بازدید 8657
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت‌های بسته شده بازار سکه در آخرین روز هفته/ کاهش اندک قیمت سکه امامی/ داد و ستد همچنان در کمترین سطح چندماهه

آخرین روز هفته برای فعالان بازار طلا و سکه تهران، با نوسان اندک قیمت‌ها همراه بوده است. به گونه‌ای که بهای سکه تمام طرح جدید با افت اندک ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، تعیین شده است. هرچند امروز نرخ جهانی طلا نیز با کاهش قیمت مواجه شده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 30 May 2019
تابناک اقتصادیآخرین روز هفته برای فعالان بازار طلا و سکه تهران، با نوسان اندک قیمت‌ها همراه بوده است. به گونه‌ای که بهای سکه تمام طرح جدید با افت اندک ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، تعیین شده است. هرچند امروز نرخ جهانی طلا نیز با کاهش قیمت مواجه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه نهم خردادماه ۹۸، در بازار طلا و سکه تهران شاهد نوسان اندک قیمت‌ها بودیم. از دلایل این روند، به نیمه تعطیل بودن بازار در آخرین روز هفته و همچنین کاهش نوسان در بازار ارز و در نهایت افت نرخ جهانی طلا، مربوط می‌شود.
 
قیمت‌های بسته شده بازار سکه در آخرین روز هفته/ کاهش اندک قیمت انواع سکه/ داد و ستد همچنان در کمترین سطح چندماهه

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در ششمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز اونس جهانی طلا با کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۱۲۷۶ دلار رسیده است، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به رقم ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز در بازار امروز ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۸ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.  

حباب سکه نیز امروز بدون تغییر در سطح ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت. به گفته کشتی آرای، بازار طلا و سکه این روز‌ها با کاهش تقاضا در کمترین میزان داد و ستد در چند ماهه اخیر قرار دارد و پیش بینی می‌شود که در بازار نیمه تعطیل هفته آینده نیز شاهد روند فعلی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار