بازدید 10730
۴
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:

در‌واکنش‌به‌ایران‌هیچگونه‌سهل‌انگاری‌نخواهیم‌داشت

کد خبر: ۹۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 29 May 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سخنانی گفت که امروز ائتلاف ناتو قدرتمندتر از هر زمان دیگری است و آمریکا حضور خود در پیمان آتلانتیک شمالی را تقویت کرده است. وی در ادامه سخنانش گفت که روسیه تهدیدی برای ناتو به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: پیام ما از گام‌های نظامی این است که در واکنش به ایران هیچگونه سهل‌انگاری نخواهیم داشت.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا افزود: حضور خود در منطقه را بر اساس آن چیزی که برای حمایت از نظامیانمان نیاز است تعیین می‌کنیم.

دانفورد اضافه کرد که هرگونه واکنش با حجم اقدامات تحریک‌آمیز ایران متناسب خواهد بود و تهدیدات ایران این بار از منابع مختلفی بوده که از یمن تا خلیج (فارس) و عراق گسترده شده است.

پیش از این «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی از آمادگی ایران برای مقابله با هر گونه اقدام نظامی خبر داد.

عراقچی هشدار داد: «افراد خاصی هستند که تلاش می‌کنند آمریکا را به سمت جنگ با ایران سوق دهند، اگر چنین چیزی رخ دهد برای کل غرب آسیا خطرناک خواهد بود؛ ایران برای مقابله با هرگونه اقدام نظامی آماده است و معتقدیم آنها از توانایی‌های ما در این زمینه آگاه هستند، اما این چیزی نیست که ما می‌خواهیم، ما طرفدار صلح هستیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
طبق یه سنت قدیمی . امریکا هر کاری بتونه میکنه و اگر انجام نداد یعنی نتونسته. پس وقتی مسئول نظامی آمریکایی این حرف رو میزنه یعنی هم کاری نمیتونن بکنن و هم واقعا در مقابل ایران در موضع تدافعی قرار گرفتن.
خداروشکر...
حالا مردم باید در حوزه وحدت ملی و راه کارهای اقتصادی راهشون رو از سیستم دولتی حقوق بگیر و برو تعطیلات جدا کنن و واقعا کار کنن...
افراد خاصی هستند که تلاش می‌کنند آمریکا را به سمت جنگ با ایران سوق دهند
اسرایل فقط از تفرقه و جنگ سود می برد ........
وقتی موشک با برد 12000 کیلومتر نداریم خب حق داره هر چی دلش میخواد بگه
آقای جوخروف! لطفا یواشترترسیدم!!!خوش بودگرمحک تجربه آیدبمیان......هرگزیک ایرانی شجاع راتهدیدنکنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان