بازدید 4088

استعفای نظری از دبیرکلی فدراسیون تنیس روی میز

کد خبر: ۹۰۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 21 May 2019

دبیر فدراسیون تنیس میز به دلیل اتمام ماموریت اداری اش از این فدراسیون جدا خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز به دلیل اتمام ماموریت اداری اش همکاری خود را با فدراسیون به پایان رساند.

نظریی در نامه‌ای در این مورد بیان کرد: شخصاً تصمیم گرفتم و درخواست کردم که بعد از نزدیک به چهار سال فعالیت، از فدراسیون تنیس روی میز جدا شوم، یک ماهی مرخصی گرفتم و پس از آن با اتمام ماموریت اداری ام (۳۱ خردادماه ۱۳۹۸)، ان‌شاءالله به سازمان بنادر و دریانوردی محل اصلی اشتغالم برمی گردم، البته از آقای مهرداد علی قارداشی ریاست محترم فدراسیون به جهت موافقت با رفتنم تشکر ویژه می‌نمایم.

تصمیمی کاملاً شخصی بوده و بنده همچنان تا پایان زمان مرخصی طبق تعهد اداری و اگر نیازی احساس شود پس از آن نیز طبق تعهد و عشقی که به این ورزش دارم و با تمام توان هر کمکی از دستم برآید به انجام می‌رسانم و تحت هیچ شرایطی اجازه سوء استفاده به بدخواهان و حاشیه سازان را نخواهم داد. ان‌شاءالله این تغییر و جایگزینی سبب خیر و پیشرفت برای ورزش مورد علاقه مان می‌گردد و پروسه اداری آن نیز در فرصت کافی (زمان مرخصی) و طبق مقررات و با درایت ریاست محترم فدراسیون و با شفافیت کامل و به بهترین شکل پیگیری و عملی می‌گردد تا خللی در امور نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار