بازدید 4188

ارائه مطالعات چندرشته‌ای مخصوص بزرگسالان

کد خبر: ۸۹۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 10 May 2019

دانشگاه آلاباما یکی دیگر از مؤسسات آموزش عالی است که امکان شرکت در دوره‌های آنلاین مطالعات چندرشته‌ای را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

به گزارش آنا، اهمیت دانش و رویکرد چندرشته‌ای در جهان امروزی چنان افزایش یافته است که بسیاری از مؤسسات آموزش عالی به فکر ترویج آن افتاده‌اند. برخی از دانشگاه‌ها امکان تحصیل چندرشته‌ای را فراهم کرده‌اند و برخی دیگر نیز به فکر ارائه تسهیلات مشابه هستند.

رویکرد چندرشته‌ای در آموزش عالی باعث می‌شود دانشگاه‌ها نیروی انسانی با مهارت بالا و دانش بیشتر تربیت کنند که می‌توانند نیازهای بازار کار را برطرف کنند. ارائه مطالعات چندرشته‌ای به شکل آموزش آنلاین می‌تواند دسترسی را برای مردم سراسر جهان فراهم کند.

دانشگاه آلاباما دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای خود را با عنوان برنامه پیگیری زندگی ارائه می‌کند. این دوره مخصوص افراد بزرگسال است که رشته‌های اصلی آن شامل ادبیات، هنر، علوم سیاسی، علوم پایه، فناوری، فرهنگ، مطالعات مدیریتی و مطالعات اجتماعی می‌شود.

دانشجویانی که نمی‌خواهند در رشته‌های اصلی به تحصیل بپردازند، می‌توانند برنامه درسی خود را طراحی کنند. مطالعات در حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم ارتباطی، ریاضی، علوم طبیعی و نوشتاری برای همه دانشجویان الزامی است.

دانشجویان موظف هستند برای دریافت مدرک تحصیلی مطالعات چندرشته‌ای آنلاین در دانشگاه آلاباما یک پروژه ارشد مرتبط با حوزه مطالعاتی خود ارائه کنند. هزینه تحصیل در این دوره ۱۰ هزار و ۷۸۰ دلار است.

دانشگاه آلاباما یک مؤسسه تحقیقاتی دولتی در شهر تاسکالوسا آلاباماست. این دانشگاه که در سال ۱۸۲۰ تأسیس شده، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی در آلاباماست. این دانشگاه در ۱۳ رشته تحصیلی دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌پذیرد.

این دانشگاه ۳۸ هزار و ۵۶۳ دانشجو دارد که از این تعداد ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر در مقطع کارشناسی و ۵ هزار و ۲۵۸ در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیلی هستند. یک هزار و ۸۲۹ کارمند نیز در دانشگاه آلاباما مشغول به کار هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار