بازدید 29825

حکم حسین هدایتی اعلام شد

کد خبر: ۹۰۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 21 May 2019
سخنگوی قوه‌قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به تحمل ۲۰ سال حبس خبر داد.

به گزارش تسنیم، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری امروز خود، با اعلام صدور حکم حسین هدایتی اظهار کرد: براساس اعلام دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، حسین هدایتی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شده است.

اسماعیلی گفت: پرونده مربوط به آقای حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رای صادر شد و با رای صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی، هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی کشور از طریق تحسیل نامشروع به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد.

اتهامات حسن هدایتی، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق نظام پولی و بانکی به‌موجب تحصیل ۸ فقره تسهیلات اعطایی به‌مبلغ ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال، خیانت در امانت و پولشویی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۸
چرااعدام نشد
پاسخ ها
جلال
| Australia |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اعدام برای مردم عادیه نه برای از ما بهترون
بسیار عالی
آفرین انشالله که اجرا بشه
اكه بگردين خيلي از اين موارد زياده ولي حالا چون تو مجامع ورزشي خيلي ازش تعريف ميكردن شاخشو شكوندن
متاسفم...... امثال این مردک روزگار مردم رو سیاه کردن.فقط۲۰سال!!!!!
امیدوارم در مورد افراد با نفوذی مثل هدایتی حکم واقعا اجرا شود . و نه اینکه سال اینده مشمول عفو شود و ازاد گردد و همه چیز به فراموشی سپرده شود.
حبس؟؟؟؟؟؟؟ شلاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .....شوخی نکن....مگه می شه؟ مگه داریم؟
اقعا از سلاطان سكه كه بيشتر اختلاس كرده چرا اعدام نه
اگه یک کیلو ازش تریاک می گرفتند شاید اعدام می شد!!!!!!!!!!!!!
تنها راه براي برگرداندن اعتماد مردم برخورد سخت و بي رحم با مفسدان اقتصادي در هر رده هستش ولي اميدوارم فرمايشي نباشه و واقعا اين حكم اجرا بشه
مبلغ اختلاس بیشتر این مبلغ اعلام شده بود
۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد و.‌‌.‌ دزدی
۴هزار و ۸۸۹ میلیارد و .. جریمه
علی برکت الله
۱۰۰۰ میلیارد نوش جونش شد
من پیشنهاد می کنم ضربه شلاق در ملاعام نباید خریده شود. قانون نباید اجازه دهد. بنده ضمانت باجناقم در دادسرا بودم 20 ضربه شلاق، باور کنید این 20 ضربه باعث شد دیگر دنبال خلاف نرود. 48 ساعت در منزلش خوابید و می گفت ضربه آخری برایم خیلی سنگین بود. حداقل زندانی 10 تا بخورد. پیشنهاد دیگرم این است کسی را آزاد می کنند بیایند آشناها و فامیل ها امضا بدهند مثلا 5 نفر برای آزادیش اینهم بسیار تأثیر گذار است. البته بشرطی به شخصیت فرد نخورد نگویند من شما را آزاد کردم. در حکم زندانی قید شود.
واقعا که.....یعنی فقط ۴۸۰ میلیارد دزدی کرده.من که باورم نمیشه.
چقدر خوب حساب می کنن با اینها هفت هشت سال قبل وام گرفته همه کار کرده سرمایه گذاری تو ملک و جاهای غیر تولیدی کرده حالا فقط اصل بدهی رو میخواد بده ،این کجاش عدالته باید همه اموالش به نرخ روزی که وام گرفته حساب و پس می گرفتن ،هر وقت این بدهکاران بانکی رو می خوان محاکمه کنن قیمت ملک و سکه و... میره بالا تا آقایون بدهیشون رو به ریال بدن،ما که عدالت ندیدم ،خداوند جزاشون رو بده .
چرا دزدان نجومی از احکام قصاص وحد محروم هستند
پرسپولیس و پولهایی که از ایشون گرفتن چی میشه پس؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل