بازدید 4167

مدافع تراکتورسازی قراردادش را فسخ کرد

باید منتظر ماند و دید کدام تیم این مدافع سابقا لژیونر را جذب می کند و آیا مشتری جدیدی برای طیبی میان باشگاه های لیگ برتری پیدا می شود یا خیر؟ تراکتور امروز خانزاده ملی پوش همیشه نیمکت نشین که در لیگ قطر هم نمایش دلچسبی نداشت را جذب کرد تا جا برای طیبی تنگ شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 08 June 2019

محمد طیبی که در ابتدای لیگ برتر هجدهم با امضا قراردادی دو ساله به تراکتورسازی پیوسته بود، بعد از یک فصل حضور با مسئولان باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق رسید و از جمع سرخ‌پوشان آذربایجان جدا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، طی روز‌های گذشته بحث‌هایی بر سر جدایی طیبی از تراکتورسازی وجود داشت که حالا این مساله رنگ واقعیت به خود گرفته و این مدافع باتجربه قراردادش را با تراکتور فسخ کرده است. طیبی در این باره گفته است: «من به دلایل شخصی و مشکلاتی که داشتم تصمیم به این کار گرفتم. هنوز مقصد آینده‌ام مشخص نیست، ولی به‌زودی تصمیمم را درباره تیم فصل بعدم خواهم گرفت.»

حالا باید منتظر ماند و دید کدام تیم این مدافع سابقا لژیونر را جذب می کند و آیا مشتری جدیدی برای طیبی میان باشگاه های لیگ برتری پیدا می شود یا خیر؟ تراکتور امروز خانزاده ملی پوش همیشه نیمکت نشین که در لیگ قطر هم نمایش دلچسبی نداشت را جذب کرد تا جا برای طیبی تنگ شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل