بازدید 17526

روز‌های‌پایانی پروموشن پوشاک‌فرس را از‌دست‌ندهید

کد خبر: ۹۰۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 29 May 2019
روز‌های پایانی پروموشن پوشاک فرس را از دست ندهیدپوشاک فرس در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، جشنواره جدید خود را با محوریت “پروموشن اعتبار ۵۰ درصدی” آغاز کرد.

این جشنواره بهاره تا ده روز آینده در کلیه فروشگاه‌های فرس دایر خواهد بود و طی آن علاقمندان می‌توانند ضمن بهره مندی از محصولات متنوع و جدید پوشاک فرس، پنجاه درصد مبلغ خرید خود را به عنوان اعتبار برای خرید‌های آتی خود دریافت نمایند.

درواقع به ازای هر میزان خرید از فروشگاه‌های فرس در ایام جشنواره، مبلغ پنجاه درصد از فاکتور به عنوان اعتبار در کارت باشگاه مشتریان آن‌ها شارژ خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر درباره جزییات جشنواره بهاره این برند و هم چنین اطلاع از آدرس فروشگاه‌های فرس در سراسر کشور، می‌توانید به نشانی اینستاگرام Firsitaly مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۵۷۶۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

مجموعه فرس از پیشگامان تولید پوشاک آقایان در کشورمان است که با ارایه محصولات متنوع با مشارکت کشور‌های صاحب نام مانند ترکیه و ایتالیا توانسته است موفقیت چشمگیری در این صنعت کسب نماید.

استفاده از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و مواد اولیه با کیفیت در کنار بهره گیری از به روز‌ترین تجهیزات و الگو‌های صنعت پوشاک دنیا باعث شده تا در زمان استفاده از محصولات فرس احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

فروشگاه ها و نمايندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:

جردن ۰۲۱۲۶۲۰۵۷۶۵
کامرانیه  ۰۲۱۲۶۱۰۲۰۰۰
پالاديوم ۰۲۱۲۲۶۶۲۴۶۱
شهرك غرب  ۰۲۱۸۸۵۷۳۸۶۶
وب سایت  www.firsitaly.com
اینستاگرام  firsitaly
تلگرام  @firsitaly

 

تعداد بازدید : 230
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل