بازدید 5807
۲

قطر هم می‎خواهد میانجی ایران و آمریکا شود

کد خبر: ۹۰۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 21 May 2019

یک مقام ارشد قطری دوشنبه گفت که دوحه تلاش می کند تا تنش میان ایران و آمریکا در منطقه کاهش یابد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «سلطان بن سعد المریخی» وزیر مشاور در امور خارجه قطر روز دوشنبه تصریح کرد: متقاعد شده ایم که ایران به دنبال جنگ یا بی ثباتی در منطقه نیست.

بنا بر گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم»، المریخی با اشاره به این که «دوحه هواره حامی روند مسالمت آمیز مسائل بوده است»، افزود: تمامی تلاش خود را برای بازگشت دوباره ثبات به منطقه به کار خواهیم گرفت.

این مقام قطری اضافه کرد: محمد بن عبدالرحمن وزیر امورخارجه در دیدار اخیرش از تهران اعلام کرد که دوحه تلاش خواهد کرد که تنش ها در منطقه کاهش یابد و آمریکایی ها نیز این تلاش ها را نظاره گر هستند.

آمریکا با هیاهوی و رجز خوانی، ناوهای هواپیمابر خود را برای تحت‌فشار گذاشتن ایران عازم منطقه کرده، اما چون با ایستادگی ایران مقابل سیاست فشار حداکثری روبرو شده، به دنبال راهی است تا از طریق یک کشور میانجی به این قائله پایان دهد.
نشریه سان هفته گذشته گزارش داد، ترامپ در دیدار با رئیس‌جمهوری سوئیس در کاخ سفید، خواستار میانجی‌گری وی در تنش‌های اخیر منطقه با ایران شده است.
او همچنین در چندین نوبت تأکید کرده در پی جنگ با ایران نیست و امروزهم در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت ، قصد درگیری نظامی با ایران را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
این دیگه جوک قرن بود!!! قطر خودش نیاز به یک میانجی داره که مشکلاتش رو با کشورهای عربستان و امارات و بحرین و ... حل کنه.
پایگاه تمامی بمب افکن های استراتژیک آمریکا برای حمله به ایران در قطر استقرار یافته و آمریکا مستقیما این را اعلام کرده . تمامی سلاح هائی که امارات و عربستان در این یکی دو سال اخیر خریداری کرده اند فقط برای در اختیار گذاشتن آن به نیروهای آمریکائی در منطقه است ...
انقدر به روسها و عربها اعتماد نکنید و فکر نکنید خیرخواه ما هستند تاریخ که جای خود دارد همین 10 20 سال اخیر ثابت کرده که مخصوصا عربها هیچ علاقه ای به کشور همسایه شمالیشان ندارند . پس بهتر است که برویم مستقیم با خود کسی که باعث و بانی همه مشکلاتمان هست موضوع را حل و فصل کنیم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار