بازدید 5490

عده‌ای دانسته یا ندانسته در حال تخریب کشورند

کد خبر: ۹۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 22 May 2019
شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز گفت: زنگنه یک زیر کار بلد پخته و سالم است، چون زنگنه نمی‌گذارد بابک زنجانی به وجود بیاید تحت‌فشار قرارگرفته است. زنگنه را من از دوره اول مجلس می‌شناسم. وی در دوره‌های مختلفی در وزارتخانه‌های مختلف خدمت کرده است و آدم بسیار صادقی است و اکنون نیز در وزارت نفت بسیار موفق بوده است.

به گزارش «آزادی» این نماینده گفت: زنگنه در مدت کوتاهی میدان‌های نفتی مشترکی که با قطری‌ها داشتیم و سال‌ها محل مناقشه بین دو طرف بود را حل کرد و توانست تولید نفت و گاز را در این میدان‌ها با قطری‌ها مساوی کند. میدان‌های نفتی دیگر و بخصوص پارس جنوبی را متحول کرده و خدمات بسیار زیادی داشته است.

وی گفت: فروش نفت به زنگنه مربوط نیست، چین و هندوستان و کشور‌های دیگر نفت را از ما نمی‌خرند و این تقصیر وزارت نفت نیست. عده الآن می‌خواهند با فشار بر زنگنه افرادی را بیاورند که نفت را به فروش برساند، اما زنگنه اعلام کرده است که باید و تضمین کنید که پول ما را برمی‌گردانند من نفت را به این‌ها بدهم، اما کسی تضمین نمی‌کند.

وی گفت: اگر نفت را دادیم و مانند بابک زنجانی که الان در زندان است و جای پول‌ها را نمی‌گوید یک نفر دیگر را درست کردیم به چه درد این کشور می‌خورد؟ به نظر من این بحث‌ها که الآن در تخریب وزیر می‌شود بی‌انصافی است و در این موقعیت به صلاح هیچ‌کس نیست.

وی گفت: زنگنه در وزارت نفت فرد موفقی بوده و تصمیمات عاقلانه‌ای نیز تاکنون گرفته است، وی یک فرد بین‌المللی است، اما برخی از همین دوستان که اسمشان را نمی‌گویم به ما قول دادند که نفت را بفروشند، اما توزرد از آب درآمدند.

این نماینده گفت: واقعیت این است که ۴۰ درصد از اقتصاد دنیا در دست آمریکا است، و آن‌ها با قلدری نمی‌گذارند کاری از پیش‌بریم و همه اقتصاد جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است. این تحریم‌ها باعث شده است که وضعیت به این روز بافتد. وی گفت: من اعتقاددارم که اگر در داخل کشور، خودی و نخودی را کنار بگذاریم و عملاً بر روی وحدت کارکنیم و افراد سالم را در رأس کار‌ها بگذاریم این وضعیت ایجاد نمی‌شود و حتی می‌شود بدون نفت هم این کشور را اداره کرد.

این نماینده مجلس گفت: الآن ما این شرایط را نداریم و تنها درامد اصلی کشور از راه فروش نفت است، اما یک نفر که حاضرشده است تا این کار را بکند را ما تحت فشار قرار داده‌ایم و نمی‌گذاریم کار درست را انجام دهد و انتظار داریم که همین آب‌باریکه‌ای را هم که می‌توانیم برای کشور ایجاد کنیم را بدهیم به افراد مفت‌خور تا اقتصاد به صورت کامل فلج شود.

وی گفت: عده‌ای دانسته یا ندانسته در حال تخریب کشور هستند، این‌ها در شرایطی که باید به نفع مردم کار کننده، ابزار دست عده‌ای سودجو شده‌اند که تنها به فکر منفعت شخصی خود هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل