بازدید 9313

آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره حقوق‌ کارمندان

کد خبر: ۹۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 03 June 2019

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه و مصوبه کمیته مشترک مجلس و دولت درباره بررسی افزایش حقوق کامندان را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه برای بررسی مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان دولت کارگروهی مشترک بین مجلس و دولت تشکیل شده است، گفت: در جلسه اخیر این کمیته با حضور رئیس دیوان محاسبات، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین امیر‌حسین قاضی‌زاده‌هاشمی و بنده نقطه‌نظرات مختلف درباره افزایش حقوق‌ها و نحوه اجرای مصوبه مجلس در این باره مطرح و استماع شد.

وی افزود: مجلس بر مصوبه خود مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی بعلاوه ۱۰ درصد حقوق کارمندان و همچنین افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اصرار دارد، افزود: نمایندگان معتقد هستند که مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها شفاف، واضح و غیر‌قابل تفسیر است و دولت هم مکلف است تا آن را اجرا کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه مذکور نقطه‌نظرات نمایندگان دولت نیز استماع شد، اضافه کرد: مقرر شد اگر پیشنهادی در باره نحوه اجرای این مصوبه دارند، مطرح کنند، اما باید توجه کنند مسیر و مرجع نهایی درباره افزایش حقوق‌ها مجلس است و تصمیم نهایی و هرگونه تغییر در این باره را پارلمان اتخاذ می‌کند.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند درباره مصوبه شفاف مجلس به نفع خود تفسیر به رأی و نظر کند، گفت: نمایندگان مجلس اصرار دارند که دولت صدور احکام درباره افزایش حقوق‌ها طبق نظر خود را متوقف کند و همچنین احکام که صادر شده را هم به آنچه که مجلس درباره افزایش حقوق‌ها مصوب کرده، بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰
چرا دولت از اجرای مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت حد اقل حقوق به جانبازان معسر و مضطر فاقد شغل زیر 25 درصد فرار میکند مگر ما انسان نیستیم
مجلس الت دست دولت شده التماس میکنه که باید دولت مصوبات ما رو اجرا کنه؟؟؟ ببین به کجا رسیدیم.
بنظرم فاصله حقوق ها نباید زیاد باشد. مثلا یک میلیون تومان فاصله باشد. حتی من پیشنهاد می کنم فرض بازنشسته ای که در روستا و شهرستان است باید حقوقش بالاتر باشد افراد تشویق بشوند محیط زیست خراب نشود و از زندگی لذت ببریم. البته از محل سکونت و فیش برق می توان فهمید در حکم بیاید محل سکونت اینقدر مبلغ می باشد. با عابر بانک و کارت سوخت می شود محل سکونت فرد را پیدا کرد.
مصوبه دولت بر مبنای قانون مجلس صادر شده وخدشه ای از حیث قانون بر آن وارد نیست
برای بازنشستگان هم باید 400000+10در صد +همسان سازی باشد نه افزایش +همسان سازی
اسناد شما کی متوجه میشوید که این مصوبه قابلیت اجرایی شدن ندارد و الکن و مبهم است
سلام برای جناب نوبخت و امثال او در دولت محترم سخت و سنگین است که حداقل یک سال در افزایش حقوق کارمندان ومدیران و مسئولین قدری عدالت رعایت گردد!!!!!
سلام آقای نوبخت و امثال او در دولت محترم نمی خواهند مصوبه قانونی مجلس را اجرا کنند زیرا برای یک سال هم شده نمیتوانند طاقت بیاورند که افزایش حقوق مدیران و مسئولین با کارمندان قدری با عدالت اجرا شود !!!!
مجلسیان عزیز شما هر روز تشکیل کار گروه بدهید تا امسال هم به پایان برسد چون با تشکیل چنین کارگروه های مشکلات حل نشده و نخواهد شد آخر چکونه با مصوبه ی افزایش تعرفه های آب و برق و غیره موافقت می نمایید ولی با قانونی که خودتان گرفته اید اقدام بعمل نمی کنید آخرتا کی عوام فریبی
آقای نمایندگان محترم به جای آنکه چوب لای چرخ دولت بگذارید بروید سراغ قوانین مربوط به فساد، اختلاس ، دزدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار