باز میکنم بیشتر بد گفتن از کشورهای غربی هست یعنی خسته کننده هست این حجم عطیم از بد گویی از غرب درست نیست در صورتی خود کشور ما مشکلات بدون حل مانده است
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
معلوم نیس این برنامه سازان مخشون تعطیله یا از جنایتکاری خوششون میآد؟ دو ماه زجر دادن و شکنجه روحی روانی یک مادر و پدر شکنجه و جنایت نیست پس چیست؟ واللا دوست دارم یک چیزهایی بهشون بگم ولی می دونم بگم منتشر نمیشه ولی حداقل اینا بدونن لایق چیزهایی هستن که منتشر نمی شن
داریوش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
پروژه نفوذ در تمام رسانه های کلامی و تصویری و مجازی،..کاملا مشهوده ، وچیزی نیست که بشه کتمانش کرد ، حتی خود تابناک هم دچار این نفوذ شده..اما تریبون تلویزیون که مهترین رسانه هست نباید به دست هر شخص تازه از راه رسیده یی سپرده شود ..برخورد این آقا با جمشید مشیخی را یادمان نرفته و همین طور برخوردی که با مسعود فراستی شد، ادب رسانه ای و فهم و درک اجتماعی و اطلاعات عمومی وسواد سیاسی لازمه ی مجری گری و کارگردانی در زمینه ی فرهنگی است که متاسفانه اینروزها کمبودش به خوبی حس میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
همه برنامه ها دنبال سوژه های جنجالی برای جلب مخاطب میروند
بعضا اخلاق را فدای مطامع میکنند

نبود ارگانهای نظارتی کیفی و اقتصادی ب صداوسیما
باعث نابودی اخلاق شده
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دوست عزیز 16:24 نمی دونم چرا تو هر ماجرایی سریع می افتیم دنبال اینکه ببینیم دست کدوم قدرت خارجی در میان هست و ... راستش هر چی فکر کردم هیچ رابطه ای بین این موضوع و پروژه نفوذ در رسانه و ... پیدا نکردم. بدون شک کار صدا و سیما که از اسمش معلومه که باید ملی باشه نه حزبی و جناحی کاملا مشخصه و متاسفانه بارها و بارها از این دست داستان ها و نمایش های مضحک رو تکرار کرده و می کنه.دلیلش هم دقیقا روشنه، چون این رسانه که ردیف بودجه داره و از بیت المال همین مملکت هزینه میشه براش، تحت هیچ عنوان در خدمت مردم نیست، بلکه کاملا در خدمت حریان خاصی قرار دارد. اما در خصوص صحبت شما که فرمودین پروژه نفوذ، این موضوع در همه جا کم و زیاد وجود داره. همین کشور خودمون چقدر هزینه کرده و می کنه تا بتونه به افکار عمومی یه سری کشورها نفوذ کنه!!! در هر صورت این هم یک روش از بازی سیاست هست که متاسفانه متدوال شده. اما چیزی که مهم هست اینه که هر دولت و نظامی نهایت تلاش خود رو بکنه تا هر چقدر هم رسانه های ازاد وجود داشته باشند (البته در ظاهر آزاد اما در خدمت یک تفکر خاص) و قصد داشته باشن اون جامعه رو تحت نفوذ فکری خود قرار دهند، باز هم موفق نشوند. این مهمه. و گرنه با بگیر و ببند و سانسور نمیشه جلوی این کارها رو گرفت.
صدا و سیما شورای نظارت نداره؟

نکنه اینا هم رفتن دنبال گیرین کارت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شورا هم داشته باشد بهتر نمیشود
چرا؟
چونکه انتخابی نیست!
وای بر ما !!!!!!!!!! چی شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنر خار شد جادویی ارجمند ،نهان راستی آشکارا گزند
شکر خدا که من دیگر تلویزیون نگاه نمیکنم تا شاهد چنین برنامه های وقیحانه ای باشم
خاك بر سرشون
توروخدا یکی جلوی صداوسبمارو بگیره . دوروز دیگه خدا میدونه توی انتخابات شاید فیل رو جای قورباغه به مردم قالب کنن .
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگه اين كار را بكنن كه مردونگي كردن! متاسفانه اينا
قورباغه را بجاي فيل به مردم قالب مي كنن
خب وقتی برنامه برای آقازادگان باشه بوی گندش همه جا رو برمیداره
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دمت گرم
نمي دونم چرا اينا فكر مي كنن خيلي باهوش و خاص هستند و اينگار اين افكار مزخرف فقط به ذهن اينا مي رسه كه با افتخار اجرايي مي كنن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
اختیاریه برنامه خوبیه. این یک مورد رو زیاده روی کردن. خب از کم تجربگی
صدا و سیما در برخی مسایل تغییرات بنیادی نیاز داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مگر مردم ایران‌مسلمان نیستند . چقدر درسال برای این خرج‌میکنند گه بگویند خداوند مهربان‌هست و خداوندی برای این جهان را افریده . خداوند این صفات را دارند . همه مردم میدانند چه لزومی دارد سالی ۸۰۰۰ میلیارد تومان از بابت حوزه ها و هزار ها میلیارد برای صدا و سیما بدهند که بمردم درس خدا شناسی بدهند . مردم قبل از انقلاب هم خدا شناس بودند . این‌مخارج را کم و به عدالت و سلامت مردم خرج کنید
این برنامه را دیدم و شوکه شدم، از عجیب ترین و بیخود ترین برنامه های صدا و سیما بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شمارش گلوله های قاتل را تا حالا دیده بودی ؟ برای افرادی که سیاسی عیر خودی هستند چه میگذرد
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مگه صدا و سیما هم برنامه خوبی داره... من به زور همون فوتبال ها رو نگاه می کنم. اونم وقتی فوتبال داخلی رو که همین صدا و سیما فیلمبرداری کرده نگاه می کنی حالت از هرچی فوتباله به هم می خوره.هر چند که فوتبال خارجی ها رو هم با خفت و خواری باید ببینیم. چون اولا زنده نیست و همیشه با چند دقیقه تاخیر پخش میشه تا نکنه تو تماشاچی ها یه وقت یه خانوم با موهای باز ظاهر بشه!!!!!!
این موضوع یک پیام مثبت دارد. این که ربایندگان بدانند که اگر با کودک ربوده شده خوش رفتار باشند مجازاتشان تخفیف می یابد. بدیهی است رباینده خوش رفتار از رباینده آزارگر و بی توجه بهتر است. هر چند آدم ربایی به هر شکلی جرم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رباینده یا برای پول می رباید یا برای جنایت یا برای اینکه برای خودش بردارد اونی که برای خودش برداره معلومه کهشکنجه اش نمی کنه ولی مطمئنا بیش از پدر مادرش هم نمی تونه خوش رفتاری کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
واقعا چی فکر میکنید با خودتون این حرفارو میزنید.
کسی که این افکار پلیودو میتونه عادی جلوه بده روانیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
عزیزم این پیام مثبت را خیلی ها گرفته اند. از جمله مختلسین محترمی که با خلوص و متانت و ظواهر اسلامی و اخلاقی را مراعات میکنند، از جمله محتکرین محترمی که به موقع وجوهات شرعیه را پرداخت و. مجالس تکریم برگزار میکنند، از جمله مداحین ذاکری که با ذکر یا رب یا رب، خود، چانه زنانه، پا منبری میگیرند و پزشکان انسان دوستی که بدون زیرمیزی، دستی به بیمار نمی ....و خیلی اعزاء دیگر که مجال ذکر همه نیست. اینها همه پیامهای مثبت این چنینی را دریافته اند. حقه شرعی، فرار از سرزنش وجدان.
کیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
امیدوارم یکی از این ربایندگان خوش رفتار نصیب فرزندان شما بشوند تا ببینم طاقت دوری از فرزندتو داری
از برنامه سازان بيسواد و نااگاه به مسائل اجتماعى رسانه ملى ، بيش از اين نمى توان انتظارى داشت ، اينكه خبرنگارش الت جرم و جنايت را بردارد و دستكارى كند و نمايش شمارش گلوله راه بيندازد ( وتعجب است از پليس حاضر در صحنه ) م يا اينكه مجرى ان چنين رفتار كند كه قبح عمل زشت و شنيع كودك دزدى را كاهش دهد ، ايا اين مجرى خبر از ضربه روانى كه در اثر عدم وجود ناگهانى پدر و مادر به اين طفل معصوم وارد شده است خبر دارد؟
مگر این کودک رُبا نباید در زندان باشه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
چایی که بهش ندادن
سخت نگیر
صدا سیمای کشوره دیگه خخخخ
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
تدبیر دولت در تلوزیون هم تاثیر گذار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
16:29جناب
عجب! دیگه صدا و سیما هم گردن روحانی افتاده پس!
فقط خدا شبکه ۳نبوده باشد؟
ظاهرا هیچ خواسته و قدرتی جهت مقابله با رفتارهای تخریبی سیما وجوود ندارد!!!!
یا خدایا ! اینا کین؟ به قول یه بنده خدائی فقط باید خودت ظهور کنی! اینا نه ادم بشون نه از رو برو و ول کن مسند قدرت!
یعنی خاک بر صدا و سیما
وقتی مدیران جناحی انتخاب می شود برنامه ها هم فرهنگ آدم ربایی را ترویج میکنند...خوب پیش می ریم
ترکیبی از حماقت و وقاحت
از اینها بدتر فیلم خبر شهادت مدافع حرم به دختر بچه اش تو مدرسه که بدتر نیست دیوانه که میگن اینان
جمع کنید این صدا و سیما رو را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگر چمع کنند سالی چندین هزار میلایارد تومان چه جوری خرج بشه . دومین نهادی هست که بیشترین بودجه را گرفته است
وقتی بهزیستی برای تحویل کودک به زوج های بدون فرزند هزار جور شرایط عجیب و غریب می گذارند این می شود نتیجه اش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
پس وقتی بی پول شدی جیب مردمو هم بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ظاهرا خودشون بچه داشتن!
به جناب احمد نجفی بفرمایین بیاد در صدا و سیمای میلی رو گل بگیره !!!!!!
شاید خودی بوده
وقتی به آدمهای بی کفایت و بی لیاقت با کمترین تجربه میدان عمل میدهند آنهم در چنین سازمان مهم و بزرگی بنام صدا و سیما آخر و عاقبت بهتر از این نخواهد شد
سلام نمی دونم صدا و سیما این برنامه های بی محتوا و حال بهم زن رو چطور تدوین و اجرا می کنه بخصوص برنامه اختیاریه که با اون مجری توانمندش !!!در این مدت پخش ، کلی اثر نا هنجار به جامعه وارد کرده آیا نباید یه کاری کرد مسئولین نباید کاری بکنند؟
من اصلا در جریان این موضوع نبودم اگر مطلب همین باشد که نگارنده نوشته کار غلطی صورت گرفته ولی واکنش کاربران در خصوص بیان کی صدا و سیما نگاه میکنه خنده داره اینجور وقتا کسی تلویزیون نگاه نمیکنه وقتی مطلبی برای قشری خوش آیند نباشه به صدا وسیما خرده میگیرند چرا در رسانه ملی با مخاطب بالا این مطلب رو پخش کردی
طبق نظر بعضی ها اگر نصرفد تلویزیون ۲۰ درصد هم مخاطب نداره اگر بصرفد ۷۰ تا ۸۰ درصد مخاطب داره
تو موضوع عادل این برخورد رو کردند که گویا اگر نود حذف در سیما گل گرفته میشود
مشکل جای دیگری است
خدارو شكر ما تلوزيون نگاه نمي كنيم چون بچه كوچك داريم و نمي خواهيم دچار مشكل بشه در آينده و خيلي چيزاي ديگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
صبح که بیدا میشی دریغ از یک اهنگ شاد . دریغ از یک موسیقی شاد . واقعا خسته کمنده هست . ۲۴ ساعت در حال درس دادن در بعد اخلاقی بم ملت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
کنال بلدی عوض کنی؟
چهره کودک ربا را دقیقا یادمه یک فرد روانی و مریض بود من از پشت دوربین و توی تلویزیون ازش ترسیدم بیچاره بچه 5 ساله قطعا این آدم ربایی با اهداف پلید صورت گرفته
صدا و سیما دیگه زده به سیم آخر
من چندین ساله تلویزیون نگاه نمیکنم اصلا شبکه ها رو ندارم
ده درصد مردم تلویزیون نگاه نمی کنند منم از تابناک شنیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ده درصد نگاه نمی کنن ؟؟
برو بالا !
اقلا نود درصد
صدا و سیما انقدر خودش را خراب کرده پیش هر کسی صحبت میکنی که فلان فیلم رو دیدی . میگه ول کن کانال های ایرانی رو . من به ماهواره نگاه میکنم کانال های ایرانی رو ول کن .
واقعا سواد رسانه ای در رسانه ملی و کارکنانش بسیار پایینه!!!! از خروجی کارشون به راحتی میشه اینو فهمید و فقط هم مربوط به این موضوع خاص نمیشه.
مثل جریان نجفی قاتل که اصلاح طلبان و... تلاش کردند اورا تطهیر کنند
یک اشاره صحیح دارید که در تیتر نوشتید"صدا و سیما" و یک اشاره غلط در اول مقاله دارید که نوشتید"رسانه ملی" اصلاح بفرمایید وآنرا هم بنویسید "صدا و سیما "که مقاله تون کاملا صحیح بشود.
ای بابا صدا و سیما کی درست و بجا عمل کرده که این بار دومش باشه
این رباینده از گروه از ما بهتران که از هفت دولت آزاد هستند بوده است. حالا خانواده بچه باید به ایشان غرامت هم بدهند.
هر در از این صدا و سیما گلی جدید میاید!! بابا جمع کنید این بساطتون رو که این همه بودجه هم میگیرید و هیچ کاری نمیکنید
انگار صدا و سیما میخواد عمدا مردم رو عصبانی کنه و با مردم لجبازی کنه،اون از اسنپشون این ازین برنامشون،حذف فردوسی پور و ...
من هم فکر می کنم یا رباینده خوده بودی یا وصل به یک پارتی گردن کلفت بوده یا پول زیادی خرج کرده!! خدا از این جور برنامه سازانی که به خاطر مشتی پول بیاد بچه دزدی رو تبلیغ و تطهیر کنه نگذرد.
ای کاش صدا و سیما هم در رابطه با اقدامی که نموده و در پاسخ این خبر و پی نویس های آن یک اعلام نظری می کرد تا اذهان را روشن کند گرچه هر چه بگویند بهع زعن بعضی ها خوش نمی آید .
به صدا وسیما فقط یک موشک نقطه زن .
از نظر من اینکه صدا و سیما چرت و پرت پخش میکنه مشکلی نداره، مشکل اینه که انحصار داره و با پول ما ها ست
دوستان گرامی
متاسفانه تضاد و دو گانگی در کردار زیاد شده
وقتی قاتل را کنار مادر و پدر مقتول قرار می دهند بدون هماهنگی.........و خیلی ها هم اینو می پسندند..... اینکه چیزی نیست
دیگه اینروزها کی تلوزیون نگاه میکنه حاجی؟ اونایی هم که میبینند یا میدونن یا اگه نمیدونن دیگه امیدی بهشون نیست
فقط می تونم بگم متاسفم اینا دیگه کی ان اگه بچه منو دزدیده بودن دو ماه من مطمئنم الان زنده نبودم اینا دزدیدن بعد به جای زندان اومدن تلویزیون چی بگن؟؟؟؟؟
صدا و سیما مشکلی با ضربه خوردن به آبرویش ندارد. شما چرا مشکلی داری؟!!!!!!!!!!!!! اگر مشکل داشت که وضعیت مقبولیت صدا و سیما ایتگونه که الان شاهد هستیم . نبود
این برنامه اختیاریه چندین بار کند زده اما درشو تخته نمی کنن. البته از صدا و سیما که نمیشه توقع داشت. کسی هم که شکر خدا نظارت بر صدا و سیما نداره!
متاسفانه صدا و سیما 100 تا صاحب داره ،شورای نظارت فقط نماشاچی و شاید هم خط دهنده اصلی اینهمه بدآموزی ، تند روی ، جناحی بودن و .... است . امروز بد تر از دیروز و بهتر از فردا . بی دلیل نیست دلزدگی مردم از سازمانی با آنهمه بودجه از بیت المال و اینهمه ضعف و .... !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
شک ندارم اگه ماهواره تو ایران ازاد بود و همه مردم این امکان رو داشتن تا از برنامه های ماهواره استفاده کنند، به زور شاید 10 درصد مردم صدا و سیما رو نگاه می کردن. تازه اون ده درصد هم یه سری برنامه های خاض رو نگاه می کردن.
خوب شد تلویزیون نگاه نمیکنم
کودک ربا نبودن که طفلکیها..فقط میخواستن میزان آمادگی پدر و مادر رو بسنجن که متاسفانه ظرفیت نداشتن..!
برنامه های صدا و سیما مانند مدیران و مسولانشان بی کیفیت و خارج از اموزشهای علمی عمومی بلکه اموزش نکات منفی را در جامعه دارد
تقصیر فردوسی پوره.................خخخخخخخخخخخ
از صدا و سیمای میلی بیش از این هم انتظاری نیست.کودک ربا به قهرمان تبدیل شده و توقع تشکر و قدردانی داره.
من از ایران متنفرم
واقعا درسیمای میلی چه خبره
شاید بعضی از رباینده ها رو میخوان تشویق کنن بچه مردم رو برگردونن... بچه های زیادی گم شدن و الان رباینده ها شاید پشیمون هستن ولی میترسن بچه رو پس بدن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل