بازدید 17116

چرا غائله سد لفور از گزینه‌های فراوان و دلچسب سفرهای اخیر سبقت گرفت؟!

با پایان یافتن تعطیلات چند روزه و در شرایطی که شماری از هموطنانمان موعد بازگشت خود از تعطیلات را برای پرهیز از ماندن در ترافیک‌های سنگین، به تعویق انداخته اند، انتشار یک خبر خاص به شدت توجه‌ها را به خود جلب کرده است؛ خبری که بر مبنای چند عکس شکل گرفته که ظاهرا محل ثبت آنها، دریاچه سد لفور در شهرستان سوادکوه در استان مازندران است.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 08 June 2019

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟ ظاهرا در این روزها بیش از هر زمانی نیازمند این سوژه تکراری و نخ نمای انشا در دهه های گذشته برای شرح حال و روزمان هستیم!

به گزارش «تابناک»؛ با پایان یافتن تعطیلات چند روزه و در شرایطی که شماری از هموطنانمان موعد بازگشت خود از تعطیلات را برای پرهیز از ماندن در ترافیک های سنگین، به تعویق انداخته اند، انتشار یک خبر خاص به شدت توجه ها را به خود جلب کرده است.

خبری که بر مبنای چند عکس شکل گرفته که ظاهرا محل ثبت آنها، دریاچه سد لفور در شهرستان سوادکوه در استان مازندران است. تصاویری که واکنش های سریعی به دنبال داشته و آن گونه که خبر می رسد، موجب توقیف قایق ها و بازداشت برخی دست اندرکاران مجموعه تفریحی فعال در این دریاچه شده است.

رویدادی که همزمان با آن، اخباری در خصوص تشکیل پرونده قضایی در این خصوص نیز منتشر شده و به دنبال آن، شاهد بازنشر وسیع تصاویر یاد شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم؛ واکنشی وسیع که به اظهارنظرهای وسیعی در این خصوص نیز منجر شده است.

فعل و انفعالاتی که غائله سد لفور را به صدر اخبار مورد توجه افکار عمومی کشورمان رسانده و حتی موجب شده این رویداد بازتاب جهانی نیز داشته باشد. بازتاب خبری که ظاهرا قرار است مؤلفه یادآوری تعطیلات چند روزه اخیر در آینده باشد و تا بگویی تعطیلات عید فطر در سال 98، بگویند ماجرای سد لفور!

این در حالی است که در یک سال اخیر و در سایه افزایش شدید قیمت ارز و پیرو آن، قیمت بسیاری از کالاها و افزایش شدید تورم، شمار مسافرت های خارجی ایرانیان به شدت روند کاهشی یافته و آن گونه که کارشناسان می‌گویند، شاهد رونق گرفتن گردشگری داخلی کشورمان باشیم. رونقی که می شود با نیم نگاهی به شبکه های اجتماعی نیز نشانه های آن را دریافت.

کافی است سری به شبکه اجتماعی اینستاگرام بیندازیم تا دریابیم در نتیجه افزایش شدید قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی کشورمان، چه میزان از سفرهای خارجی و تصاویری که مسافران از این سفرها با دیگران به اشتراک می گذارند کاسته شده و جای آن تصاویر را تصاویر دیدنی های کشورمان گرفته است.

البته در این میان نمی‌توان از کنار بارش های شدید اخیر که سرسبزی و دل انگیزی کم سابقه ای را برای بسیاری از نقاط کشورمان به ارمغان آورده و موجب جذب مسافران و گردشگران داخلی شده، به سادگی گذشت اما در عین حال، رونق گردشگری داخلی و کسب و کارهای مبتنی بر این صنعت نیز چیزی نیست که قابل انکار باشد.

سلسله اتفاقات مثبتی که بی شک تأثیر آنها بلند مدت خواهد بود و چه بسا موجب شود گردشگری کشورمان در روزهای بحران های اقتصادی شدید، آن چنان رشد و شکوفایی را تجربه کند که تا کنون هیچ برنامه و طرحی نتوانسته بود به تحقق آن منجر شود. اتفاقی معجزه گونه که می تواند دورنمای رونق گردشگری در کشورمان یعنی کاهش وابستگی به نفت و اشتغال آفرینی و... را عینیت ببخشد.

همه اینها در حالی است که می دانیم به یاری اقداماتی از جمله هشدارهای پلیس راهور و توجه مردم به قوانین و مقررات و مؤلفه های ریز و درشت دیگر، انبوه مسافرت های رقم خورده در تعطیلات اخیر هم با کاهش آمار تصادفات جاده ای در قیاس با تعطیلات نوروزی همراه بوده و هم شاهد توزیع بهتر گردشگر به نسبت گذشته (ولو به میزان اندک) بوده ایم.

مجموعه نکات مثبتی که به جرأت می توان مدعی شد، نتیجه برنامه ریزی هیچ نهاد و سازمان و ارگان خاصی نیست؛ نکته ای کلیدی که اگر نبود، ممکن بود به جای سد لفور، دستاوردهای تغییر نگاه عموم به مقوله گردشگری و اقبال شکل گرفته به جاذبه های داخلی مورد توجه همگان قرار گیرد و تصاویر سد لفور در میان اخبار دلچسب رونق گردشگری در کشورمان گم شود.

وضعیتی که بی شک ما و شما هم در شکل نگرفتن آن مقصر هستیم؛ مایی که یادمان رفته در تنگناهای اقتصادی، گردشگری کشورمان، مجال عرض اندام یافته و برکاتش کتمان کردنی نیست اما از کنار این واقعیت ها به سادگی عبور کرده و حالا توجه مان را معطوف به خبر سد لفور کرده ایم که حتی نیمه خالی لیوان خطابش کردن نیز بی انصافی است!

تلنگری که ظاهرا بسیاری مان نیازمندش هستیم؛ چه ما مخاطبان و نقش آفرینان شبکه های اجتماعی و چه رسانه و مسئولانی که در ندیدن انبوه اتفاقات مثبت و دیدن غائله سد لفور، گوی سبقت را از همه بدبینان نیز ربوده اند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷۳
سلام با كنايه و ايهام ، فمنيسم منفي را تاييد كردن همان لاييك بودن شبه سنتي است در قرون رنسانس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
متاسفانه این هوچی بازیها کار مافیای ترکیه هست تا مردم ایران بجای داخل کشور به سواحل ترکیه هجوم ببرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دو تا کلمه یاد گرفتی میچسبونی بهم
به دلیل هیز بودن ملت. تو کل دنیا سواحلشون کلا این‌جوریه و کسی هم عین خیالش نیست؛ فقط تو ایرانه که کافیه دو نفر این‌جوری باشن تا سرتیتر کل رسانه‌ها بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
مردم ایران ذاتا هیز نیستند ولی از کودکی محدود شدن وتفکیک جنسیتی شدن و از کودکی حضور و وجود جنس مخالف براشون بزرگنمایی شده که به این روز درامدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
هیز خودتی. حق نداری اسم هیز روی یه ملت بذاری. طبیعت آدمی اینه. اگه جلب توجه نمیکرد ازدواج بی معنی بود. توی همه دنیا سواحل جلب توجه میکنه. چرا شر و ور میگی؟ توی گوگل کافیه کلمه ساحل رو به هر زبونی سرچ کنی تا ببینی چه آدمای لشی حموم آفتاب گرفتن. پس این عکسا رو کی ازشون گرفته و گذاشته توی سایتا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ناشناس 23:20
یه بار از کشور خارج شو
می بینی هیزی و گرسنه چشمی برخی ر هیچ جای دنیا متداول نیست
پ
metycpu
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دوست من واقعیت اینه که ملت هیز نیستن
متاسفانه تصویربرداری/گزارش و انعکاس این قبیل موارد از گذشته امتیاز داشته! یعنی مردم رو ترقیب می‌کردن که چنین بکنن و دِین خودشون رو دین ادا کنن!
دوستِ من همین چند وقت پیش یه بنده خدایی گفته بود موبایل دستتون بگیرید از بی‌حجابی و .. تصویر بردارید!
اگه شرایط تفریحات آزاد و خوش گذرانی در داخل کشور فراهم باشد ، بهتون قول میدم که یک نفر هم برای گذراندن تعطیلات و سفر راهی آنتالیا و تایلند و جاهای دیگه نمیشه و جریان توریست معکوس میشه و نه تنها از خروج ارز جلوگیری میشه بلکه اگه همه چی تو ایران آزاد بشه ، کلی سرمایه گذار خارجی برای صنعت توریسم و به دنبال اون میلیون ها گردشگر از نقاط مختلف دنبا راهی ایران میشه و درآمد کلان ارزی عاید کشور میشه.
همین ترکیه به خاطر شرایط پایدار و آزادی های اجتماعی و سرمایه گذاری هایی که کرده سالانه 40 میلیون نفر توریست میاد به کشورش.
پیراهم عثمان درست نکنید و مثل همه دنیا به فکر پیشرفت و توسعه کشور باشید.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بله اگه فساد و فحشا آزاد بشه، حتما سواحل هم می تونه با آنتالیا و پاتایا رقابت کنه و درآمد سرشاری ایجاد کنه. چرا رک و راست حرف نمی زنید؟
اینا همش نشانه ظهوره
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خیلی باحالی دمت گرم
اتفاقی که در شمال میافتد را به ان میگویند ( مس اکسیدوس ) یا مهاجرت جمعی و با اینکه این تعطیلات به خاطر این است که مثلا مردم باید بروند راهپیمایی و شعار مرگ بر امریکا سر بدهند ووو راه میافتند و میروند شمال و 20 ساعت در جاده شمال گیر میکنند و اهنگ ارش ( قرش بده) و هایده ووو گوش میکنند و میروند انجا که ایند بد حجابی و عرق و ورق و تریاک باشد چرا این ملت راه نمیافتند بروند قم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چون ملت ایران ذاتا خوش طینت هستند
ما روز عید فطر رفتیم قلعه رودخان در رشت
ساعت 9 صبح اونجا بودیم
ورودیه 10 هزار تومن بود و برای استفاده از سرویس بهداشتی هم نفری 1000 تومان
حدود 500 پله بالا رفته بودیم که توسط مردم مطلع شدیم قلعه به دلیل نماز عید فطر بسته است
سوال اینجاست که چرا مسئولین میراث فرهنگی به مردم در خصوص بسته بودن قلعه اطلاع رسانی نکردند ؟؟!!
چون اون ده هزار تومن ورودیه مهم بود نه رفاه و رضایت مردم ؟؟
موقع برگشت انبوه ماشین ها داشتند به سمت قلعه حرکت می کردند
عده ای می گفتند ساعت دو قلعه را باز می کنند و عده ای می گفتند امروز باز نمی شود !
یعنی تعداد زیادی از مردم گرفتار این سیاست مسئولین قلعه رود خان شدند
آیا این موضوع مهم تره یا پوشش چند نفر داخل قایق ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هر دوتاش بجاي خودش مهمه
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
متاسفانه فقط حجاب در اولويت اول مسئولينه بقيه مسايل مثل اختلاس و دزدي و ربا و ترافيك وگروني و ... اصلا مهم نيست
دولت تركيه يك دولت اسلاميست ولى حجاب را تحميل نميكند. دولت مالزى حجاب و ديگر قوانين دينى را تحميل نميكند. مردم تركيه و مالزى بيش از مردم ايران مذهبى هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
برنامه این بود که ریشه دین تو این مملکت زده بشه
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
وقتتونو برای کی هدرمیدید کسی گوش نمیکنه ا
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اينقدري كه در موضوع حجاب سريع ورود ميكنن اگردر موضوع گروني و ترافيك و ...هم ورود ميكردن خيلي خوب ميشد
استفاده از کلمه غائله در این موضوع شاید صادق نباشد
هزینه این مسائل برای کشور پایانی ندارد
هیچ سبقتی هم ندارد و فقط در محیط مجازی مثل شما جار رو جنال دارد
خوب که چی؟ گیریم چند نفر هم به مدل خودشان خوش هستند.
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تو خونه خودش هر غلطی خواست بکنه اما اجتماع رو به لجن نکشه
قانون یعنی چیزی که عرف جامعه قبول داشته باشد در ماجرای تک خوانی آن بانو در ابیانه یا این ماجرای مازندران عرف جامعه هیچ جرم و تخلفی را نمی بیند. همانطور که عرف جامعه اختلاس ها و رانت خواری ها را جرم علیه امنیت ملی کشور می داند اما نگاه کنید به برخورد با این دو مقوله !!!! در چیزی که عرف جامعه جرم نمی داند سریع بگیر و ببند و بازداشت و اعلام جرم و ... اتفاق می افتد اما در اختلاس ها هیچ اراده ای برای جلوگیری از جرم نیست و هیچوقت هم پولی بازگردانده نمی شود متهمین هم که اصولا مشخص نیست بازداشت هستند یا نه!!!!
ظاهرا برای مسئولین سایت تابناک فقط درآمدهای ناشی از گردشگری اهمیت دارد و خط قرمزهای فرهنگی جامعه و حفظ شئونات و ارزش های اخلاقی و عرفی جامعه کوچکترین اهمیتی ندارد!! چون حتی به خود زحمت نداده اند کمی این رفتار عده ای خاص از گردشگران را که کوچکترین ازرشی برای عرف مردم شمال قائل نیستند را نکوهش کنند!! این یعنی همان نگاه لائیکی به جامعه.
اگر این مطلب را رسانه ای مثل بی بی سی یا voa و ... داشتند اشکالی نداشت چون آنها حداقل با مخاطبشان صادق هستند و مثل شما داعیه دفاع از ارزش ها را ندارند!
هر چند می دادم که نظر بنده را چاپ نمی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کی گفت عرف جامعه ی شمال مطابق با نظر شماست ؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
منفی بخور تا نظر اکثریت مردم جامعه دستت بیاد!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
برام اصلا اهمیتی نداره که امثال تو بهم منفی بدن.من با سایت تابناک بودم .تو هم از طرف اکثریت جامعه!! صحبت نکن
قضیه ی این منفی ها را همه می دونن،یه تیم هستن که منفی میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
احسان جان شما هم تنها کسی هستی که حق می گی و مابقی نمی فهمن ؟؟
من به شما منفی دادم عضو هیچ تیمی هم نیستم ولی با افکار شماها مخالفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نترس این رفراندوم نیست اره شماها اکثریتین23:09
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آقای احسان باید بپذیریم که عرف و اخلاق واقعی جامعه باآن چیزی که بعنوان عرف و اخلاق تبلیغ میشود خیلی فاصله دارد
جلال
| Australia |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نه احسان جان یک تیم نیستند ، هموطنان مون هستند از سراسر ایران مثلا من از مشهد
علی
| - |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آقای احسان منهم یک منفی بهت دادم البته من وابسته به یک گروه خاص نیستم و این صرفا به این خاطر است که یاد بگیری فقط نظر خودت را بدهی و از جانب دیگران حرف نزنی اگر می‌توانستم هم 1000 تا منفی بهت میدادم
ارباب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من منفی دادم.کو تیمی دداداش انگار توهم توطئه داری. برو تو اینستا ببین همینطوری همه یکصدا همین حرفا رو میگن. برو ببین.ه
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
برادر گرامی این منفی ها بخشی از همین عرف جامعه است که نثارت کرده اند پس لطف کن از طرف مردم حرف نزن
به این مقاله میگن نعل وارونه زدن
چرا عمل اون چند نفر هتاک و بی قانون رو تقبیح نمی کنی و نمیگی اونا باعث این حاشیه شدن؟!
نعل وارونه
فریبکاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اون بيچاره ها كه نقشي نداشتن. فقط درياچه رو با وان حمام خونه شون اشتباه گرفته بودن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اون بيچاره ها كه نقشي نداشتن، فقط قايق تو درياچه رو با وان حمام خونه شون اشتباه گرفته بودن!!!
مسئولین نسبت به مسایل حجاب حساسیت بالایی دارند،که البته سیاستهای فرهنگی کشور طی این سالها موفق نبوده و نتوانسته قشر عظیمی از مردم را قانع کند که حجاب مورد دلخواه حکومت را اجرا کنند.قبلا در شهرستانهای کوچک اکثر خانمها چادری بوده اند.الان این وضع تغییر یافته و اکثرا مانتویی هستند،علیرغم اینکه مسئولان میگویند حجاب مورد نظر آنها چادر است. بادی در مورد سیاستهای فرهنگی خود تجدید نظر کنند.از طرف دیگر در مورد مسایل اقتصادی و معیشت مردم حساسیت مشابهی ندارند.در این مورد هم باید تجدید نظر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مسیولین بی تفاوت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چادر حجاب برتر هست ولي مانتويي كه تنگ و بدن نما و موجب جلب توجه نباشه هم حجاب كامليه.
اقلا اول بگین که اصلا در سد فلور چه اتفاقی افتاده، بعد تحلیل بدین. من که همه تحلیل رو خوندم ولی خدا شاهده هنوز نفهمیدم اصل ماجرا چی بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چند نفر تو قایق مشغول اختلاس بودن که چشمان تیزبین پلیس دور نموندن
ارباب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از کامنتا فهمیدم چی بچیه. موضوع سواحل اروپایی کردن اون روده است
به جای این تحلیل ناقصتان یه کمی هم رفتار بعضی از این مسافرین بی قید و بند و تازه به دوران رسیده را محکوم می کردید بد نبود!
ما شمالی ها رونق گردشگری را به قیمت له شدن آبرو و ارزش هایمان نمی خواهیم.
همین رفتارهای بعضی مسافرین و خصوصی سازی های بی مورد باعث شده تا متاسفانه نگاه کلی مردم ایران به مردم بومی شمال کشور منفی و بی دین و ... باشد در صورتی که به عنوان یک شمالی میگم که اتفاقا اکثر مازندرانی ها فوق العاده دیندار و عفیف هستند
امیدوارم نظرات بنده را هم منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
شما هم از طرف خودت نظر بده چون معلومه شمالی نیستی
هادی مازنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
مثل اینکه شمایید که داری برای ما تعیین تکلیف می کنید ها!!!
عجبا میگه معلومه شمالی نیستی؟؟
چرت و پرت گفتن که حناق نیاره که!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من یک مازندرانی هستم و گفته آقای هادی مازنی را که خودش را نماینده همه مردم شمال میداند به سهم خودم تکذیب میکنم
سایه جنگ و بدبختی و فلاکت بالای سر مردم ایرانه و سر یک چیز که در دنیا یک اتفاق معمولی به حساب مباد و شاید در همین کشور صدها اتفاق مثل این افتاده ولی عکسی از آن منتشر نشده قیصریه رو به آتش کشیدن. بابا مردم با این چیزها هیچ مشکلی ندارند.
با این سرعت برن مفت خورها و غارتگران بیت المال رو دستگیر کنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سیاست قاطی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آلو ترشه
مردم سعی میکنند به هر وسیله ای تنشهای اقتصادی رو کم کنند و به هر شکلی آدرنالین رو پایین بیاورند! ولی ظاهرا دولت مخالف اند.
البته ظاهرا جز ریشخند کردن و تحقیر مردم ( با مصاحبه ها و حرفهای آنچنانی مثل عیدی رییس جمهور یا نظر استاندار خوزستان در مورد اعتراض سازمان ملل به کمکهای بیش از حد!!! دولت به مردم) راه های دیگری هم برای تنش زایی پیدا کرده.
باید خون گریست برای اوضاع کشوری که میلیونها گرسنه و بیکار و سیل زده و زلزله زده و تحت تحریم را ندید
و بارها و بارها و میلیاردها دلار اختلاس و رانت و دزدی توسط مسولین را ندید
ولی تمام انرژی امنیتی و اطلاعاتی و پلیس را درگیر یک قایق کرد که سه خانم بد حجاب و دو آقا با لباس شنا را کرد !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
والا خانمهاش هم بدحجاب نبودند. لباس معمولی دلخواه خودشون رو به تن داشتند. آقایان هم لباس شنا پوشیده بودند که این تو هیچ جای دنیا جرم محسوب نمیشه جز ایران!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
بد حجاب نبودند؟؟؟؟مگه اصلا حجاب داشتند؟
شما به چی میگی حجاب؟؟؟
داستان چیه؟ یه توضیح کوچیک میدادین بد نبود!
جایی که منکری دیده شد حتی زنا نباید به اصلاع همه برسه و خدا ستار العیوبه.رسانه ای کردن مطلب فقط برای از بین بردن بدی این کار تو ذهن مردم هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اون کار بد نیست
در همه جای دنیا عادیه
حالا شما دلت می خواد همه فکر کنن بده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
برو بابا
یکی بگه پس اجاره چند ساعته یه اتاق در تهران و کرج برای چیست
مطمئن هستم اقايان زمين هاي اطراف سد را مي پسنند و براي ممنوعيت ورود دست به هر كاري خواهند زد
من نميدونم و برام سواله كه چند نفر توي قايق وسط آب با اون شكل و ظاهر جرمشون سنگينه و بايد پيگيري بشه يا اون بزرگ مردي كه به عنوان نماينده ملت ايران مادر چاورز رو ماچ كرد؟؟؟!!!!!
من سال هاست که در مسافرت هایم از این تصاویر دیده ام و اتفاقا در این یکی پوشیده هم بوده اند و اینطور سروصدا کرده. خیلی جاها هستند که مردم به راحتی در کنار هم تفریح می کنند و می روند پی زندگیشان.
یکی دور چشم همه لخت شد ایران بیدار شد توروز روشن کشور رالخت کردند هیچ کس بیدار نشد
این مو‌خانمها چه خصلتی دارد که اخبار جهانی شده
افراد معلوم الحالی که این قرتی بازیهارو در میاورند پیش مردم اعتباری ندارند و تکلیفشان معلومه ولی از حکومت انتظار میره با جرایم دیگر هم همینطور محکم برخورد کند.
در هر جامعه ای به تناسب قوانین ومقرراتش اگر تخلفی صورت گرفت مجازاتهایی را اعمال میکنند.کشوری بر اساس قوانین لیبرالی اینگونه رفتارها را بدون مشکل میداند کشور ما هم براساس قانون برگرفته از مبانی دینی برای آزادی و برهنگی واختلاط حد ومرزی قایل است
تیتر هایی که با واژه ی چرا شروع می کنین معمولا جواب سوال تیتر رو نمی ده در متن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار