بازدید 4269
۵

ایجاد بنگاه‌های استارت آپی معاملات مسکن

کد خبر: ۹۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 03 June 2019
وزیر راه و شهرسازی گفت: مذاکرات اولیه برای فعالیت استارت آپی معاملات مسکن با معاونت علمی و فرهنگی رئیس جمهور و وزارت ارتباطات در حال انجام است.

محمد اسلامی در گفتگو با خانه ملت در مورد ایجاد بنگاه‌های استارت آپ معاملات مسکن، گفت: این بنگاه‌های استارت آپ ارتباط میان مالک و مستاجر را به خوبی برقرار و نظام‌بخشی و نظام‌مندی مناسبی را در دسترسی آسان مالک و مستاجر به همدیگر ایجاد می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مذاکرات اولیه برای فعالیت استارت آپ معاملات مسکن با معاونت علمی و فرهنگی رئیس جمهور و وزارت ارتباطات در حال انجام است، افزود: معاملات مسکن سازمان یافته می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
ساز و کاری دیگر در جهت ایجاد واسطه ای اضافه بر هر آنچه هست تا هزینه خرید و اجاره بالاتر برود، حالا خدا میداند که کدام اقازاده طرح استارت آپ را درست کرده و پیشنهاد داده تا به اهدافش برسد،

آقا جان این نمایشها حلال مشکلات نیست بلکه مزید بر مشکلات است، حقوق به ریال و هزینه به دلار هیچ درمانی ندارد مگر اینکه همسان شوند یعنی حقوق و هزینه باید هر دو به ریال شوند و یا به دلار.

چقدر طرحهای قبلی تان جواب داده که مجددا از طرحی نو پرده بردازی می کنید.
مشکل مسکن دلالها هستن که مسل ملخها افتادن به جان بازار. مشاورین املاک هم بسیاریشون متاسفانه به صف دلالان پیوستند. اگه این دلالها نباشن بازار مسکن هم رونق می گیره هم نظم.
به نظرم این هم یه نوع روش پولشویی برای کسب مبلغی از دولت میباشد که همه هم شاهد خواهند بود که به جایی نخواهد رسید .
نمیشود دولت دست روی دست بذارد همه چی را گران بکند مسکنی نسازد و هیچ مسئولیتی را نپذیرد و انتظار داشته باشد مسکن ارزان شود .

این برنامه ها زورگویی به مردم میباشد که به زور خانه اضافی اشان را بفروشند یا اجاره دهند که صد درصد این اجرا نمیشود . و این کار ها ضعف دولت را میرساند .



دولت راحت میتواند پول در بیاورد چون منابع کشور را میفروشد یا از مردم مالیات میگیرد پول در میاورد ولی مردم برای همون پولی که میخواهند به دولت بپردازند وقت گذاشته اند و کلی زحمت کشیده اند پولشان رفته است و ... تا یک سرمایه ای برای اینده خود در کشوری که امید به اینده نیست داشته باشند .

واین کار ها دست کردن تو جیب مردم میباشد
تا وقتیدقوانین ما دلال پرورند اوضاع همین خواهد ماند٬ جناب وزیر که نمی خواهند قدمی برای بهبود وضعیت مسکن بردارند مرتب به رفتار نمایشی دست می زنند.
طرح فروش سکه طلا بانکی از طریق خود پرداز چه شد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار