بررسی ادعای رئیس‌جمهور درباره بی‌رسانه بودن دولت؛
حسن روحانی، روز گذشته در جریان سفرش به آذربایجان غربی که به منظور بهره برداری از چند طرح زیربنایی و اقتصادی انجام شد، از بی رسانه بودن دولتش گلایه کرد؛ در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۷۵ رسانه رسمی اعم از سایت خبری، خبرگزاری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید یعنی از سال ۹۲ تاکنون جزو رسانه‌های حامی او و دولتش هستند...
کد خبر: ۹۰۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 22 May 2019

حسن روحانی، روز گذشته در جریان سفرش به آذربایجان غربی که به منظور بهره برداری از چند طرح زیربنایی و اقتصادی انجام شد، از بی رسانه بودن دولتش گلایه کرد؛ در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۷۵ رسانه رسمی اعم از سایت خبری، خبرگزاری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید یعنی از سال ۹۲ تاکنون جزو رسانه‌های حامی او و دولتش هستند.

به گزارش «تابناک»؛ رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از چند طرح زیربنایی و اقتصادی در آذربایجان غربی با بیان اینکه برخی می‌ترسند بگویند هر هفته 30 روستا دارای آب آشامیدنی و 8 روستا دارای برق و هر روز 10 روستا دارای گاز می‌شود، گفت: دولت وسیله تبلیغاتی ندارد، صدا و سیما که ندارد، یک روزنامه دارد و یک خبرگزاری که آن خبرگزاری هم مدعی است برای نظام کار می‌کند، نه دولت.

این سخنان در حالی از سوی روحانی مطرح می شود که او یک بار دیگر هم چنین انتقاداتی را مطرح کرده بود. روحانی در سال 92 و در جریان اختتامیه جشنواره مطبوعات با بیان اینکه، جز یکی دو رسانه که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند، بقیه مطبوعات عمرشان چند ساله است، گفته بود: پس چرا این نهال پرثمر نمی‌شود و بخش مطبوعات و جراید ما استقلال پیدا نمی‌کنند؟

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت یکی از وظایف خود را ایجاد تعادل و توازن در عرصه مطبوعات می‌داند، اظهار داشته بود: چرا برخی امروز آزاد آزادند و برخی از این آزادی سهم اندکی دارند.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرده بود: منتقدان و مخالفان این دولت آزادند و آزاد خواهند بود؛ اما بگذارید به همان اندازه همراهان و دوستان دولت نیز آزاد باشند.

همان زمان که او چنین سخنانی را مطرح کرده بود، بررسی ها نشان می داد بیش از 30 روزنامه سراسری حامی دولت بخش اصلی صفحه اول خود را به تیتر و عکس سخنرانی روحانی در اختتامیه جشنواره مطبوعات اختصاص داده و سایت های خبری و خبرگزاری های حامی او نیز همین رویه را در پیش گرفته اند.

روزنامه های ایران و مشتقات آن، همشهری و ضمایم و مجلاتش، شرق، اعتماد، سازندگی، آفتاب یزد، جمهوری اسلامی، اطلاعات، آرمان، ابتکار، دنیای اقتصاد، شهروند، قانون، کار و کارگر، گسترش، مردم سالاری، روزان، تعادل، ابرار، جهان صنعت، جهان اقتصاد، تفاهم، همبستگی، آفرینش، اسرار، راه مردم، همدلی، مستقل و ... در زمره روزنامه های حامی دولت تدبیر و امید هستند.

جدای از ده‌ها روزنامه حامی دولت، خبرگزاری های ایرنا (دولتی و وابسته به وزارت ارشاد)، ایسنا (وابسته به جهاد دانشگاهی)، ایلنا (خانه کارگر)، شبستان (وزارت ارشاد)، برنا(وزارت ورزش و جوانان)، موج، پانا (آموزش و پرورش) و ایانا (وزارت جهاد) نیز حامی دولت محسوب می شوند.

همچنین ده‌ها سایت خبری از جمله سایت های جماران، انتخاب، انصاف نیوز، خبرآنلاین، آفتاب، نامه نیوز، صدای ایران، اعتدال، تدبیر و امید، رویداد 24، بانگ، فرارو، روزگار نو، خردادنیوز، روز نو، نواندیش، ایران خبر، دیپلماسی ایرانی، جمهوریت، فریادگر، شبکه ایران، سفیر، تیک نیوز و... هم در زمره سایت های حامی دولت اعتدال به شمار می روند.

از طرفی هفته نامه های امید جوان، صدا، جست و جو، تجارت فردا، ستاره صبح و همچنین ماهنامه های مشق آفتاب، اندیشه پویا، چشم انداز ایران، نسیم بیداری، گزارش، مهرنامه، خط خطی و ... نیز از جمله رسانه های حامی دولت تدبیر و امید در بین مطبوعات به شمار می روند.

همه اینها در حالی است که دولت ظرفیت هایی مانند جایگاه سخنگویی دولت، روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و همچنین رسانه هایی که در اختیار آنهاست را در کنار رسانه هایی که شرح آنها رفت، در دست دارد، اما از آغاز به کار روحانی به عنوان رئیس جمهور، همواره این انتقاد به او و تیمش مطرح بوده است که نتوانسته از ظرفیت های اطلاع رسانی موجود بهره ببرد. به عنوان مثال اکنون بیش از 9 ماه است دولت سخنگو ندارد و مطابق با گفته رئیس دفتر رئیس جمهور تازه قرار است در این خصوص هفته آینده تصمیم گیری شود.

همین خالی بودن جایگاه سخنگوی دولت بارها موجب انتقاد رسانه ها و همچنین حامیان دولت بوده است تا جایی که روز گذشته «مصطفی کواکبیان» از حامیان دولت در مجلس از رئیس جمهر خواست برای بهره گیری از این ظرفیت، هرچه سریع تر سخنگوی دولت را تعیین کند.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در زمینه کوتاهی دولت برای انتخاب سخنگوی جدید خود ـ آن هم پس از گذشت 9 ماه و بی پاسخ بودن سؤالات خبرنگاران و رسانه ها ـ عنوان کرد: «آقای روحانی خطیب توانمندی هستند، اما باید سخنگویی برای دولت تعیین کنند تا خبرنگاران سؤالات خود را پیگیر شوند.»

به نظر می رسد، دلیل انتقاد «حسن روحانی» از بی رسانه بودن دولت، علیرغم در اختیار داشتن رسانه های فراوان، این است که یا ایشان خیلی وقت نمی کند رسانه ها را مطالعه کند، یا اطلاعات غلط به او می دهند. شاید هم دلیلش این است که رئیس جمهور و اطرافیانش ترجیح می دهند افراد خاصی را نزدیک به خود و دولت بخوانند و حاضر به پذیرش بیشتر از حلقه دور و بری ها نیستند.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲۲
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
یا عالمانه حرف بزن یا عاقلانه سکوت کن
پاسخ ها
رسانه دلخواه رئیس جمهور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ای رئیس جمهور با صلاحیت
ای که بدون شما ما از گشنگی مرده بودیم
ای که بدون شما ما از تشنگی مرده بودیم
ای که بدون شما ما از بیکاری مرده بودیم
ای که بدون شما ما از بی همسری مرده بودیم
ای که بدون شما ما از بی منزلی در گوشه ای مرده بودیم
ای که بدون برجام شما ما زیر حملات آمریکا مرده بودیم
چنان مرده بودیم که گویا اصلا وجود نداشتیم
ای که زمانیکه ما در رختخواب های نرم خوابمان برده، شما از بس نگران رفع مشکلاتمان هستین خواب به چشمانتان نمی آید
ای که دائما در حال مبارزه با فسادین و کسی تلاشتان را نمی بیند
ای که برادرتان و برادر معاون اولتان را به جرم نکرده گرفته اند و قلبتان را به درد آورده اند
ای که منتقدانت بدلیل دشمنی شما را نقد میکنن
ای که دستتان بسته است و الا ایران گل و بلبل میشد
ای که چرخ انرژی هسته ای را بستی تا چرخ زندگی مدرم بچرخد ولی این ترامپ نانجیب از آن طرف پیدایش شد و طرح هایت را خراب کرد
ای که اگر همه قوانین بین المللی را اگر تمام کشورهای تدوین کننده آن زیر پا بگذارند، ولی شما بلیل اینکه آدم خیلی خوبی هستین، از این کارهای بدبد نمیکنین
ما چقد در حق شما ظلم کرده ایم ای رئیس جمهور قلبها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منظور رئیس جمهور صدا سیمای مستقله نه چندتا تکه کاغذ و سایت بی ثمر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
دیگه حناش رنگ نداره.

اینها آدرس غلط دادن و گمراه کردن افکار از شکستهاست.

اینها شانه خالی کردن از مسئولیتهاست

اینها فریبکاری و منحرف کردن افکار از علت شکستهاست

این بازیها گمراه کردن ذهن مردم از علت پیروزیها در مذاکرات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تنها رییس جمهور ایران که هرگز بخاطر اشتباهاتش از مردم عذرخواهی نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کدومشون عذرخواهی کردن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
احمدینژاد عذر خواهی کرد بابت کم کاری وزیاد خوابیدنها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اگر ترامپ افت محبوبیت داشته روحانی ریزش کامل طرفداران را داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
روحانی طرفدار نداشته،از بیچارگی طرفدار او شدیم!! بله از بیچارگی
ناشناس
|
Italy
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تابناک جان همانگونه که دوران اوصولگرا و اصلاح طلبی تمام شده دوران رسانه حامی دولت و رسانه مخالف دولت هم تموم شده جفتشون یکین
حالا تو هی بیا بنویس برو رو شعور ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منظور ایشون که مغلومه صدا و سیماست که میلی اداره می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نه، منظورشون اینه کلا رسانه منتقد نباید وجود داشته باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بابا دونفر توی شورای انقلاب فرهنی را تحمل نکرده واخراجشون کرده،حالا صحبت از انتقاد میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سخن آقای روحانی شاید درباره چیزهای دیگری باشد. همه می دانیم که امکاناتی مانند نشریات، روزنامه ها یا در اختیار داشتن پمناسب سخنگویی و چیزهایی از این قبیل تاثیری در بهبود اوضاع اقتصادی ندارد. چیزهایی که شما از آنها نام برده اید تنها در زمینه تبلیغاتی موثر هستند. شرایط ایران درست نخواهد شد مگر اینکه ایران در زمینه روابط خارجی و سیاست خارجی خود تجدید نظری کلی انجام دهد تا از این انزوا خارج شود و همه می دانند که رئیس جمهور در این مورد هیچ اختیاری ندارد و در حقیقت این منصب در ایران چیزی مثل تدارکاتچی است، نامی که رئیس دولت اصلاحات به آن داد. رئیس جمهوری که درباره ملاقات با افرادی که بیشترین تاثیر را بر اوضاع جهانی، و البته کشور وی دارند، از خود اختیاری ندارد، نمی توان به روزنامه و نشریه و سخنگو و غیره حواله داد. چند دیدار آقای روحانی و اوباما ممکن بود هم برجام را سریعتر به نتیجه برساند و هم آن را چنان قرص و محکم کند که بعدها بازیچه ترامپ نشود، ولی متاسفانه تنزل مقام ریاست جمهوری در حد یک تدارکاتچی امکان چنین چیزی را نداد. البته سخنان آقای روحانی فقط از این جنبه درست است، و در برخی امور ایشان واجد قدرت کافی هستند که مثلا مانع رانت خواری وحشتناک در اقتصاد بشوند که خوب چنین کاری را اصلا انجام نداده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دوست عزیز اصل ماجرا اینست که ما قرار است اسرائیل را نابود کنیم ،تا وقتی چنین است آمریکا با ما دشمن است و تا وقتی با آمریکا مشکل داریم این انزوای اقتصادی و سیاسی هم وجود دارد.یا باید دست از این سیاست برداریم و یا باید قدرتی شویم همپای آمریکا تا بتوانیم از پس آن بر بیاییم.
لذا تا رسیدن به قدرت اینچنینی، این داستان ادامه دارد و گریزی از آن نیست.چون سیاستمداران ما حاضر نیستند دست از نابودی اسرائیل بکشند.پس بهتر است وضعیت فعلی را جزو روال عادی زندگی روزمره خود قرار دهیم .
حرف از روحانی ،احمدی نژاد ،خاتمی و . . . نداشتن قدرت کافی زدن هم فقط سرگرمیست برای ما و شما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
خوبه که اختیار ندارند. وگرنه همه چیز را به باد میدادند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اخه بیچاره گناه داره.............طفلگی کسی را نداره شاهکارهای اقتصادی او را تبیین کند.مثلا دلار 2هزارتومانی را کرده 16 هزار تومان سیب زمینی 200تومانی شده 6000 هزار تومان .خداییش لازم نیست مطبوعاتی ها به ترامپ ودشمنان داخلی او بتازند که چرا سیاه نمایی می کنید وهمه چیز را وارونه نشان می دهید..................یادتان است ان زمانی که اقای روحانی می گفت هر ماه سه بار خرجی به خانواده می دهیم باز هم کم می یاد ...اقای روحانی الان اگر پولی باشد هر روز به خانواده بدهیم تا خرید خانه انجام دهد باز هم کم می یاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دلار زمان احمدنژاد موقعی که تحریمی نبود از هزار به 3500 رسید پایین هم نیامد بنزین از 400 به هزار رسید نان از پانصد به هزار
داریوش
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کاش زمان برمیگشت به دوران احمدی نژاد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
رئیس جمهوری که برای انتخاب یک وزیر ۱۴ نفر را معرفی کرده
و هر طرح و لایحه اش باید از صد تا سد محکم و مخالف جریان فکری او در مجمع و مجلس و شورای نگهبان و امامان جمعه و وووووو باید عبور کند
و ۶۰ در صد اقتصاد را هم در اختیار ندارد
را میتوان گفت رئیس جمهور قوی و مقتدر منتخب مردم !؟
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دمت گرم
در هر حال ریس جمهوری که به رقیب تسلیم شده و فقط اعتراض دارد گر چه منتخب مردم است ولی برای مردم نیست ،قبل دفاع هم نیست.
مسعود
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چهارده نفر بی برنامه و بی انگیزه و ماشالله یکی از یکی آقاتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کدوم وزارت خونه 14 تا وزیر معرفی کرده ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
مگه از کره مریخ اومده بود ونمیدونست مملکت اینجوری ا داره میشه،پس چرا باوجود ۴۰سال مسوول بالای مملکت بودن کاندید شده وقول بهبودی داده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
وزارت علوم را ۱۴ بار نفر مختلف را معرفی کرده بوده .
البته در سایر وزرا هم همین داستان ادامه داشته و پشت پرده قیامتی است
ناشناس
|
France
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عجب!!!کسی الان روزنامه میخونه؟یک کانال رو در اختیار دولت بزارین در صدا وسیما از بین اینهمه کانال تلویزیونی
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
فرصت شمار صحبت ؛ کز این دو راه منزل / گر بگذیم دیگر ؛ نتوان به هم رسیدن ( حافظ )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اقای روحانی یا بگو چشم یا درست منظورت رو از تمرکز قدرت روشن کن با تیکه و کنایه مگه میشه مملکت داری کرد مردم رو گزاشتین سرکار
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شنونده عاقل مقصود را میفهمد
ناشناس
| United States |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بابا عاقل . بابا اصلا ما نفهم شما دانا . اصلا روحانیمحبوب قلبهاست . اصلا این بنده خدا اشتباهیی نداشته همش تقصیره امریکای بده و گرنه ایشون که طبق قواعد حتی ذره ای تا امروز تخطی نکرده از برجام. ما باید مصرانه برجامو ادامه بدیم و امریکای بدو رسوای عالم کنیم تا همه بفهمند مشکل از اونه وگرنه ما که ذره ای هم تخطی نمی کنیم و نخواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سه دلیل عمده ناراضی بودن مردم از روحانی :
اعتمادبه نفس وخودشیفتگی بی اندازه وتعریف ازخود
انتقادناپذیربودن
فرافکنی وعدم پذیرش مسوولیت اوضاع نابسامان اقتصادی
ترامپ
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
حسن اقا من زنگ بزنم اجازه داری جواب بدی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
همه مردم میدونند دولت هیچ کاره هست در این کشور. ضمن اینکه اگر اختیار بیشتری هم داشت توانی برای حل مشکلات نداشت. تا وقتی شفافیت و پاسخگویی در کل سیستم وجود نداشته باشد، مسئولیت به شایسته ها واگذار نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اگه دولت اختیاری نداره چرا تو انتخابات این همه تلاش می کنن که انتخاب شن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
پس برای چی رای میدین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اگه دولت هيچكاره است چرا خودشونو مي كشتن تا با تمام قواي داخلي و خارجي و فضاي مجازي و شبكه هاي خارجي و خبرنگارا,... دنبال اين مقام بودن يا تبليغ مي كردن صد روزه همه مشكلاتتون حل مي شه
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
رئیس جمهور داره میگه یه فرد جناحی یا عادی که نمیگه پس درست میگه.
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
آره تابلو که اصلا جناهی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
ببخشید شما میگویی چون رییس جمهوره درست می گه مطمئنی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ممنون از خبر خوب شما، اما دو نکته:
1- از آقای روحانی کاری جز فرا فکنی انتظار دارید؟؟ در همه مسایل..
2- در بین سایتهای حامی دولت چرا اسم "تابناک" نبود؟
س ح
|
United States
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آقا مرد باش و بگو نمیتونم اداره کنم

این چه حرفاییه آخه؟؟ اختیارات کمه ... رسانه ندارم ..بودجه دست من نیست مگه روز اول نمیدونستی چجوریه؟ فکر میکردی کاندیدای ریاست جمهوری نروژ شدی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پس چی شد بازار متشکل ارزی؟ چی شد دلار یازده هزارتومانی؟!!!!!
مصاحبه های فرمایشی ونمایشی صداوسیمادرمورد سقوط ساعتی قیمت دلاررادیدید؟ بخصوص عجزوناله اون بابایی که میگفت میخوام دلار بفروشم هیچکس خریدارنیست!!!! واقعاکسانی که اینطورمصاحبه های نمایشی راترتیب میدن شعورمردم راچی فرض میکنند؟!!!
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
با سلام
من عملکرد این دولت را قبول ندارم.
ولیکن اختیارات ریس جمهور بر طبق قانون اساسی کافی نیست. وبهتر است اصلاح شود. این سخن تمامی ریس جمهور های پیشین نیز هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
باهمین اختیارات جزئی هم بفرمایید این دولت چکار کرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چهار سال اول همه چی تقصیر دولت احمدی نژاد بود و چهار سال دوم هم کمبود اختیارات.
خدایی مردم رو چی فرض کردن
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
هنوز هم احمدی نژاد را در سخنرانی هاشون نام میبرند،،والا زمان اون اوضاع مالی و امید به زندگی خیلی بهتر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دیگه چقدر می خواهی فساد و قیمت های چند برابری را تو بوق و سرنا کنی
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منظور شبکه های صدگانه صدا وسیمااست
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کاملا نقد به دوره دوم ایشان دارم منتهی صدا و سیما در ۴ سال اول دولت که با امید مردم شروع شده بود واقعا علیه دولت بود .
خودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نهایتش اینه که همه رسانه ها رو هم بخوان بهت بدن
چی میگی؟؟ آنچنان رونق اقتصادی ایجاد خواهیم کرد....
خسته ایم ازت روحانی
خستهههههههههههههههههههههههه
سین جیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ما که نمیگیم دروغ میگی
اما نهایتش چی میخوای بگی؟
خواهیم... خواهیم.......خواهیم........خواهیم....
میشود....میشود....میشود....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
رسانه فراگیر در اختیار ندارد مثلا صدا و سیمای میلی سخنان رئیس جمهور را گزینشی و یا سانسور میکند!!!!!!!!!!!
اینهمه زمان و برنامه ای که در اختیار مخالفین دولت در رسانه میلی قرار داده میشود ،ایا همان زمان در اختیار دولت قرار میگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در اینمورد همه دولتها مظلوم واقع شده اند بغیر از دولت محمودخان!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بله بله شما درست می فرمایین . ایشون خیلی مظلومند و تنها . همه مزایای برجام رو سانسور می کنن. به نظر من هر روز باید تو یه برنامه از مزایای برجام و لطفی که ایشون در حق ما ایرانیان کردن گفته شه تا ما هیچ وقت فتح الفتوح ایشونو از یاد نبریم. ایشون ذره ای هم تخطی از برجام تا الان نداشتن همش تقصیره ترامپه بده و صد البته رسانه ملی یا به اصطلاح شما میلی که اصلا بیننده هم نداره ولی خوب بازم اگر کاملا امید برجامی رو به ایرانیان منعکس می کرد الان اوضاع بهتر بود.مردم ایران قیمت مسکن و گوشت و گوشی و ... احمدی نژاد با تحریمای صد برابر بیشترو یادشونه. اینکه برای قیمت گوجه کشیدنش مجلس با رسانه کوبیدنش که نتونست گوجه رو قیمتشو مدیریت کنه و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
عزیزم بعمل کار برآید به سخندانی یا رانی نیست رییس جمهور کارش رو درست انجام بده مردم حالیشون می شه قربون صدقش هم میرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
محمود که دو سال آخر واوج تحریمها کلا ممنوعآلتصویر بود
ازگارد
|
France
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
یعنی وزن تمام این رسانه ها قدرتشان برابر با صدا و سیما است؟
حججی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
صدا و سیما، نماز جمعه، راه پیمایی می ارزد به هزار تا روزنامه.
چند ساعت بزارید تو صدا و سیما و نماز جمعه صحبت کنن.
کی رو دارید گول می زنید....
سیمینوف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
موقع گرونیهای یهویی کجایید آقای روحانی؟؟؟
آقای جهانگیری کجاست که بگه: یادتون نیست مردم نرخ ارز روزبروز بالا میرفت....
الان چی دارید بگید؟؟؟
رسانه میخوایید چیکار؟؟
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منطور روحانی رسانه ملی هست یعنی رسانه ملی وقتی در افتتاح پروزه ای حتی ۳۰۰۰۰ میلیارد دولت هزینه کند در اخبار و تحلیل ها حداقل ظرف یک دقیقه تحلیل و تفسیر تمام میشود . هر چند در هر ماه ده تا پروزه توسط این دولت افتتاح شود منطور این هست که اگر نهاد موازی با کار دولت یک درمانگاه بسازد روز و شب در تمام کانالهای خبری در صدر خبرها هست . در امور دیگر هم چنین هست دولت باید خودش یک کانال اختصاصی داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
خدا پدرتان را بیامرزد ،همه این طرحها مال زمان احمدینژاده،اگه صدا وسیما کالبد شکافی کنه که بیشتر اشتباهات اصلاحات واعتدال درمیاد
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مرد باش بگو اشتباه کردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نه خیر دوست عزیز
منظور ایشون صدا و سیماست که بردش تا انتهای مرزهاست وگرنه سایر رسانه ها که بردی ندارند و اثرگذاری صدا و سیما رو ندارند. چرا شلوغ می کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اصلا هم اینطوری نیست صدا و سیما علیه دولت کار میکند
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منتها ۷۵ رسانه در حد روز نامه دیواری مدارس در اختیار دولت و صدا و سیما در اختیار رقبای سیاسی دولت
خاکیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چه عجب یکی حرف دل مردم را زد!
این دولت با بالاترین اختیار و رسانه های بی شمار اصلاح طلب و دولتی باز بهانه چه دارد؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
وقتی یادش نیست وعد و عیده ها ی انتخاباتیش چیه انتظار داری قبول که رسانه در اختیارش
اگه تونستین ثابت کنید افسانه 100روزه چیه که ایشون کلا منکرش هستند میتونید ثابت کنید رسانه در اختیار دولت کذاب و وطن فروش اجنبی پرست انگلیس تبار
مرادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
در برابر نقدهایی که در برجام دادیم اینستکس هیچ است
در واقع هیچ در هیچ!
چون اروپا از ما نفت نمیخرد که دارو و غدا بدهد
این تحقیر را تمام کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دیگه به صحرای کربلا زدن هم لازمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اقدامات و خدمات حاج حسن به ایرانیان:
رساندن قیمت پیاز به مرغ
رساندن قیمت مرغ به گوشت قرمز
رساندن قیمت گوشت قرمز به قیمت گوشی
رساندن قیمت گوشی به قیمت ماشین
رساندن قیمت ماشین به قیمت خونه
رساندن قیمت خونه به قیمت کارخونه
پاسخ ها
عبود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عجب تشبیه زیبایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
صدا و سیما مهمه باید بخشی از شبکه ها در اختیار دولت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
الان مهم شد؟ از نظر شماها که صدا و سیمای "میلی" بیننده ندارد و مردم ماهواره نگاه می کنند که از قضا آن هم از بالا تا پایینش با اندیشه های شما ها همخوانی دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مثلا اگه حامی بیشتری داشت میخواست بی برنامگی واختلاسهای نجومی دولتشو بیشتر انعکاس بده
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
صدا وسیما اگر کوچکترین حرفی بر علیه دولت بزند دولت سریعا جلوی حقوق کارمندان سازمان را می گیرد .بیچاره صدا وسیمایی ها که پولشان دست دولتها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خیال کردی. در آمد صدا و سیما از محل تبلیغات کالاهای بنجل ده برابر حقوق تمام کارمندان دولت است. بعلاوه بودجه آنها مصوب مجلس است و دولت هیچ کاری نمی تواند انجام بدهد. در ایران رئیس جمهور و دولت صرفاً گروهی کارچاق کن هستند و هیچ هیچ هیچ اختیاری ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
همه رسانه های هوادار دولت یک طرف
کیهان با همان تیراژش یک طرف.
همه می دانند 90 درصد پیش بینی هایش راست و درست است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مثلا کدوم پیش بینی ؟!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دولت پرادعای ناکارامد
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آی گفتی آی گفتی.حرف دل مردم رو زدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نمی دانید وضعیت چقدر فاجعه بار بود متاسفانه روحانی هم درباره وضعیت قبل سکوت می کنه
ناشناس
| United States |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
روحانی سکوت نمی کنه دیگه روش نمی شه بندازه گردن محمود وگرنه خراب شدنه برجامم می نداخت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تو چرا حرص میخوری
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
از بین همه روزنامه ها آنها میخواهند دهان شریعتمداری را ببندند و صدا و سیما را در اختیار خود بگیرند
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
لطفا ضریب نفوذ چند روزنامه در پایتخت را با یک کانال صدا و سیما قیاس کنید متوجه خواهاید شد که هر آنچه صدا و سیما بخواهد می گوید. البته حق با شماست اگر عملکردی قابل دفاع باشد، یک خبر آن می پیچد در کل ایران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ایشون اساسا شگردش اینه که فرافکنی کنه و تقصیرات رو به گردن دیگران بندازه و از بار مسئولیت خودش شونه خالی کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اینارو نگه چی بگه؟
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اگر آزادی باشه من میگم از چی انتقاد میکنه. از همان چیزی که همه رئیس جمهورهای کشورمان انتقاد کردند و همگی ممنوع التصویر شدند.خواه پند گیر خواه ملال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
موقع رای گزفتن و دادن فراموشی می گیرن و می گیرین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
همه رسانه هایی که فرمودید یک طرف ، صدا و سیمای ضد دولت و مردم صد طرف
عزیزم
بی خودی به خودت زحمت دادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نقش صدا و سیمای میلی در تخریب دولت دست کمی از رسانه های بیگانه ندارد .مدتها است که سخنگوی دولت کارش راآغاز کرده ولی تا بحال صداش از تلویزون شنیده نشده .چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اونوقت این سخنگو اسمش چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
75 از چندتا ؟ اگه واقعا حامی و یا منعکس کننده باشند تو همین لیست تعدادی خنثی و تعدادی اصلا طرفدار نیستند ضمنا تریبونهایی که بر علیه دولت و جناحی هستند رباتهایی که در اختیار از ما بهترون است را اضافه فرمایید که حتی ر سایتهایی مثل اپارات مشغولند کدام مرجع تقلید طرفدار دولتی اجازه حرف زدن دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مگه مرجع تقلید طرفدار دولت هم داریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
لطفا حرفهای بی ربط و عوامفریبانه ننویسید اگر واقعا همان اختیارات مندرج در قانون اساسی را ریاست جمهوری داشته باشد حرفی نیست منتهی در طول رمان ماشاالله برخی نهادهای غیررسمی یا نهاد رسمی که وظیفه اش چیز دیگری است در کارهای ریاست جمهوری دخالت کردند .... مشخص است هیچ چیز سرجای خودش نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شاید 75 رسانه در اختیار دولت باشد، حتی اگر 1000 رسانه هم در اختیار دولت باشد به اندازه یک هزارم رسانه هایی که در اختیار دیگران است (صدا و سیما = رادیو و تلویزیون ، تریبونهای نماز جمعه ، تریبونهای موجود در دیگر مراکز فرهنگی و مذهبی) کارایی ندارد. یک ارزیابی انجام بدهید . از 10 هزار نفر در سطح شهر سوال کنید که آنها بیشتر به کدام رسانه همگانی گوش می دهند یا تماشا می کنند تا در آنصورت نتیجه برایتان روشن گردد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آقای رییس جمهور چرا به حرمت اسم و حرمت لباست هم شده شجاعت وصداقت در ناتوانی انجام کاری که در آن وارد شدی نشان نمیدی بخدا بسیار زیبا وارزشمند است در پیشگاه خدا وملت اعتراف کنید ورود در این حوزه فقط بیان شیوا و توانایی ایجاد هیجان در جمعیت نیست هرکسی امکان دارد معلم خوبی باشد ولی نتواند شهردار خوبی باشد کسی امکان دارد طراح عملیات نظامی خوبی باشد ولی در جمع و جور کردن یک پادگان ناتوان باشد این کس با پذیرفتن فرماندهی هم شان استادی خود را از دست میدهد هم پادگان را نابود میکند صادقانه آدرس اشتباه میدهی مثل رییس جمهورهای قبلی بجای اعتراف صادقانه به ناتوانی خودشان در مقام رییس یک جمهوری بزرگ آسمان ریسمان کردند فقط دنبال این بودند تعدادی جوان خام بگویند این آدم خوبه است اصلا وجدانشان از ویرانیهایی که بار آوردند درد نگرفت بجای عذر خواهی طلب کار شدند و ژست اپوزوسیون به خود گرفتند این کارها اگر سیاست کلی هم باشد شما شهامت به خرج بدهید و خلاف جریان آب حرکت کنید داد بزنید که در این مملکت قطع رجال نیست یک آدم اینکاره بیاد پای کار یک کسی که توانایی ریاست بر یک جمهوری را داشته باشد
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خيلي واضح است كه دولت در سياست هاي كلان خارجي اقتصادي و اجتماعي حرف آخر رو نمي زنه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
شرایط رهبر در برجام اجرا شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ایشان استاد حاشیه سازی و فرار از پاسخگو بودن هستند،ولی زود باشد که بر لب زبانشان قفل زده می شود و در محضر خدا جوارح ایشان شهدت خواهند داد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تنها باید گفت جای تاسف داره کسی که لباس پیامبر رو به تن کرده و تنها دغدغه ای که نداره ملت هستند که بر اثر بی لیاقتی و بی درایتی ایشون دارند له می شوند هر چند نزد افرادی چون من چنین اشخاصی در طول تاریخ زیاد بوده و هست اما باید غصه خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
از دولت در دولت ، دولت پنهان ، از حکومت
حسین
|
Germany
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بازهم خداروشکر که تمام کالاها موجوده و مردم دغدغه ای از این بابت ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اگر عرضه انتشار نظرات را نداری پس نظرسنجی نذار تابناک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منت کلیدش رو، نه ببخشید شاه قفلشو داره سرمون می ذاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کسی که 35 سال در جمهوری اسلامی همیشه در حلقه مدیران رده بالا بوده الان حق نداره در مورد کمبود اختیارات حرف بزنه و فرافکنی کنه. کمبود بلندگو که دیگه خیلی مسخره هست. شما بلندگوی اصلی خودت یعنی سخنگوی دولن رو 9 ماهه تعطیل کردی. پس لطفا ساکت. فقط بگو 6 ساله چیکار کردی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
انتقاد ایشون به نظر من از اینه که وضع امروز کشور را مردم از چشم ایشون میبیند در حاای که چون زمان اوباما بعد از توافق هسته ای برجام دولت اوباما هی از ایشون درخواست ملاقات میکرد ولی رییس جمهور اختیار حتی ملاقات و نداشت و اگه اون ملاقات انجام میشد بقیه مشکلات کشور با آمریکا بهترین زمان حلش بود و امروز یک دهم این مشکلات نبود و در این باره به نظر من حق با آقای روحانی است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
همون یه روزنامه کیهان کافیه که پدر صاب بچه رو در بیاره ! حسین شریعتمداری یک تنه به اندازه تمام 75 رسانه موافق دولت، ساز مخالف میزنه و چوب لای چرخ دولت روحانی میذاره ، اگرچه این دولت تدبیر و امید هم بجز تحقیر و ناامیدی چیزی برای ما نداشت.
شخ شیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آنچه از صدا وسیمای بی میلی پخش میشود __اخباری که مورد تایید کیهان و تسبیح بدستان مصرف کننده است _از قول مردم مرتبا دروغ گفتن وخواسته 4درصدی هارا بعنوان خواسته عموم مطرح کردن ______تقلب درآمار به منطور تایید ژن وبرکناری عادل ____تمام گرفتاریها وبی تدبیریهارا به پای شیخ حسن نوشتن وازکنار بنیادهاوارگانهای موثر با احتیاط رد شدن_____نسبت دادن معجزاتی ازقبیل احضار عیسی مسیح ع توسط جهانگیرخان مرحوم ______اشاعه خواب وچرت و مکاشفه ازطرف اهل معرفت ساکن درعالم برزخ راست ودروغ ______دریک کلام پشت به ملت و تسلیم قدرت آری من دولت طرفدار گردن کلفتها ونجومی بگیرهارا قبول ندارم ولی صد رحمت به شیخ حسن
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شیخ حسن خداوکیل دست برداربخداخسته ایم خسته نمک روزخم مردم فقیروبدبخت بیچاره نپاش این شعرووعرااب ونون نمیشه توان دنیاچی میخوای جواب بدی ‌‌
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
همه میدونن دولت هیچ کاره است به قول اون ممنوع ال اسم دولت تدارکچیه آقای روحانی هم چند وقت دیگه ممنوع ال اسم میشه مثل بقیهشون همش تفسیر دولته دیگه !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
در ایران ، چند دولت تو در تو هست که قابل رویت نیستند ،و آنچه که مردم دولت مینامند ،تدارکچیان ، دولتهای غیر قابل دیدن است ؟‌
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ریاست جمهوری به قواره حسن روحانی بزرگ بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ترامپ به اندازه روحانی قدرت نداره . اما روحانی برادرش متخلف شناخته شده . در حالیکه برادر ترامپ در موسسه های خیریه . اشتراک داره
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
به برکت دلارهایی که دولت به مردم فروخت.بسیاری از پروژه های درمانی عمرانی تکمیل شده و به حق حجم کارهای انجام شده در این دولت زیاد هستش. اما از جیب مردم .آقای روحانی هم منظورش این بود که دولت شبکه تلویزیونی نداره.چیزی مورد مطالبه قبلی ها هم بود
ویراف مقدس
|
United States
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
هر چی فکر میکنم رو چه حسابی صدا و سیمایی که در دسترسترین رسانه تو کشوره با چهار تا روزنامه دیواری مقایسه کردین راه به جایی نبردم ، در واقع لب کلام روحانی اینه که تلوزیون ملی نیست و همه هم میدونن ، رسانه ملی باید فراگیر و متکثر باشه ، نه اینکه رودر روی دولت باشه و در اختیار جناح خاص و بدون محدودیت باشه ، اونجایی شرم آور میشه که فردوسی پور به خاطر گرایش سیاسی حذف میشه و اونوقت شما تیتر میزنی که هفتاد رسانه در اختیار دولته، ضریب نفوذ تلوزیون با روزنامه یکیه؟؟ فکر نکنم جایی در دنیا نباشه که دولت حتی یه کانال خصوصی تلوزیونی نداشته باشه، تابناک کاری به غرض ورزی نویسنده ندارم ولی این مقاله یه فرافکنی در طرفداری از صدا و سیما بود.
ماریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
جناب روحانی برجام و کارهایی که در این 6سال انجام دادین در دستتون بود و نتیجه اشو دیدیم تو سفره های ملت. خوب چرخ سانتریفیوژها چرخید و همینطور چرخ زندگی مردم. 6 سال چیز کمی نیست بالاخص برای جوانان که عصاره جوانیشون روگرفتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
امروز صدا و سیما طوری دولت را تخریب کرد که دشمن همچنین توانی را ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
این رسم تهمت زدن رو از کدام دین آموخته ایم؟ این رسم چوب لای چرخ کار کردن دولت کردن و بعد ایستادن و به او تمسخر کردن را کدام دین به ما آموخته است؟
آری آقای روحانی 75 رسانه را دارد! درست! اما 7500 رسانه را علیه خود دارد آیا وقت آن نرسیده در این ماه مبارک دست از رفتار برداریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بنظرتون کسب که خبرهایی اینچنینی مینویسه و با مخالفتن دولت همراهی میکنه ، روزه اش قبوله؟
علیرضا
|
United States
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
عملکردتون بهترین رسانه هست. چرا همیشه میزنی تو کوچه علی چپ. من موندم بعضیا چرا هنوز سنگ این دولت رو به سینه میزنن. مگه گوشت کیلو صد تومن نمیخرید شما؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
پتریک شنهن مارک اسپر اردبیل اس 400 علی شمخانی یحیی گلمحمدی ماده 36 برجام ماده 26 برجام کیمیا خودرو