بازدید 15541

سه ایراد بزرگ پلیس راهور ناجا به طرح ترافیک تهران

به رغم آنکه مسئولان شهرداری تهران، از موفقیت آمیز بودن تغییرات صورت گرفته در طرح ترافیک تهران خبر می‌دهند، به باور رئیس پلیس راهور ناجا، این تغییرات دارای اشکالاتی بزرگ است؛ اشکالاتی که سه موردشان از خلال سخنان سردار هادیانفر قابل یافتن است و نتیجه رسیدگی به آن‌ها ممکن است فرجام طرح ترافیک تهران را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 02 June 2019
تابناک اجتماعی -

به رغم آنکه مسئولان شهرداری تهران از موفقیت آمیز بودن تغییرات صورت گرفته در طرح ترافیک تهران خبر می‌دهند، به باور رئیس پلیس راهور ناجا، این تغییرات دارای اشکالاتی بزرگ است؛ اشکالاتی که رفعشان به شدت ضروری‌ است.

به گزارش «تابناک»؛ در حالی که موعد شروع اجرای طرح ترافیک سال ۹۸ تهران از راه رسیده، صبح امروز سردار کمال هادیانفر در نشست خبری با اصحاب رسانه از واقعیتی در خصوص این طرح پرده برداشت که شگفت آور به نظر می‌رسد؛ اینکه طرح جدید هنوز به دست ایشان نرسیده است!

رئیس پلیس راهور ناجا در این باره گفت: «طرح شهرداری تهران در حوزه طرح ترافیک قرار شده مکتوب به پلیس راهور ارسال شود. کلیات این طرح از سوی شهرداری تهران به پلیس راهور ناجا ارسال شده البته شورای اسلامی شهر تهران و شورای عالی ترافیک این طرح را تصویب و در انتظار تأیید پلیس راهور ناجا هستند؛ چرا که پایتخت حساسیت خود را دارد.»

اظهارنظری که نشان می‌دهد طرح ترافیک هنوز با جزئیات و کامل به پلیس راهور واصل نشده و برای اجرا مصوبه این نهاد را دریافت نکرده است. اشکالی بسیار بزرگ که بروز آن در دومین سال تغییر و تحول طرح ترافیک تهران در تیم جدید شهرداری، انتظار بروزش نمی‌رفت؛ هرچند می‌دانیم پیش از این نیز در این روند تغییر، اشکال بزرگی رخ داده است.

اشکالی که در دریافت عوارض از رانندگانی که وارد محدوده طرح زوج و فرد شده بودند بروز کرده و واکنش پلیس و شورای شهر تهران را در پی داشت؛ واکنشی که به شکایت قضایی پلیس از شهرداری رسید؛ شکایتی که سردار هادیانفر در تشریح آخرین وضعیت آن گفت: «شکایت پلیس از شهرداری تهران در دست اقدام است؛ این موضوع مربوط به سال ۹۷ بوده و موضوع طبق روال پیگیری می‌شود.»

اشکال بزرگ دیگری که شهرداری قصد ندارد زیر بار آن برود تا جایی که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید دارد عوارض دریافت شده قانونی بوده و به هیچ عنوان به حساب پرداخت کنندگان برگشت داده نخواهد شد. این در حالی است که پیشتر پورسیدآقایی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده بود با ارائه توضیحات به پلیس، شکایت ایشان منتفی شده و ماجرا پایان یافته است.

ادعا‌هایی که با توجه به سخنان امروز رئیس پلیس راهور ناجا رنگ باخته و مشخص شده شهرداری و پلیس در اختلاف بروز کرده چشم انتظار صدور رأی هستند؛ رأیی که می‌تواند بر طرح ترافیک تأثیر بگذارد و تعامل پلیس و شهرداری و حتی فراتر از آن، شورای شهر و شورای ترافیک و شهرداری تهران و پلیس را تحت تأثیر قرار دهد.

البته ماجرا به این موارد محدود نمی‌شود و آن گونه که سخنان امروز رئیس پلیس راهور نشان داد، طرح ترافیک جدید دارای اشکال بزرگ دیگری نیز هست که ظاهرا تدابیری برای رفع و رجوع آن در دستور کار قرار گرفته است؛ اشکالی که به باور پلیس در نتیجه ندید گرفتن نقش وانت بار‌ها در طرح جدید بروز کرده است.

آن گونه که هادیانفر گفته، «از زمانی که در مرکز اصلی شهر تهران به وانت بار‌ها پلاک سفید ارائه شده است، شاهدیم که موتورسیلکت سواران نقش وانت بار را ایفا می‌کنند و به نوعی باعث بی نظمی در شهر و عبور و مرور هستند. از همین جا اعلام می‌کنم وانت بار‌هایی که پلاک سفید دارند و برای تردد در مرکز اصلی شهر متقاضی دریافت پلاک عمومی هستند به شرطی که فرسوده نباشند، در اولویت دریافت خدمات می‌باشند.»

به تعبیر بهتر، پلیس بر این باور است که باید وانت‌ها به عرصه حمل و نقل بار در تهران بازگشته و جایگاهشان را که موتورسوار‌ها گرفته اند، بازپس گیرند و به این منظور، تدابیری اتخاذ کرده اند تا وانت‌های دارای پلاک سفید بتوانند پلاک عمومی دریافت کرده و به سادگی وارد محدوده طرح ترافیک شوند؛ راهکاری برای جبران نقیصه دیگر طرح ترافیک فعلی.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۲
آیا الویت اول آلودگی نیست؟
مطابق نظر خود پلیس هر موتور سیکلت 12 برابر یک خودروی متوسط الودگی دارد.
پس آیا زمان آن نرسیده است که موتورسیکلت ها بطور کلی شامل طرح ترافیک بکنیم؟
بله مشکلات کشور زیاد است و مشکلات مردم زیادتر و مشکلات قشر موتور سوار بیش از همه است.
ولی آیا در ارایه طرح های شهرداری و پلیس میتوان یک موضوع را (موتورسیکلت) کاملا ندیده گرفت و بار آنرا در جای دیگری قرار داد؟
اگر تردد موتورسیکلت هم تابع قواعدی باشد، یقینا مشکلات دیگر نیز منطقی تر حل میشود.
اینکه موتورسیکلت ها را کنترل میکنند که پلاک داشته باشند یا گواهینامه داشته باشند ویا موارد مشابه، هیچ ارتباطی با موضوع ندارد و مجوز حرکت این وسیله در سطح راهها و خیابانهای کشور است.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
آیا الویت اول آلودگی نیست؟
نخیر. کاملاً مشخص است که الویت اول و آخر کسب درآمد چند ده میلیاردی در روز، از عوارض ورود خودرو به محدوده مد نظر آقایون است (که البته محل زندگی خودشون بیرون از این محدوده ها است و به راحتی میتوانند خودروهای خود و افراد خانواده را بیرون بیاورند)
اگر راست میگوند و میخواهند ترافیک را کم کنند محدوه میرداماد، به بالا که ترافیک عصرگاهی و صبحگاهی بیشتری نسبت به محدوده فعلی دارد
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
دوست عزیز شما که تخصص در امور شهری نداری چیزی نگو موتور سیکلت خوب دست مردم بدن نه الودگی هوا داره نه صوتی بلعکس کمک بزرگی به حمل نقل شهری هم میکنه در ضمن مشگل کور ترافیک هم حل میشه منتهی با فرهنگ سازی صحیح .
این اشکالها همش سر دریافت عوارض از شهروندا ن می باشد متاسفانه هیچ گونه مزایایی برای شهروندان بخصوص کسانیکه داخل طرح زندگی می کنند ویا سایر هم وطنانی که از شهرها واستانهای دیگر برای مسافرت یا کار اداری وارد تهران می شوند در نظ رگرفته نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تکلیف ما که ماشین رو فروختیم و کلی عوارض ورود به طرح دادیم تا آقایان هرروز جریمه و اضافه اش نکنند چی میشه؟
من هر بار کارم به راهنمایی رانندگی میفته بیشتر متقاعد میشم که باید قانون رو زیر پا گذاشت. مجموعه ای که خود مملو از پورسانت و بی قانونی و حق خوری است نمیتونه نظم رو در جامعه برقرار کنه. واقعا متاسفم از این ساختار مریض
نقص های دیگری هم دارد که چون از جیب ملت هزینه میشه برای مسئولان ارزشی نداره
1-وقتی قرار باشه که برای هر روز عوارض تردد از ماشینها اخذ بشه عوارض اخذ شده قبلی از وسایل نقلیه چه معنایی داره و چرا باید گرفته بشه؟
2- کسانی که منزلشان داخل طرح هست چرا باید برای اینکه منزلشون داخل طرح ترافیکه عوارض اضافی بدن؟
3- بازهم این طرح های من در آوردی به نفع سرمایه دارانی که هر کدام چندین ماشین دارند و خانه هاشان بالای شهر هست و اوضاع مالی خوبیدارند از این عوارضها معاف میشن و اقازاده هاشون راحت دور دور می کنن در خارج از طرح
4-چرا باید برای وسایل نقلیه ای که فقط مجازند نیمی از سال تردد کنند انهم با هزینه حق بیمه کامل باید بدهند؟
5- اگر مشکل انطور که علمای مدیر شهری در تهران می گویند مشکل الودگی هوا هست چرا باید روزهایی که هوای تهران کاملا پاک هست و هیچ مشکلی هم ندارد این طرح اجرا بشه؟ در نتیجه مشکل الودگی هوا نیست بلکه دعوا سر پول تو جیب ملته
این پورسید آقایی خارچشمه نظام و مردمه... بندازینش بیرون این پول پرستو!
به جای این کار بهتر است بر روی بنزین مصرفی پایتخت مالیات 5 درصدی اعمال شود و بنزین در تهران با 5 درصد قیمت بالاتر فروخته شود تا هزینه های شهرداری از این طرح ها تامین شود
یا باید بر روی هر خودرو GPS‌نصب شود و بر مبنای مسافت طی شده عوارض پرداخت کند و هرچه بیشتر از ماشین استفاده کند میزان عوارض بیشتر شود و این خود باعث کنترل رفت آمد در شهر می شود و یک منطقه خاص مانند محدود زوج و فرد را در بر نمی گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تا پول مفت دست خیلی ها هست،هیچکدوم از طرح هایی که پولی باشه سر و سامون نمیگیره.
عجب بلبشوییه!! چرا از کشورهای دیگه الگو نمیگیرید!!
ماشالا همه صاحبنظرن!!
دعوا بر سر لحاف ملا است
در ایران بر خلاف بقیه کشورها اول اقدام می کنند و بعد کارشناسی و مطالعه می کنند چون خبرگان در پایین و کارنابلدان در بالا هستند
آقا شمارو بخدا سر دبیر هستی یا هر کسی این نظر من رو بخون جان مادر و پدرت پیگیر بشو بخدا حق ما نیست این طرح ما از قبل از زوج و فرد ساکن این محدوده بودیم الان این طرح ها باعث شده این محدوده شده برزخ

این طرح زوج و فرد بذارید همون حالت قدیم بمونه اگر بر نمیداریدش به کی قسم این کارا راه رفع مشکل نیست

این شهرداری اصول شهرسازی رو بلد نیست این وضع ترافیک بخاطر چند مورد هست:

1- راه ها نا بسامان و غیر استاندارد هست: الان مثال واضح که بخوام بگم شما بیاید پل گیشا دور برگردان جدید رو ببینید جای عبور یک لاین ماشین هست ولی قدیم جای عبور دو ماشین بود الان هم ماشین ها میان اون قسمت تنگ شده دو لاین برن هی یکی میره یکی نمیره تازه همین تک لاین جدیدا موتور سوار ها خلاف جهت میان

یا برداشتن درب بیمارستان قلب رو جلو دوربرگردان ساختن که تاکسی ها و اینها میان وامیستن و تا میای دور بزنی ترافیک میشه بعد پلیس میاد راه دو برگردون رو میبنده باید بری دور برگردان زیر پل گیشا و اونجام ترافیک تا برسی یه مسیر دو دقیقه ای برای دور زدن میشه نیمساعت و کلی آلودگی و ترافیک بیشتر و مصرف سوخت

موقعی که داشتن در بیمارستان رو بازسازی میکردن خب شهرداری چرا نگفت یکم ببرید بالاتر بخدا این دوربرگردان از قبل از بیمارستان اینجا بود

یا شما کردستان به سمت قرل قلعه میای نرسیده به زیر گذر درب دیگه تره بار هست یه ایستگاه اتوبوس هم هست شما صف ماشین ها که میخوان برن داخل میاد به سمت ورودی بزرگراه بعد هم تاکسی ها یهو میپیچن مسافر سوار و پیاده بکنن این مسیر رو در نظر بگیر شما بخوای از بقل زیر گذر بری بندازی بالای امیرآباد هم خطر ناکه هم ترافیک زیاد شده

2- پلیس خودش مقصر هست: دو برگردان جلوی بیمارستان رو میبندن یا مثال دیگه در ساعتی که خارج از طرح شما بری سمت ونک بخوای از کردستان بیای بری زیر پل میبینی بستن باید بری از ملاصدرا بندازی بیای که چی بشه؟؟؟
بازم بگم وسط چمران رو مانع میذارن ماشین ها راهشون تنگ میشه

باز بگم دستکاری چراغ های راهنمایی هست

باز بگم آموزش نداشتن پلیس های وظیفه و کادر برای هدایت بار ماشین ها در نبود چراغ هست که میدازن خیابون پر میشه بعد سمت دیگه رو آزاد میکنن میدن توی هم گره میخوره

3-رانندگی بد: الان از وقتی اسنپ و اینها اومده اکثر راننده ها سرشون داخل گوشی هست یا یسری حرف میزنن با گوشی یا رانندگی با ترس دارن و انگار اومدن قدم زدن وسط اتوبان لاین وسط قدم میزنن

یا دیدم برای فرار از دوربین میپیچن جلو اتوبوس و پشتش میرن یا کلی موارد دیگه

شمارو بخدا قسم ما از این طرح ها خیلی صدمه خوردیم نصف سال ماشین در نمیاریم یه ماشینم بیشتر نداریم الان انصاف نیست هم عوارض کامل بدیم هم عوارض طرح بدیم هم 20 روز ماشین در بیاریم در کل سال 80 روز باقی ملت و پولدار ها 365 روز سال

جان هر کسی دوست دارید پیگیر بشید بخدا دیگه توان نمونده برای هزینه اضافی... کرایه تاکسی و اتوبوس با اون شلوغیش گرون شده و مترو هم که افتضاح تر از همیشه ما برای یه کار مثل خرید رفتن بازارچه باید کلی هزینه کرایه بدیم اون موقع
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
بابا خجالت بکشین اینقدر بخاطر در امد زایی و پرداخت حقوق نجومی به کارمندان مازاد وانبوه و بیکار شهرداری مردم خصوصا ساکنین طرح را با پلیس روبرو نکنید همیاری پلیس راهور با ساکنین طرح کاملا منطقی وآشوب زدا خواهد بود.
هدف دریافت پول از مردم فلک زده است بنده بعنوان یک شهروند بابت این طرح جدید به دیوان عدالت اداری شکایت خواهم برد
طرح رینگ دوم یا همون کاهش آلودگی هوا یک طرح بیخودی و صرفا برای کسب درآمد هست که از سوی شهرداری میخواد اجرا بشه.... آقایون پول بدهی هاشون به بانک ها و شرکت های مجری طرح های شهرداری رو میخوان از این راه پرداخت کنن بنابراین مبارزه با آلودگی هوا بهانه ای بیش نیست.. آقایون فقط بفکر جیب خودشون هستن و کاری به توان مالی مردم ندارن... این طرح یعنی پول بده بیا داخل طرح پس مقابله معنی نداره؟!!! بخدا خسته شدیم از دست این مسئولینی فقط دنبال آزار و اذیت مردم هستن
نارضایتی ساکنین طرح و کسب درآمد شهرداری از فروش تراکم و طرح ترافیک , ورود پلیس در همراهی با شهرداری پاشنه آشیل همدلی مردم در هسته مرکزی پایتخت از نظر امنیت و آشوب احتمالی خواهد بود . ممنون از پلیس راهور
طرح به این شکل است که ساکن منطقه زوج و فرد حق دارد یک بار صبح قبل از 8:30 از محددوده خارج شود و یک بار بعد از ساعت 17 ورود.
بنده در طرح ثبت نام کردماما موضوع اینست که موقع ورود مسیر به شکلی است که به دلیل تعدد دوربین های نصب شده عملا امکان ندارد بدون دیده شدن در سه دوربین که یکی دوربین خروج است به سمت منزل برم. (ورود به طرح، دور زدن و دوباره ورود به طرح)
این موضوع را در سایت تهران من مطرح کردم و تنها یک پاسخ دادند! حق یکبار ورود دارید اما عملا برای من دوبار ورود ثبت می شود.
اگر امکان دارد این موضوع را در رسانه مطرح نمایید.
سایپا پرایدم رو نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خیلی باحالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
حقته، کسی که پول پای پراید صفر بده باید اینجوری نقره داغ بشه
داشتن پلاک قرمز این نیست که هر تاکسی هر موقع دلش خواست بره داخل طرح در وافع یعنی اینکه مسافر دربستی گیرش امده
در منطقه دو خیابان حافظی روبروی اریکه ایرانیان تعدادی تاکسی است برای ابتدا تا انتهای خیابان شهید حافظی اکثر اوقات مسافر دربستی گرفته در محل حضور ندارنند.
به مجرد شروع تاریکی هوا هیچ تاکسی خطی این خیابان وجود ندارد.
راننده ای که منزلش کرج است زود میرود و دیر میاید
ایا راهنمایی و رانندگی نمیتواند این گونه تاکسی ها را ملزم به رعایت استفاده فقط در خط خودش کند. و در صورت تخلف جریمه گردد .
وقتی مسافر دربستی را مثلا به هفت تیر میبرد از طریق دوربینهای مسیر هوویت این چنین تاکسی ها را بر رسی کمد و در صورت تخلف جریمه کند.
ایا این چنین تاکسی ها ساعت کاری دارنند یا خیر
به صرف اینکه منزلش در کرج است میبایست هر زمان که خواست برود.
مسافر بیچاره در گرما وسرما چه کند.
اینجاست که مردم برای کمترین کار روزانه از خودرو شخصی استفاده کند.
راهنمایی و رانندگی و شهرداری و تمام ارگانهایی که در این رایطه هستندباید کاری کنند که مردم حداکثر از وسایل عمومی شهر استفاده کنند.
در کلیه بزرگراهها بین 80 الی90 درصد خودرو ها تکنفره هستند
جدا از جریمه کردن این گونه خودروها مصرف کمتر شدن بنزین الودگی کمتر هوا سرعت بیشر خودروها استهلاک کمتر ماشین ها عادت کردن به کمتر استفاده از خودرو
چرا من به خاطر اینکه پلاکم فرده باید در طول سال عوارض ورود به طرح بیشتری پرداخت کنم؟ مگه من پلاکم رو خودم انتخاب کردم؟
من که پلاک ماشینم رو به طرز بسیار جالبی میپوشونم هر روز هم به داخل محدوده تردد دارم . یک ریالم پول زور به شهرداری نمیدم. هیچ کاری هم نمیتونن بکنن.

اگه هم یه وقتی گیر بیفتم ، که احتمالش یک در هزاره ، اون پولی رو که قرار بود بدم به طرح ترافیک ،میدم خدمت راهنمایی رانندگی ....
ملت همیشه در صحنه همونطور که بارها در شرایط حساس نشون دادن زیر بار حرف زور نمیرن به این صورت که با شیوه های مبتکرانه پلاک ماشین خودشون رو پنهان میکنن و با اقتدار وارد محدوده طرح میشن . و یک بار دیگه نشون میدن که برای اینجور کارها چه ملت هوشیاری هستند .
و با این کار مشت محکمی به دهان یاوه گویان شهرداری میکوبند .
چرا کل تهران را زوج و فرد نمی کنند؟
خانواده های بالاشهرنشین هم هوای بهتری دارند و هم به راحتی با انواع ماشین ها تردد می کنند و هم پولشان زیاده که دربست بگیرند برای ورود به طرح
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ای اقا این چه حرفیه مگر پولدارها وبچهایشان وعقلا ومسئولین هم باید پول بدن؟//.
ایا درنظرگرفتن 15 روز در هر فصل برای خودروی شهرستانیها باعث مهاجرت بیشتر انان به تهران برای مسافرکشی نمیشود
خونه ما ۵۰۰ متر داخله طرح ترافیک و بعد از دوربینه . این عدالته که من اگه ساعت ۱۰ صبح بیام خونه و وارد طرح میشم و ۵۰۰ متر جلوتر میرم توی پارکینگ خونه اما باید پول طرح اونروز رو تا ساعت اخر اون روز بدم . حتی بلعکس هم همین مشکله مثلا من ساعت ۱۰ از خونه میرم بیرون و ماشین به اندازه ۵۰۰ متر توی طرح سوار شدم اما چون دوربین خروج میزنه برام از اول ساعت صبح پول طرح حساب میشه. شما بگید کجا باید شکایت کنم ؟
ماهی 60 لیتربنزین بدن طرح را بردارن
برای همه شهروندان تهران نشین مستجل شده که مسئله آلودگی هوا نیست ...
حقوق شهروندی پیش کش، لطفا عدالت شهری رو اجرا کنید؟ کجای عدل و عدالت این رو میگه من باید در سال عوارض بیمه و شخص ثالث رو 365 روزه به شرکتهای بیمه ای پرداخت کنم اما در عوض اجازه داشته باشم که یک سوم این ایام از ماشین شخصی در سطح شهر استفاده کنم؟
شما که برای درآمد زایی از انواع تکنولوژی های وارداتی (دوربین های فوق پیشرفته) بهره میگیرید یک قدم خیر و راه رضای خدا هم برای رفاه این مردم بردارید ؟
یک فکری به حال معلولین بیچاره کنید که همینطوری کلی مشکل دارن و حالا باید کلی پول برای تردد بدن در صورتی که برای معلولین باید مجانی باشه چون همین معلولیت کلی برای ما مشکل داره نه اینکه سالی یک میلیون و خورده ای به جامعه معلولین بابت طرح بدیم
این همه خبر نوشته شده آخرش معلوم نیست این طرح جدید چیه اما جدای از این مسئله راهنمایی و رانندگی تهران یکی از ناکارآمدترین ارگان های کشور است و هیچ اثر مفیدی در کاهش جرائم رانندگی ندارد موتور سوارها همه را کلافه کرده اند اما پلیس تنها کاری که می کند کمین می زند تا آنهایی که کارت موتور یا گواهی نامه ندارند موتورشان را توقیف کند ولی با هزاران تخلف موتور سواران هیچ کاری ندارد لایی کشی و مسابقه در بزرگ راهها هم که جان مردم را به خظر می اندازد با هیچ واکنشی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی روبرو نمی شود همیشه می بینیم چند نفر مامور راهنمایی و رانندگی در میدان ها و چهارراهها هستند و دقیقا هیچ کاری نمی کنند چرا مردم و کشور باید هزینه کساتی که تقریبا هیچ کار مفیدی انجام نمی دهد را بدهند؟؟؟؟؟؟
آنچه که در داستان طرح ترافیک از اولین روز پیدایش تا به امروز مشخص است اینکه نه مسئولین شهرداری و نه مسئولین پلیس ارزشی برای رای و نظز مردم و بررسی و تحقیق یک کار علمی برای رفع معضل ترافیک تهران ندارند و هرکدام ساز خودشان را می زنند الان هم که چند ماه است این طرح آن را قبول ندارد و آن طرح این را این وسط ملت مانده اند حیران و انگشت بدهان دوفردای دیگر هرکدام از زوری که دارند جریمه هایی را از مردم طلب میکنند و ملت هم ناچار برای راه افتادن یک کارش باید به پرداخت این وجوه من غیر حق گردن بنهد ! آقا کار را یکطرفه کنید و تکلیف ملت را روشن بک طرح را بعنوان طرح نهایی اعلام کنید و خلاص هر جند در آنها خیری برای مردم نیست !
به این آقای پور سید آقایی که فقط پول رو میشناسه بگید تو این اوضاع اقتصادی سر به سر مردم نذاره !
آقای پور سید آقایی همان مسئول راه آهن بود که به علت کشتن ۴۰ زائر امام رضا استعفا داد ایشان یا در مسئولیت کاری یا بی کفایت است خودش را فدای آخوندی کرد که در هر صورت آدم ناکارامدی است
ای خدا شرم بر این شهرداری را که برای پرکردن حبیب خودشو و پرکردن یه مشت کارمند بلاتکلیف به جان مردم تهران افتاده و هیچ کس هم پیگیر حقوق مردم نیست ، عوارض شهری و خدمات و عوارض خودرو و ... می گیره و هیچ خدماتی نیست...
خیلی جالبه
برای ثبت نام باید یا اجاره نامه داشته باشی یا سند ملک ، ما منزل مون به صورت قولنامه ای خریداری شده ، هر چی پیگیری میکنیم میگن باید سند بیارید
حالا شما خودت تا آخر داستان رو بگیر ببین چند نفر همچین مشکل هایی دارن...
با این تصمیم کارهاشون....
من خونم داخل طرح هست. راضیم. پلاک ماشینم رو هم نمیپوشونم. ترافیک داخل طرح کم شده
اقدامات در حال اجرا ، منافی نام با مسمای طرح میباشد ،که تنها محل ناندانی شده برای شهرداری ،و شورای شهر ؟طرحی که با پول بشود آنرا خرید ؟ طرح نیست بلکه نوعی کلاشی ،و باجگیری است ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی