بازدید 21471
۲

تصاویر وداع احساسی روبن و ریبری با بایرن مونیخ

کد خبر: ۹۰۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ 18 May 2019

بایرن مونیخ عصر شنبه در آخرین بازی فصل خود در بوندس لیگا میزبان فرانکفورت بود که با کسب پیروزی 5-1 خانگی توانست بار دیگر قهرمان بوندس لیگا شود. اما این مسابقه جنبه دیگری برای روبن و ریبری هم داشت. پیش از شروع مسابقه به دلیل جدایی این دو ستاره در پایان فصل، مراسم باشکوهی برای خداحافظی این دو نفر برگزار شد.

طی این مراسم از این دو ستاره تقدیر شد و پخش تصاویری از گل ها و افتخارات این دو بازیکن، حتی باعث شد روبری به گریه بیفتند. اما اتفاق باشکوه تر زمانی افتاد که هر دو ستاره در این مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز کردند و از دقیقه 60 به بعد وارد زمین شدند و ازقضا هر دو نیز گلزنی کردند. ریبری در دقیقه 72 و سپس روبن 78 گلزنی کردند تا هم جشن آنها و هم جشن بایرن تکمیل شود.

روبن در مورد خداحافظی اش گفت: «بارها گفته ام و باز هم می گویم که حقیقتاً به حضور در این باشگاه و سهیم بودن در این دستاوردها کاملاً افتخار می کنم. دستاوردهای باشگاه در طی یک دهه اخیر، فوق العاده بوده است. این که من توانستم این موفقیت ها را شاهد باشم، بسی افتخار است.»

ریبری هم گفت: «پیش تر سبک بایرن مونیخ متفاوت بود. البته آن زمان هم این تیم باشگاه بزرگی با نام های بزرگی بود. اما با حضور من، روبن و چند نام دیگر، سبک بازی بایرن متفاوت شد. ما سرعت، پویایی و سبک جدیدی را در بایرن آوردیم. مشخصاً مفتخرم که به این دستاوردها رسیدیم، یادمان نرود که وقتی سال 2007 به بایرن مونیخ آمدم، این تیم در رده چهارم، پنجم بوندس لیگا بود.»

آرین روبن تابستان 2009 از رئال مادرید راهی بایرن مونیخ شد و در طی 10 فصل حضور در بایرن مونیخ، بیش از 300 بازی برای این تیم انجام داد و موفق به زدن 145 گل شد. بهترین فصل او از نظر آماری همان فصل نخست بود که موفق به زدن 23 گل شد. روبن در بایرن مونیخ، 8 بوندس لیگا را فتح کرد و در مجموع به 19 عنوان مختلف رسید.

فرانک ریبری هم تابستان 2007 از مارسی به بایرن مونیخ ملحق شد و در طی 12 سال حضور در بایرن مونیخ، بیش از 420 بازی انجام داد و 124 گل به ثمر رساند. بهترین فصل او از نظر آمار گلزنی، نیز همان سال اول حضورش بود که 19 گل زد. او در بایرن به 9 عنوان بوندس لیگا رسید و مجموعاً 22 عنوان را کسب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حالا اگه ایران بود همه به خاطر اینکه تیم رو ترک کردن هو میکرنشون.مدیران باشگاه هم شروع میکردن به افاشگری عیله شون..
عجب مگه این خارجیهای ملحد بیدین هم احساس دارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل