بازدید 14132
۸

پرواز پروانه‌ها در طبیعت بهاری ورامین

میلیون ها قطعه از گونه ای پروانه به شهرستان های قرچک، پیشوا و ورامین، صحنه های زیبایی را از حضور این حشره در مناطق شهری و روستایی به ویژه بوستان ها، مزارع و باغزارهای شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران خلق کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 15 May 2019
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
عید خوزستان پر از این پروانه ها بود چقد هم خوشگلن
فکرشو بکنین مشکل گرونی بنزین نبودن ماکارونی و ... روهمندارن
خوشبحالشون
در این هیاهوی رسانه ها جدا دیدن این تصاویر روح انسان را جلا می دهد و لحظه ای خود را در اوج صفا و لذت می بینیم و این لحظه همان اتصال ما به خالق مهربان می باشد.
الله جمیل و یحب الجمال
چ عجب یک خبر خوب زدی
ی خبرنویس خوش ذوق پیدا کنید این دست از خبرهاتون زیاد بشه
یک غیر سیاسی هم استخدام کنید
رنگین بانو
اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له...
احسنت بر عکاس هنرمند و احسنت بر شما با این انتخاب زیباتون.
فرمانرواي زيباي من همان خداي يكتا جمعيت هاي گوناگوني را خلق كرده و بر اين خاك و زمين ساكن گردانيده است! باشد كه سپاسگزار باشيم و در اين همزيستي زيبا حرمت مخلوقاتش را نگه داريم تا فراواني و بركت و زيبايي او را بيش از پيش ببينيم.
خداوند هيچ جمعيتي را بر اين كره خاكي بيهوده خلق نكرده و به آن فراواني نداده زيرا خداوند بري از زشتي و خطاست و اينكه ما برخي از موجودات را به شكل آفت و مزاحم مي دانيم دليل به سه وجه دارد.
1. علم اين را نداريم كه بدانيم سود و فايده اش در چه حد است
2. ما خود چرخه اين طبيعت زيبايي را كه او با علم دقيق و نظم فراوان خلق كرده به هم ريخته ايم
و ندانسته گله منديم
3. خداوند هرگز كار بيهوده و بي معنا انجام نمي دهد. پناه مي برم به خدا كه كسي غير از اين بپندارد در جهل هست و اما خدايش پاك و منزه است از هر گناه و ظلم و بيهودگي.
4. اي جهان بدان و آگاه باش كه او خدايي بينظير و بلندمرتبه و يكتاست و هرگز آنچه را كه نمي داني به او به گزاف و دروغ نسبت نده. اين را اول به خود مي گويم.
5. در جهاني كه او خلق كرده هيچكس و هيچ چيز مزاحم ديگري نيست و بلاتكليف و آشفته نيست. اي من نوعي و اي نسل انسان بدان آن روز كه فريب شيطان خورديم و تمرد كرديم فعل و عمل جاهلانه و پشت كردن به خوبي هاي او كه از هر خوبي در حق ما خوبتر است ما را سرگردان و بيچاره كرد. ما بيچاره جهل و فريب و خودپسندي شديم. ليكن هر آنچه كه بد در حق او كرديم گفتيم كه خالق يكتا در حق ما كرد و اين نيست و نبوده و نخواهد بود جز تكرار خطا و ناشكري.
اي فرمانرواي عالم و اي خالق يكتا
اي دردانه عالم
اي كلمه وحده و اي تنها خدا اي بيتاي جهان اي فرمانرواي عالم و كائنات اگر نبود لطف و كرم و بخشش و رحمت و الطاف بيكران شما اي دوست.
ما هر روز لايق جهنمي بوديم كه به دست خويش خلق كرده و در آن از حسرت و آتش روزي هزاران بار جان مي داديم.
پروردگارا اي صاحب بخشش و رحمت و كرامت اين جهان نه به فعل جاهلاني چون ما بلكه از كرم و بخشش و سخاوت و رحمت و لطف تو اي تواب جرم بخش خطاپوش پي در پي بر ما پر تنعم و زيبا شده.
پس ما را لحظه اي به حال خود رها مكن و اي سايه امن جهان و گسترده بر بيكر انه ها سايه ات را كه سلطان دو عالمي از سر ما كم مكن و هميشه خداي ما بمان. كه ما جز تو پناهي و راهي و درگاهي نداريم.

الهي آمين.
تبارك ا... احسن الخالقين. احسنت . آفرين. دستمريزاد. مرحبا........... كلام در وصف آن عاليمرتبه عظيم حكيم عليم آن ابرقدرت و قدر قدرت بي همتا هرگز نگنجد.
تبارك ا... . و الحمدا...
کل تهران پر شده از این پروانه ها.
فوق العاده زیبا بود حضورشون. الان کمی گرم شده هوا ، تعدادشون هم کمتر شده.
بسیار زیبا و بی نظیر هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل