بازدید 3031

کرملین امیدوار به برگزاری نشست پوتین - ترامپ در ژاپن

سخنگوی کرملین اعلام کرد: مسکو امیدوار است رؤسای جمهور روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار کننداما هنوز تصمیم نهایی در این باره از سوی واشنگتن اتخاذ نشده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 19 May 2019

سخنگوی کرملین اعلام کرد: مسکو امیدوار است رؤسای جمهور روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار کننداما هنوز تصمیم نهایی در این باره از سوی واشنگتن اتخاذ نشده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ژاپن در اجلاس جی بیست حضور داشته باشند و در حاشیه آن با یکدیگر دیدار کنند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد: می‌دانیم که ترامپ از تمایل خود برای این دیدار گفته اما متاسفانه این را هم می‌دانیم که پامپئو، وزیر خارجه آمریکا هیچ پیشنهاد قطعی برای سازماندهی این دیدار در حاشیه نشست گروه بیست در اوساکا نداشت.

وی ادامه داد: این نشست می‌تواند براساس منافع مشترک برگزار شود.

سخنگوی کرملین اضافه کرد: مسکو منتظر ابتکار عمل از سوی واشنگتن درباره دیدار پوتین و ترامپ است اما هنوز پیشنهادی از سوی آمریکا داده نشده است.

پسکوف اضافه کرد: دشوار است که درباره چشم انداز روابط روسیه و آمریکا با توجه به کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری پیشرو در آمریکا صحبت کرد.

همچنین یوری اوشاکوف مشاور کرملین اعلام کرد: اگر ترامپ و پوتین با یکدیگر دیدار کنند، این دیدار برای همه خوب است. مذاکرات بازیگران مهمی مانند روسیه و آمریکا در فضایی آرام می‌تواند به نفع همه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل