بازدید 13713

نکته‌مهمی‌که‌آیت‌الله‌سیستانی‌به‌حناچی‌یادآوری‌کرد

کد خبر: ۹۰۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 27 May 2019
شهردار تهران گفت: در دیداری که در نیمه شعبان با حضرت آیت‌الله سیستانی در بغداد داشتم؛ ایشان به موضوع فاصله بین مردم و مسئولان تاکید کردند و گفتند نباید این فاصله زیاد شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیروز حناچی در یادواره هزار شهید منطقه ۱۰ که عصر امروز با حضور حجت الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، حسین بحیرایی شهردار منطقه ۱۰، برگزار شد، اظهار کرد: همکاران ما در شهرداری تهران امسال این توفیق را داشتند که در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کنند و در عرصه خدمت‌رسانی حضور فعالی را داشتند.

وی با اشاره به حضور پرسنل شهرداری تهران در مناطق سیل‌زده خاطر نشان کرد: حضور در دشت آزادگان، مناطقی، چون سوسنگرد و... از جمله محله‌هایی بودند که نیرو‌های شهرداری برای خدمت‌رسانی حضور فعالی را داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: حضور پررنگ قشر‌های مختلف مردیم از جمله افراد دارا و ندارا، کوچک و بزرگ در حمایت از سیل‌زدگان نشاندهنده مشارکت قابل توجه مردم و حمایت از سیل‌زدگان بود و همه تلاش کردند تا میزان خسارت‌ها به سیل‌زدگان کاهش پیدا کند.

حناچی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بار‌ها و بار‌ها به این موضوع که نباید فاصله بین مردم و مسئولان زیاد شود، تاکید داشت، افزود: مقام معظم رهبری نیز بار‌ها در فرمایشات‌شان به این موضوع اشاره داشته‌اند. به طوری که در دیدار اخیری که بنده در نیمه شعبان امسال با حضرت آیت‌الله سیستانی در بغداد داشتم، ایشان نیز به این موضوع تاکید داشتند و آن را یادآوری کردند.

وی تاکید کرد: ما خاک پای همه خانواده شهدا و همه آن‌هایی که زحمت کشیدن هستیم و قطعاً همه تلاش‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف ذره‌ای از فراغ فرزندان را برای پدران و مادران و خانواده آن‌ها جبران نخواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان