بازدید 18877

۵۰ میلیون تومان دستمزد ربودن و تجاوز به یک دختر!

کد خبر: ۸۹۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 09 May 2019

چندی قبل مرد ثروتمندی در یک روزنامه آگهی استخدام تحصیل دار منتشر کرد. ساعتی بعد پسر جوانی به نام شهرام با او تماس گرفت و بعد از صحبت‌های اولیه با هم به توافق رسیدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مرد میانسال در نخستین جلسه دیدار به او پیشنهادی داد که شهرام را وسوسه کرد، او گفت: من یک نفر را می‌خواهم تا دختری را که برایم مزاحمت ایجاد می‌کند بترساند و او را وادار کند تا از آن ساختمان بروند. در ازای انجام این کار هم ۵۰ میلیون تومان می‌پردازم.

شهرام خیلی زود متوجه شد که دختر جوان به نام فرنام، کارمند بانک است و به همراه خانواده‌اش در طبقه اول یک برج زندگی می‌کند. مردی هم که شهرام را اجیر کرده بود، عضو هیأت مدیره همان برج بود ولی خانه‌اش را اجاره داده و در محل دیگری زندگی می‌کرد.

مرد میانسال که محمود نام داشت، گفته بود که فرنام و خانواده‌اش مدام ساز مخالف می‌زنند و همین مسأله کارهای ساختمان را با اخلال مواجه کرده است. شهرام هر کاری که به ذهنش می‌رسید انجام داد تا فرنام و خانواده‌اش را وادار به فروش خانه و ترک ساختمان کند اما موفق نشد تا اینکه در نهایت محمود از او خواست یا دختر جوان را برباید یا به او تعرض کند در غیر این صورت ۵۰ میلیون تومان را از دست خواهد داد.

دستگیری سر بزنگاه

شهرام وقتی در ربودن دختر جوان ناکام ماند یک شب با کلیدی که مرد ثروتمند در اختیارش قرار داده بود وارد برج شد و زنگ واحد طبقه اول را به صدا درآورد. فرنام هم با این تصور که خانواده‌اش از سفر برگشته‌اند در را باز کرد. مرد جوان با تهدید وارد خانه شد و قصد داشت که دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دهد که در همان لحظه خانواده فرنام وارد شده و به‌دنبال صدای فریاد دختر جوان؛ او را نجات دادند.

شهرام دستگیر شد و درتحقیقات اولیه اعتراف کرد که قصد آزار و اذیت دختر جوان را داشته است.با اعترافات شهرام، مأموران وارد عمل شده و محمود را نیز بازداشت کردند. مرد ثروتمند در همان تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد برای انتقامگیری از فرنام و خانواده‌اش؛ فردی را اجیر کرده است. تحقیقات بیشتر در این پرونده از سوی بازپرس ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۷
هرچه سریعتر باید هر سه اعدام بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
سومی کی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
خوبه شما را هم اعدام کنند که عدد بشه چهار نفر قشنگ تره
وقتی به مردم تفهیم کرده اند که پول داشته باش ، کوفت داشته باش ؛ باید هم پولهای باد آورده این کثافتهای بی وجدان ، قاتل جان و مال و ناموس مردم باشد
چقدر شبیه هیات مدیره برج ما رفتار کرده
نتیجه گسترش بیش از حد فضای مجازی و جایگزین شدن برنامه های مفید تلویزیونی
اب خنک که خوردین ادم میشین
به به واقعا که چقدر پسته این بشر
آمر و عامل هردو باید به اشد مجازات برسند. سلب امنیت یک خانواده و ورود به حریم خانه به قصد تجاوز و آدم ربایی جرم سنگینی است که باید نهایت مجازات پیش بینی شده در قانون در مورد این دو نفر اعمال شود و نتیجه به اطلاع عموم برسد تا سایر خطاکاران جرات اقدام اینچنینی را نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
چشم امر دیگه ای ندارید؟
آدمم اینقدر بیکار !!!!
این محمود عجب آدم خنگ و تازه کاری بوده که خودش کامل برای شهرام رو کرده !
من به محمود حق میدم
نتیجه آزادی تلگرام و اینستاگرام همین است
مطمئن باشین آن فرد ثروتمند با اسکورت و بدرقه بزودی آزادا خواهند شد و یا اصلا" آزاد هستن!!
جالب بود، من دیدم کسایی را که برای اذیت کردن کسایی که ازشون کینه به دل داشتن وقتی نبودن تو قفل مغازه ها یا مطبها یا حتی در خونه ها چسب میریختن یا چوب کبریت میکردن که نتونن درو باز کنن ولی این یکی دیگه واقعا کینه را از حد گذرونده. یعنی فکر نکرده اون دختر میتونست دختر خودش باشه حتی اگر دختر خیلی خیلی بدی هم بوده باشه
توجه بفرمایید به کجا رسیده ایم اگر این شغلی ودرآمدی داشت هرگز قربانی این کاز زشت نمیشد آنچه مردانرا کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج آیا قیمت یک انسان پنجاه ملیون تومان آنهم برای چنین جنایتی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار