بازدید 8517
۴

واکنش فلاحت پیشه به سخنگوی شورای امنیت ملی

کد خبر: ۸۹۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 18 May 2019

فلاحت پیشه در حساب کاربری توئیتر خود به اظهارات سخنگوی شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اخیرا در واکنش به اظهارات فلاحت پیشه گفته است: مجموعه سیاست‌های راهبردی نظام در حوزه‌های مختلف در فرآیندی تعریف شده و از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین و ابلاغ می‌شود.

وی در این خصوص تصریح داشته که برخی اخبار منتشر شده در مورد چگونگی تعیین و اجرای سیاست‌های مربوط به مدیریت تنش‌های منطقه‌ای که به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتسب گردیده اظهار نظر شخصی است و تنها نهاد صاحب صلاحیت برای اظهار نظر در موضوعات راهبردی کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و اطهار نظرهایی که خارج از این مجرا بیان می‌گردد، فاقد وجاهت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
اینا خودشون با همدیگه اتحاد نظر ندارن و دائم تو کل کل و نفی همدیگه به سر میبرند ، اون وقت چطور میخوان با این همه اختلاف داخلی در برابر تهدیدهای خارجی از کشور دفاع کنند با این وضعیت؟!
سواد و دانش تخصصی وتحلیل های سیاسی دکتر فلاحت پیشه وی را تبدیل به یک سیاستمدار و نظریه پرداز سیاسی باتجربه کرده است، کمتر نماینده ای در سطح وی باتوان بالای تحلیل و دانش تخصص سیاسی در میان مجلسیان داریم ، قدرش را بدانید .
هر تصمیمی را که خودتان می گیرید حداقل اظهار نظر را برای نمایندگان مجلس حالا مردم هم نه ازاد بگذارید
جناب فلاحت پیشه شما باید مطیع قانون باشید نه اینکه در آستانهء ، انتخابات مرتب اظهار نظر های تند نمایید . البته میدانید اینگونه حرفهای خارج از عرف حتما" ، بزیان کشور و ملت است . وحدت ملی را در عمل باید نشان داد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی