بازدید 6646
۷

پرسپولیس در کانادا اردو می زند

شاگردان برانکو قرار است در طول مدت اقامت خود در کانادا ضمن دیدار با هواداران و هم‌وطنان ایرانی مقیم آن کشور بازی‌های دوستانه‌ای نیز در شهر‌های مختلف کانادا برگزار کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 27 May 2019

تیم فوتبال پرسپولیس به دعوت و میزبانی یک انجمن دوستی و صلح، تابستان امسال برای نخستین بار به کانادا سفر می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بنا بر اعلام انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از کسب سومین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر ایران و در پایان یک فصل شلوغ فوتبالی قرار است برای برگزاری یک اردوی تابستانی دو هفته‌ای و انجام بازی‌های دوستانه به زودی راهی کانادا شوند.

Related image

سرخپوشان پایتخت در نخستین سفرشان به آمریکای شمالی با شعار مبارزه با تغییرات اقلیمی و مقابله با گرمایش زمین در حالی با پیام صلح و دوستی راهی کانادا می‌شوند که طبق برنامه تمرینات خود را در محل یک کمپ بین‌المللی با استاندارد فیفا زیر نظر مربیان و کادر فنی برگزار خواهند کرد. کمپ بین‌المللی تدارک دیده شده برای تمرینات شاگردان برانکو سابقه میزبانی از تیم‌های مهم فوتبال، چون تیم ملی فوتبال آلمان، تیم ملی فوتبال کانادا و تیم‌های حرفه‌ای باشگاهی همچون تیم‌های تورنتو اف سی و پارما‌ای سی را در کارنامه خود دارد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی به عنوان میزبان کاروان پرسپولیس قرار است در جریان برگزاری این رویداد مهم فرهنگی به منظور کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی و اشاعه فرهنگ استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و غیر آلاینده از خودرو‌های برقی استفاده کنند و همچنین برای حفاظت از محیط زیست از تمام وسایل و ظروف تجدید پذیر در طبیعت و غیر پلاستیکی استفاده خواهند کرد.

شاگردان برانکو قرار است در طول مدت اقامت خود در کانادا ضمن دیدار با هواداران و هم‌وطنان ایرانی مقیم آن کشور بازی‌های دوستانه‌ای نیز در شهر‌های مختلف کانادا برگزار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
از جیب کی ؟؟ از جیب مالیات مردم ؟؟؟
واقعا تبعیض تا کی استقلال هنوز نه سرمربی دارد نه با بازیکنانش تمدید میکنند ولی تیم پرسپولیس را میفرستند کانادا از هم اکنون جام نوزدهم را هم بدهید به تیم حکومتی و به بقیه هم بگویید الکی زحمت نکشند .
پاسخ ها
عاطفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
باید به اطلاعتون برسونم که این اردو کاملا رایگانه و همه ی هزینه ها
رو هم خود کانادا گفته حساب میکنه
احتمالا هدایتی از زندان کارت به کارت میکنه
تمام هزینه ها بر عهده طرف کانادایی هست و دعوت نامه رسمی فرستاده الکی حرف مفت نزنین
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
شاید به نظر شما این اردو رایگان باشه ، اما آخرش میبینیم با پیگیری های وزیر پرسپولیسی این اردو برای پرسپولیس تدارک دیده شده چرا از این اردو ها رایگان واسه استقلال درست نمیشه
ســرخ هــای پایتخت! اردوشون رو در کشور کانادا، در یک کمپ سبز ( انرژی پاک، غذاهــای ارگانیک و ... ) و به دعوت انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی برگزار می کنن.. ای کاش باشگاه سپــاهان هم با استفاده از ظرفیت خواهر خوانده هــای خودش اردویی در حد نام سپـــاهان بــزرگــــ برگزار کنه..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان