بازدید 23349

حمله به یک شهروند؛ این‌بار از سوی صاحب سگ!

کد خبر: ۸۹۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 09 May 2019

سه‌شنبه شب مردی که با سگش در پارک محله ستارخان مشغول قدم زدن بود، بخاطر ترس یکی از شهروندان از سگ‌ او، با ضربات چاقو به آن حمله کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، چند ماهی می‌شود که سگ گردان‌ها در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت‌هایی را پدید آورده‌اند. از ماجرای حمله چند سگ به دخترکی در پارک لواسان گرفته تا گزارش‌های کوچک و بزرگ مردم در خصوص وحشت از پیاده‌روهای خیابان.

این موضوع ادامه داشت تا اینکه نیروی انتظامی اعلام کرد سگ گردانی را در خیابان‌ها ممنوع اعلام کردند. به گفته مقامات انتظامی؛ مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام می‌شود.

با این وجود هنوز هم در خیابان‌ها و پارک و بوستان‌های شهر افراد زیادی را می‌بینیم که با سگ‌هایشان پیاده روی می‌کنند.

اما روز گذشته اتفاقی عجیب‌تر از حمله این حیوان زبان بسته به آدم‌های اطرافش رخ داد. محمد خجسته مدیر مسؤول نشریه جریان؛ در صفحه توئیتر خود، با انتشار چند عکس از دوست خود درباره حادثه‌ای که برای او پیش آمده نوشته است: «امیر محمد از رفقای علوم سیاسی ما در دانشگاه تهران است. دیروز بعد از خرید در بازار با رفیقش به خاطر اینکه فست‌فود جای نشستن نداشت و هنگام افطار بود به نزدیک‌ترین پارک محله ستارخان رفتند تا روزه اولین روز ماه رمضان را افطار کنند.

بعد از اذان؛ یک مرد با سگش به سمت امیر محمد و رفیقش آمد. امیرمحمد پایش را بلند کرد که سگ نزدیکش نیاید و سگ هم شروع کرد به پارس کردن! امیر محمد به سگ گفت زهر مار. صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقو بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!»

این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته و بار دیگر کاربران فضای مجازی خواستار برخورد قاطع نیروهای انتظامی با این افراد شدند. حال باید دید این دستور پلیس مبنی بر ممنوع بودن سگ گردانی در خیابان‌های شهر چه زمانی به طور جدی اجرایی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۶۲
تابناک عزیز
تا از صحت گفته های این آدم مطمین نشدی لطفا خبرو منتشر نکنید
مگه طرف دیوانه باشه که طبق داستان راوی ماجرا عمل کرده باشه که اونم خدارو شکر مملکت پر از دیوانست و به اون حیوان بدبخت ربطی نداره
لطفا کمتر فضای حیوان آزاری و دامن بزنید
پاسخ ها
اوحد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
تابناک جان
پارس" که اسم ما ایرانی ها هست
سگ واق میزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
حیوان آزاری کجا بود؟؟؟ جای جیوان در جنگل و بیابان است، شهر از اسمش پیداست جای انسان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
مرد حسابی جوان دانشگاه تهرانی رو قمه زده شما میگی حیوان ازاری نکنین؟؟؟؟ جل الخالق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
ببخشید جمله اخر شما کمی متناقض است حیوان ازاری یعنی چه طناب بستن یه گردن حیوان بی ازار و کشاندن ان به این ظرف و ان طرف برای لذت بردن حیوان ازاری نیست ؟
اولا تاسف برای این هموطن آسیب دیده و تاسف بیشتر برای رفتار اینچنینی از سوی یک شهروند خاطی و مثلا با کلاس .....

بارها و از طرق مختلف با تماس با پلیس 110 خواستار برخورد با این موضوع شد ه ایم (سگ بازی و سگ گردانی ) ولی اقدام در حد صفر بوده است ..
شبیه سایر پدیده های مذموم غربی ، بدون در نظر گرفتن شرایط فرهنگی و اقلیمی و بومی مملکت رفتارهایی تقلید می گردد که تفکری در آن دیده نمی شود و نتیجه آن میشود چیزی شبیه این داستان ...
اين گزارش بيشتر به داستان سازي مي خوره و ابدا معلوم نيست اصل ماجرا چي بوده.
بعضی ها شهر را با دهات و روستا اشتباه گرفته اند. آوردن سگ به محیط شلوغ شهر اشتباه است، اگر دوستان میگویند چرا در غرب اینطور است، خب باشد، مگر قراره هرچه در آنجاست را عینا copy/paste کرد؟ در غرب مرکز کنترل حیوانات و پلیس با هر نوع رفتار خارج از عرف سگ و صاحبش که باعث سلب آسایش مردم بشه برخورد میکنند. اینجا طرف توقع متفاوتی داره!
حالا طرف شناسایی شده یا نه؟ شهر پر از دوربین های مدار بسته است، بررسی کنید بالاخره این از جایی فرار کرده و باید به سزای رفتارش برسه.
از سگان خوی سگی آموخته!
نیروی مقتدر انتظامی! خخ
چرا تقصیر را گردن سگ بدبخت می اندازید؟! سگ بر حسب مقتضای طبیعتش واق واقی کرده ، اینکه یکی فقط برای یک درگیری کوچک چاقو میکشد و به کمر و نخاع یک انسان آسیب میزند چه ربطی به سگ گردانی دارد؟ باید تردد این افراد خطرناک را محدود کرد نه سگ!!!!
بحث سگ گردانی یطرف...بحث حمل سلاح سرد اونم چاقوی بلند.......و ایجاد وحشت و ضرب و جراحت ..........چرا قوانین سختر و جدی تر برای حمل سلاح سرد (چاقو بلندی ) و ایجاد وحشت و ضرب و جراحت...........
اجرا نمیشه... مجازات سختی اتخاذ بشه...............
بخدا من ساعت 11 شب جرات نکردم با لپ تابم از خانه اقوام به خانه خودم برم.............
اگه امنیت حاکم باشه دزدی و کیف قاپی ...تهیدات چاقو...............پلیس چرا قاطعانه رفتار نمیکنه.......
میخائین قبول کنید یا نه........تهران ساعت 11 شب به بعد یه هر دیگه میشه...........پلیس کنترلش بیشتر کنه
از وزارت بهداشت خواهش می کنیم یک واکسن ضد هار هم برای سگ گردانان اختراع کند مثل اینکه جو این آدم نما ها خیلی زیاد شده باید بزودی مهار شوند
سگ گردانی ازآیتم های فرهنگ غرب است که وارد کشور شده. ظاهرا بعضی ها از این موضوع که سگ در دین اسلام جزو نجاسات دهگانه است اطلاعی ندارند وبه راحتی آن را حتی به رختخواب خود هم میبرند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
شما که از فرهنگ غربی شاکی هستین، پس لطفا فارسی را هم پاس بدارید و بجای «« ایتم» از معادل فارسی آن استفاده کنید و بگویید :سگ گردانی نمونه ای از فرهنگ غربی است که وارد فرهنگ ایران شده
اینایی که سگ گردانی میکنن نسبت به اون حیوان خطرات بیشتری واسه جامعه دارند
تابناک جان!
چرا به عنوان یک رسانه در خودتون اینقدر توانمندی نمی بینید تا یک رویه اشتباه رو اصلاح کنید؟
بهتر نیست که به جای واژه "پارس کردن" سگ، واژه "واق واق کردن" نوشته بشه؟
قانون نوشته میشود و بایگانی میشود تا فرد دیگری صدمه ببیند و سایت هایی مثل شما زحمت کشیده و پیگیر شوند در شهر ما هم هنوز سگ گردانی هست (موضوع لواسان به کجا رسید؟)
ميگن برخورد جدي ميكنيم! كو برخورد؟ واقعا بعضي وقتها در خيابانها و پاركها سگهايي را ميبينيم كه خود ما ميترسيم تا چه برسه به بچه هامون.
نگهداري سگ در شهرها كه بيشتر آپارتمان نشيني هست براي همسايگان نيز مزاحمت و مشكل ايجاد ميكنه، بايد با اين افراد، بدون توجه به جو سازي عده اي خاص برخورد جدي و قاطع بشه.
چرا ما از فرهنگ غربي فقط چيزهاي غير مفيدشو يادميگيريم؟! سگ بازي! چرا رانندگيشونو ياد نميگيريم؟!
امیر محمد به سگ گفت زهر مار. صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقو بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این داستان ها رو از کجا میارن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
سعی کنید اندکی در رابطه با خبری که درج میفرمایید ، اطلاعات جمع بفرمایید!!
چرا نیروی انتظامی به وظایفش عمل نمیکنه؟
یکی میشینه این داستانها رو سر هم میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی واقعا انتظار دارید باور کنیم جریان به همین سادگی بوده؟ برای مثال آیا به جای بلند کردن پاش، به سگه لگد نزده؟ اگر به سگ من هم که الان دیگه 30 ساله مرده لگد زده بود، همونجا آتیشش میزدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
یکی اینو بگیره!
ناشناس
| France |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
آنوقت خودت راهم همان جاآتش میزدند البته سی سالپیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
هرچی خاک اونه عمر شما باشه
..............«امیر محمد از رفقای علوم سیاسی ما در دانشگاه تهران است. دیروز بعد از خرید در بازار با رفیقش به خاطر اینکه فست‌فود جای نشستن نداشت و هنگام افطار بود به نزدیک‌ترین پارک محله ستارخان رفتند تا روزه اولین روز ماه رمضان را افطار کنند.

بعد از اذان؛ یک مرد با سگش به سمت امیر محمد و رفیقش آمد. امیرمحمد پایش را بلند کرد که سگ نزدیکش نیاید و سگ هم شروع کرد به پارس کردن! امیر محمد به سگ گفت زهر مار. صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقو بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!» ..........
این هم از اوضاع زمانه عده ای به دنبال آزادی و مثلا آزاد بودن به سگشون هم باید مردم احترام بگذارند !؟............جامعه به کجا رسیده !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مافقط ازاسلام ودستورات دینی اش اسمش راداریم ، آخرمگرنیروهای انتظامی وجودندارندسگ گردانی واشاعه نجاست سگ درکوی وبرزن وسروصداوسلب اسایش شهروندان بذلیل پارس مکرروهولناک سگها مگرجرم نیست؟ ایجادمزاحمت مگرجرم نیست ؟ چه خبرشده درکشورمافکرمیکردیم حداقل آسایش ازکثافت کاری سگهاراداریم که آنهم چندیست به همت افرادی معلوم الحال باتشویق به سگ پرستی ازبین رفته والله چنین کارهاافتخارنیست درقبائل وحشی وبیتمدن سگها وانسانهای وحشی ازیک ظرف غذامیخورند، درغرب اگرکسی سگ کردانی کندوکثافت بریزدمالکش بایدبادست مبارکش جمعش کند واگرآزاری یکسی برساندپدرصاحب کارش رادرمیآورندولی درکشورماصاحب سگ پدرمردمرادرمیاوردچشم وگوش یک عده سطحی نگر به تلویزیونهای خارجی است ببینیم چه میگوینداجراکنند نمیدانند که هیچ گربه ای برای رضای خداموش نمیگیردآنهااینهمه خرج میکنندکه مارامثل عروسکهای تأتردرآورندوعقلمان نمیرسدالبته روی سخن باتعدادی معدودومزاحم است که فهم زیادی ندارندازتعدادمنفی ها به اثر همان شبکه هاپی ببرید
جالبه مشکل اصلی رو کسی توجه نمی کنه و اون چاقوکشی مثل آب خوردن هست
باید مجازات سنگین مالی و زندان برای چاقوکشی حتی بدون ایجاد جرح وضع بشه
نگهداري سگ هم براي همسايه ها ( بخصوص در آپارتمانها) مزاحمت داره و هم براي مردم و پليس بايد بشدت با اون برخورد كنه
خب نتیجه خب؟ بالاخره چی؟ این هم شد خبر نوشتن؟ جویده نجویده فقط میخواهید چند خطی پر کنید ؟! خبر نویسی را یاد بگیرید... لطفا
واقعا اين چه فرهنگ زشتيه كه تو جامعه داره سگ بازي زياد ميشه! چرا صدا و سيما در اين رابطه و مزاحتمهاي سگها براي مردم برنامه اي پخش نميكنه؟
حالا اگر پليس بياد و با اين افراد برخورد كنه عده اي كه مثلا ميخوان اداي روشنفكري دربيارن ميگن چرا با آزادي افراد مخالفيد و از اين حرفها!
به همین راحتی که شما گزارش می دین.!!!
به نظر می رسه باید قلاده رو به آقاهه ببندند .
با نخاعش فاصله زیادی دارد
بدجور فرهنگ غربی ریشه دوونده تو مملکت قابل توجه سینما و تلویزیون که همیشه ادعای فرهنگی بودن دارن !!1
یه فیلم خوب نشون من بدین که فرهنگ سازی کرده باشه تو این مملکت تمام فیلم های ما دارن ما رو به سمت غربی شدن میبرن احترام ها داره از بین میره همه چیز دیگه داره به سخره گرفته میشه دیگه هیچ حیایی نمونده و ملت فکر میکنن اجازه انجام هر کاری رو دارن و به کسی مربوط نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
اشتباه نکنید افراد بی فرهنگی که فیلم زیاد میبینند
صاحب سگ از سگ درنده تر بوده است .
نوکر حیوان از حیوان پست تر است .
چه سناریوهایی برای مبارزه با سگ ها اجرا میکنید؟خدا به راه راست هدایتتون کنه که همه چیز رو با کلک و فیلم و تقلب به خورد مردم میدهید.
من عاشق سگم اما رفتار این به ظاهرا انسان از رفتارخود سگ هم غیرقابل پذیرش تره.

واقعا باید یه برخورد اساسی باهاش بشه و بعدش درس عبرتی برای همچین صاحبان احمقی
جل الخالق!!! قانون جنگل حکمفرماست!
ماشین سواری رو هم بخاطر تصادف ممنوع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
ماشین نیاز بشر است در شهر، اما آیا سگ واقعا نیاز بشر است در شهر؟؟؟ شهر برای انسان است، سگ دوست داری تشریف ببر به بیابان با سگت خوش باش
لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید
این موضوع هیچ ربطی به سگ گردانی ندارد
بسیار سگ گردان هایی در خیابان هستند که هم عابران از سگ های ایشان لذت می برند و هم ایشان و سگ هایشان با مردم مهربان هستند . چاقو کش و قمه کش هم در هر لباسی وجود دارد چه در لباس مثلا با کلاس و چه در لباس معتاد و ...
ایا بهتر نیست اموزش برخورد با سگ رایاد بدهیم؟
خداييش كوتاهي نيروي انتظامي باعث دردسر مردم و گير افتادن انها در دست اشرار شده . كاري بايد كرد سريعا
این فرهنگ به روز و مدرن مون فقط سگ گردونی کم داشت !
بیخود کرد گفت زهرمار
درموردسئوال شمادرباره چه زمانی قراراست دستورپلیس برای مبارزه باسگ گردانی جدی شودهرچندبه قانونمندی نیروهای محترم وزحمتکش انتظامی همگی اعتمادکامل داریم ولی بایدگفت چندانسان بیگناه دیگربایستی توسط سگ یاصاحب سگ لت وپارشوندکه شاهدقطع کامل سگ گردانی درکوچه وخیابان ومراکز همگانی شهرهایمان باشیم ازاینکه همکارمحترمتان مضروب شده اندبسیارمتاسفیم ولی شمارابخداآنقدرپیگیری کنیدتابرخوردباسگ گردانهاکه یک ناهنجاری اجتماعی درجامعه ماهست جدی شودفقط تصورکنیدهمه جامعه همکاران، برادران وخواهرانتانندجلوی این افرادخودپرست وخودخواه وبی اعتنابه حق دیگران درجامعه بایستی باقدرت گرفته شود، امیداست خسته نشوید
شب ها که از مغازه میخوام برم خونه ، نزدیک خونمون یه همسایه داریم که سگش رو میاره برای گشت زنی
سگه با این حال که اندازش کوچیکه ولی باز هم سگه و میخواد پاچمون رو بگیره
همسایمون وقتی می بینه سگش با چه حرصی واق می زته و میخواد پاچه بگیره لذت میبره
به خاطر اینکه با سگ و صاحبش درگیر نشیم مجبوریم کمی راهمون رو دورتر کنیم و از راه دیگه به سمت خونه بریم.
دوستانی که میگن خالی بندیه ، نه واقعیت داره اون هایی که سگ داره یه حس وابستگی شدید نسبت به سگ بهشون دست میده که از نزدیک ترین آدمها هم بیشتر دوستشون دارن.
باخودتون سلاح حمل کنید و طریقه استفادش رو یاد بگیرید.
نتیجه سگ چرانی همینه و این نوبرشه که اوباش و اراذل هم به جمع سگ چرانها پیوسته اند اما جالب تر اینکه قاطعیت قوه قضاییه در ارتباط با چاقو کشان و قمه کشان باعث شده که هر کثافتی به راحتی دیگران را مصدوم و معلول و یا به قتل برسانند، قوه قضاییه مچکریم.
ببیبن چی شده که چاقوکشها هم سگ گردون شده اند
به شخصه مدافع سر سخت حقوق حیوانات هستم خودم آرزو داشتم که خانه باغ داشتم و سگ داشتم و حقوق حیوان بیچاره ر. در بغلم در آپارتمانم ضایع نمی کردم و زجر نمی دادم ما کمی بی جنبه و متو هم و بی فرهنگ شده ایم و با بغل کردن حیوانات سعی میکنیم خود رو با روز و روشن نشون بدیم متاسفانه و جالبه که به مردم زور هم می گوییم من برای ورود به بازار روز با سگ خانمی مواجه شدم که راهم را می بست و جالبه میگفت تو برو از در پشت داخل شو و جالب تر اینکه میدان که حتی صندلی برای نشستن داشت در چند قدمی بود ! مسئولان ما زندگی را برای مردم سخت کرده اند و برای آرام بودن مردم در این موارد قانون را اجرا نمی کنن
تابي جان راوي داستان مخاطبان را چه چيز فرض نموده ؟
حمل سلاح سرد و چاقوکشی رو ول کردین گیر دادید به حیون ربون بسته؟
سگ گردی جرم است سگ جایش کنار گله گوسفندان است نه شهر واقعاً که اگر بیاییم رمه در شهر بگردانیم صحیح است
سلام به همگی!
متاسفم که موضوع دعوا، در شهر ما در حد سگ تنزل پیدا کرده!!!
آدم ها ارزش خود را از دست داده اند!!
حمل سلاح برای انسان های بی اعصاب و بی کنترل، آسان شده و انواع سرد و گرم و گاز اشک آور و.... در دسترس است
مهربانی و عشق کالای کمیاب این روزهاست.

دوستتان دارم و برای نظرتان احترام قائلم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار