بازدید 3015

دولت یونان بار دیگر رای اعتماد گرفت

کد خبر: ۸۹۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 11 May 2019

نمایندگان پارلمان یونان در ۶ ماه گذشته چند بار به دولت این کشور رای اعتماد دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آتن، نمایندگان پارلمان یونان جمعه شب پس از سه روز بحث و تبادل نظر، به دولت چپگرای سی ریزا رای اعتماد دادند.

دولت چپگرای سی ریزا به رهبری' الکسیس چیپراس' نخست وزیر یونان در این رای گیری توانست ۱۵۳ رای مثبت، ۴۵ رای مخالف و ۲ رای ممتنع بدست آورد.

درحالی دولت یونان مجدداً رای اعتماد گرفته است که ظرف دو هفته آینده انتخابات برای تعیین نمایندگان این کشور در پارلمان اتحادیه اروپا درسراسر این کشور برگزار می‌شوند.

دولت یونان پس از این رای گیری اعلام کرد که دولت تا ۶ ماه دیگر به فعالیت‌های خود یعنی پس از اتمام دوره چهار ساله عمر خود ادامه خواهد داد.

در همین حال نخست وزیر یونان در سخنانی اعلام کرد که دولت خدمات بیشتری به مردم ارایه خواهد کرد، کاهش نسبی مالیات ها، توقف مصادره منازل افرادی که به بانک‌ها بدهکار هستند، افزایش نسبی حقوق و مزایای کارکنان را به علت خروج از بسته‌های کمکی اتحادیه اروپا و پایان دوران سیاست ریاضت اقتصادی انجام خواهد داد، زیرا اضافه بودجه دولت طی سال گذشته بیش از سه و نیم درصد کل بودجه کشور بوده است و به همین دلیل دولت در حال حاضر توانایی حل بعضی از مشکلات را که به علت سیاست ریاضت اقتصادی بر قشر کم در آمد تحمیل شده بودند، دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار