بازدید 17250

قصرنشینی به سبک اروپایی‌ها در دهکده المپیک

کد خبر: ۸۹۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 11 May 2019

غرب تهران هم چند سالی می‌شود که به ساخت و ساز برج‌ها و آسمان‌ خراش‌های بلند روی آورده است، به خصوص منطقه ۲۲ و اطراف محله دهکده المپیک؛ شهرک چیتگر با برج‌های کم‌نظیرش از یک سو و برج‌های پراکنده مانند برج مروارید در اطراف بام‌لند و ایران مال از سوی دیگر. برج‌های دوقلوی دهکده المپیک اما در بین همه این‌ها، یک چیز دیگر است. همانی که باید باشد، تعریف تمام عیار از یک برج لاکچری با بهترین امکانات. موقعیت مکانی، امکانات، امنیت شهری و ... برج المپیک یا همان برج‌های خاتم یا برج‌های دوقلو را نه تنها به گل سرسبد منطقه ۲۲ بلکه به یکی از لوکس‌ترین برج‌های پایتخت تبدیل کرده است. قیمت واحدهای این برج اما با توجه به تمام آپشن‌هایش، بی‌نظیر است. در سایت دیوار شماری از آن‌ها آگهی شده‌اند که امیدواریم صاحبین این برج‌ها بیش از پیش به این کار یعنی آگهی در سایت دیوار روی بیاورند، زیرا همانطور که می‌دانید «برج المپیک روی دیوار نمی‌ماند.»

در برج‌های دوقلوی المپیک خبری از واحدهای کوچک و دو خوابه نیست. کم‌مساحت‌ترین خانه‌های اینجا ۱۴۷ متر هستند و بزرگترین واحدهای برج‌ المپیک در حدود ۲۷۰ متر مربع اندازه‌گیری شده‌اند. پیش‌تر از برتری موقعیت جغرافیایی این برج‌ها گفتیم. برج‌‌های دوقلو درست در دل دهکده المپیک قرار گرفته‌اند و براساس تحقیقاتی که در سال ۹۵ صورت گرفت، اینجا رتبه اول را در بین محله‌های منطقه ۲۲ از آن خود کرد. از آنجایی که دهکده المپیک جزو اولین محدوده‌های این منطقه به شمار می‌رود، از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان‌های اصلی تهران نیز در وضعیت فوق العاده‌ای توصیف می‌شود. برج‌های دوقلوی خاتم، ۲۰ طبقه‌ای است که هر واحد آن تقریبا 2 پارکینگ دارد. مصالح به کار رفته در ساخت این برج‌ها، کیفیتی بی‌نظیر دارند. همچنین آپشن‌هایی که برج‌های دهکده به آن مجهز هستند، کاملا مدرنیته را به رخ می‌کشد؛ مدرنیته‌ای در غرب‌ترین نقطه پایتخت. جایی که هیچ کس گمان نمی‌کرد.

با خرید یا اجاره برج‌ خاتم دهکده المپیک دیگر جز در مواقع اضطراری پایتان را از محوطه بیرون نخواهید گذاشت؛ چرا؟ چون این برج‌ها کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، زمین فوتبال روباز، سالن بیلیارد، فروشگاهی مانند هایپر مارکت، سینما، مهدکودک، سالن اجتماعات، سالن وی آی پی و حتی خودپرداز دارند. از سوی مجاورت با قطب فرهنگی، تفریحی و گردشگری منطقه ۲۲ یعنی ایران‌مال، بام‌لند، دریاچه خلیج فارس و ... برای اهالی اقامتی رویایی به همراه خواهد آورد.

حالا شاید برایتان سوال شده با چه بودجه‌ای می‌توان مقیم این برج‌های دوقلوی خاتم شد؛ احتمالا با توجه به نکاتی که بیان کردیم، گمان کردید باید برای خانه‌دارشدن در اینجا بودجه‌ای نجومی کنار گذاشت. اما اینطور نیست؛ درست است که که برج المپیک در مقایسه با سایر خانه‌ها و آپارتمان‌های محدوده قیمت بیشتری دارند، اما به هر حال با توجه به امکاناتشان معقولانه قیمت‌گذاری شده‌اند. برای مثال در سایت دیوار واحدی ۱۵۲ متری، سه خوابه در تیپ ۵ با دو پارکینگ در برج خاتم دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده‌ است؛ یعنی هر متر آن حدود ۱۸ میلیون تومان است. با توجه به آگهی‌های دیگر به نظر می‌رسد قیمت خرید برج المپیک قیمتی حدود ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان داشته باشد. همچنین اجاره واحدی ۱۵۷ متری در این سایت با ۱۶۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آگهی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار