بازدید 21653
۹

توبیخ مدیر شبکه ۵ و اخراج عوامل پخش گفتار موهن

کد خبر: ۹۰۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 26 May 2019

معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی دوباره از علما و برادران و خواهران اهل تسنن، از اخراج تهیه‌کننده و مدیر و ناظر برنامه موهن شبکه پنج خبر داد و گفت که مدیر شبکه نیز به دلیل کوتاهی توبیخ شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید مرتضی میرباقری با تاکید براینکه پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هیاتی که مراسم آن از شبکه پنج سیما پخش می‌شده خارج از اراده مدیران شبکه بوده است تصریح کرد: با عذرخواهی از برادران و خواهران و علمای بزرگوار اهل سنت اعلام می‌کنم هم مدیر و تهیه کننده و ناظر این برنامه اخراج و هم شخص مدیر شبکه پنج سیما بدلیل این کوتاهی توبیخ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما اعلام کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همواره رسانه ملی در مسیر احترام به مقدسات اهل سنت بویژه احترام به خلفای راشدین و ام المومنین عایشه حرکت کرده است و متاسفانه این اتفاق تاسف بار نیز از اراده شبکه و مدیران آن خارج بوده و عاملش فردی است که بدون هیچ گونه هماهنگی و به صورت ناگهانی از آنتن زنده سواستفاده کرده و مطالبی نامربوط و خلاف محور وحدت اسلامی‌بیان کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما همواره در مسیر وحدت امت اسلامی حرکت کرده و بیان هرگونه مسائل اختلافی میان شیعه و سنی را سمی مهلک می داند افزود: رسانه ملی علاوه بر شکایت از این فرد در محاکم قضایی ، مدیر و تهیه کننده برنامه و ناظر پخش را اخراج و مدیر شبکه پنج و مدیر پخش شبکه را هم توبیخ کرده است تا دیگر شاهد چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

معاون سیمای رسانه ملی افزود: برغم اینکه این اتفاق از اراده مدیران شبکه خارج بوده و به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است اما وظیفه خود دیدیم تا برخورد شدیدی با عوامل موثر آن داشته باشیم و امروز هم اول وقت در راس هیاتی در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شویم تا به صورت حضوری از نمایندگان محترم اهل سنت مجلس عذرخواهی کنیم و آنها را در جریان پیگیری‌ها قرار دهیم .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۹
بهتر است این برنامه ها با دقایقی تاخیر پخش شود تا در صورت وجود مشکل از به روی آنتن رفتن آن ها جلوگیری شود . برخی مداحان متوجه موضوعات تفرقه برانگیز نیستند و حتی ممکن است مشکلات دیگری ایجاد کنند .
اخراج عوامل بدبختي كه كارشون ضبط و پخشه؟؟؟ مگه اونا علم غيب داشتن مداح ميخواد چي بگه؟؟ چرا مداح رو دادگاهي نميكنن؟؟
سوره 33. احزاب آیه 6
آیه
ألنَّبِیُّ أَوْلَی بِالْمُؤْمِنِینَ مِنْ أَنفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ وَأُوْلُواْ الْأَرْحَامِ بَعْضُهُمْ أَوْلَی بِبَعْضٍ فِی کِتَابِ اللَّهِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُهَاجِرِینَ إِلَّا أَن تَفْعَلُواْ إِلَی أَوْلِیَآئِکُم مَّعْرُوفاً کَانَ ذَ لِکَ فِی الْکِتَابِ مَسْطُوراً
ترجمه
پیامبر به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است، و همسران او (در حرمت نکاح مانند) مادران مؤمنان محسوب می شوند، و در کتاب خداوند، خویشاوندان (نسبی) بعضی نسبت به بعضی از مؤمنان و مهاجران (که قبلاً بر اساس ایمان و هجرت ارث می بردند، در ارث بردن) اولویّت دارند، مگر آن که بخواهید نسبت به دوستانتان نیکی کنید (و سهمی از اموال خود را در قالب وصیّت به آنان بدهید)؛ این (حکم) در کتاب (الهی) نوشته شده است.
پس مداح نازنین چی؟
با مداح چه برخوردی شد؟
این کار شما درست نیست اگر راست می گویید قوه قضاییه با مداح برخورد کند.
الباقی حرکت‌ها فقط عوام‌فریبی است
مدعی العموم کجایی؟ آیا توهین به مقدسات دیگران جرم است یا نه؟ عدم ورود و برخورد قضایی یعنی اینکه مجاز است.
من برنامه ندیدم مداح چی گفته بود؟
تو کل تاریخ صدا و سیما شبکه ها تا این حد مشکل دار نبودن.همین امسال شبکه سه.شبکه نسیم.شبکه پنج مورد انتقاد و توبیخ قرار گرفتن.که به نظرم مشکل در راس مجموعه رسانه میلی هستش
چرا فقط از اهل سنت عذرخواهی کردن؟؟؟ یعنی عایشه برای شیعیان ام المومنین نیست؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار