بازدید 5405
۴

اجبار مدیران دولتی به ارائه فهرست درآمد‌ها

کد خبر: ۸۹۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 14 May 2019

به گزارش «تابناک»، روزنامه خراسان در ستون ویژه ها نوشت:

طبق برنامه تهیه شده توسط یک مسئول مهم اقتصادی که به همه ادارات و سازمان‌های دولتی ابلاغ شده، قرار است در اجرای ماده ۳۷ قانون محاسبات عمومی کشور، گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص حصول صحیح و به موقع درآمد‌های مصوب تهیه و هر دو ماه یک بار ارسال شود. همچنین مدیران مربوط موظف شده اند علل تحقق نیافتن احتمالی منابع عمومی خود را نیز تدوین و در موعد مقرر ارسال کنند که ناقص بودن اطلاعات واصله، باعث اعاده و به منزله اجرا نشدن این دستور دولت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اعلام فهرست در آمد یه موضوعه، صحت لیست ارائه شده یه موضوع دیگه.
این روزها تمام درآمدها و مالکیت شرکتها و تجارت و بازرگانی و ساخت و سازها و مارکتها به نام فرزندان و و یا بستگان همنام و غیر همنام مسئولین داره انجام میشه.
یعنی مسئولی با صراحت اعلام میکنه من ماهی ده میلیون درآمد دارم و حتی از گرانی ها می ناله و لی سرمنشا کلی رانت و اختلاس و در آمد های آنچنانی از قبل پست مربوطه اش بدست می آورد.

البته این غیر قابل انکاره که یکی از راهکارهای مبارزه با فساد این روش می باشد و لی به زیر ساختهای قوی و شفاف و عملی نیاز دارد که از صوری و غیر شفاف بودن موضوع جلوگیری بعمل اید.
دست بردارید سفره ای پهن شده و همه با هم دارید می خورید
خوشحال شدم فکر کردم همه مدیران دولتی موظف شدن اموال و درآمد هاشون رو اعلام کنند اما متاسفانه اصلا انگیزه ای برای جلوگیری از فساد وجود نداره
با سلام
پس مديران شركتهاي خصولتي چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی