بازدید 6999

"سامانه تلفنی ۷۴۲۶۹" برای خرید یا اجاره خانه در تهران راه‌اندازی شد

کد خبر: ۹۰۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 01 June 2019

استارتاپ آدرس، به شیوه‌ای متفاوت خانه‌ها را معرفی می‌کند؛ وقتی صاحب ملک یا مشاور املاک، خانه خود را برای فروش یا اجاره به این مجموعه می‌سپارد، کارشناسان معماری آدرس به آن خانه رفته و از تمام فضاها عکاسی می‌کنند و با ترسیم پلان خانه، مشخصات دقیق هر بخش از ساختمان و واحد را ثبت می‌کنند: از میزان نورگیر بودن و ارتفاع سقف گرفته تا برند گاز، هود و... .

دسترسی به این خانه ها تا پیش از این، تنها از طریق وب سایت آدرس امکانپذیر بود، اما به تازگی این مجموعه اقدام به راه‌اندازی سامانه تلفنی آدرس به شماره 02174269 نموده است. به این صورت که شخص برای خرید یا اجاره خانه با این سامانه تماس گرفته و نیاز خود را اعلام می‌کند، کارشناسان آدرس مشخصات کامل خانه شامل عکس، پلان و اطلاعات مختلف خانه‌های موجود را ارسال می‌کنند، تا فردی که در جستجوی خانه است تنها به بازدید حضوری خانه هایی برود که در نگاه اول با خواسته های او شباهت دارد.

اگر جز دسته افرادی هستیم که به دلیل مشغله زیاد فرصت جستجو بصورت آنلاین را نداریم و تمایل داریم که آگهی های بروز خانه را به شیوه‌ای متفاوت بر روی گوشی موبایلمان دریافت کنیم این سامانه تلفنی دسترسی ما را به بانکی چندین هزار خانه ای امکانپذیر می‌سازد. هرخانه پس از ثبت در آدرس درصورتی که با معیارهایمان تطابق داشت به ما اطلاع داده می‌شود.

کارشناسان آدرس پس از ثبت نیاز شخص، در روزهای آتی نیز گزینه های جدید را ارسال کرده و برای مواردی که نیاز به بازدید حضوری باشد، با مالک یا مشاور املاک این مورد را نیز برای شخص هماهنگ می‌کنند.

در حال حاضر سامانه تلفنی آدرس برای خرید خانه یا رهن و اجاره خانه در مناطق یک تا پنج تهران فعال است و بزودی سایر مناطق را پوشش خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار